renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 125 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ladinbin
Vloženo 29.11.2013
Aktualizováno 29.11.2013
Zobrazeno 2 183x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Malý, lehký, obratný a neuvěřitelně (na takovou žabku) živý stroj.
Fotka je ilustrativní, nemám svů jstroj vyfocen, příležitostně napravím.

Motorka koupena od soukromý prodejce - o.k.

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Při prvních kilometrech jsem nemohl při svých rozměrech najít vhodný posez, ale brzy jsem si zvykl a je to O.K. Nejsilnějším dojmem byl ale výkon, odpich. Jede to stovkou, je nebezpečné, že má člověk dojem, že přece jede na prdítku a podceňuje rychlost. Jede slušně i do stupání, žádná velká brzda provozu to není.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého včetně žen a dorostu na cestování ve městě, na okrsky i na kratší výlety.

Doplňky na motorce - Kufr 28 litrů, cestovní plexi.

Recenze

Potřeboval jsem nějaké přibližovadlo, o motorkách jsem nic nevěděl, náhodou jsem narazil na Kymco, rok staré, koupené v Česku, s doklady o koupi, najeto 6 000 km, dobrá cena (byl konec prosince, majitel se rozváděl, potřeboval skůtříka rychle prodat, cena byla dobrá, jel jsem pro to. Neseděl jsem na motorce 35 let. Před tím jsem měl Pincka, Jawu 20. Pak jsme se nastěhovali do paneláku, neměl jsem to kde mít, byl jsem proto celou dobu bez motorky. Přede dvěma roky jsme koupili domek na vesnici se stodolou, všude daleko, proto jsem se rozhodl pro něco obratného na dvou kolech.Jakmile stál v březnu sníh, neudělal jsem bez skůtříka krok, těšil jsem se a vychutnával si každou jízdu. Na skůtříku mi vadí pouze malá, dvanáctipalcová kola, člověk musí dávat pozor na nerovnosti či díry na našich kapitalistických cestách. Je ovšem potřeba dodat, že nemám s čím srovnávat. Je možné, že na větších kolech jízda po tankodromových českých silnicích nebude též až taková sláva.
Jinak-pod sedlem je slušný prostor, dám tam velkou otevřenou přilbu a další drobnosti. Jízdu se spolujezdcem jse párkrát jen na krátkém úseku vyzkoušel, nicméně vzhledem k mým rozměrům a váze - 113kg, 188cm jezdím sám. I ve dvou si ale skůtr překvapivě s nákladem poradí. Na skůtru by se vpodstatě dalo i cestovat. Osmdesátku je snadné mimo kopce udržovat stále, jde roztáhnou i na stovku. Ovšem to jede motor na plný výkon, proto tak prostě nejezdím. Používám hlavně na přesuny mezi vesnicemi, ve městě přepychová živost i výkon.
Co dodat- po tolika letech motorkářského půstu mne pohled na svět z motorkového hřbetu mne zcela uchvátil. Uchvátil tak, že večer co večer sedím u netu a čtu o motorkách a vybírám opravdovou velkou motorku nebo maxiskůtr. Zatím nejsem rozhodnut co, vybírám hlavně mezi těmito kandidáty:
-Kymco xciting 500i
-Aprilia Atlantic 500
-Honda transalp 650
-Honda Deauville 650
-Aprilia Paegaso 650
Vypadá to, že nevím co chci, ale není to tak. Chci motorku, která mne vpohodě uveze, je pohodlná, pokud možno se slušnou ochranou jezdce. A aby na ní ško občas uskutečnit i cestu na dovolenou s batůžke. Musím se na všem svézt a uvidí se.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist