bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Ostatní Veterán (1926)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kokoška.
Vloženo 18.11.2013
Aktualizováno 13.1.2016
Zobrazeno 4 765x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


dvoutaktního motokola s

motorem o obsahu 175ccm a pohonem zadního kola řemenem.

Motor měl vrtání 56 a zdih 70, a při 1800 ot/min. měl výkon 1,75HP.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - ...

Recenze

e dvacátých letech byla v Paine (Francie) založena firma S.I.C.A.M.

(Société Industrielle de Construction d’Automobiles et de Moteurs)

ve které Charles Benoit a Abel Bardin začali společně s Marcelem Violetem

specialistou na konstrukci dvoutaktních motorů vyvíjet první cyclecar.

Protoyp vozidla byl požárem z ničen a myšlenka výroby cyclecaru

opuštěna.

Společníci se potom zaměřili na vývoj dvoutaktního motokola s

motorem o obsahu 175ccm a pohonem zadního kola řemenem.

Motor měl vrtání 56 a zdih 70, a při 1800 ot/min. měl výkon 1,75HP.

První prototyp opusti továrnu v roce 1923, výroba se rozjela naplno v

roce 1924.

V té době stál motocykl 1395 franků.

Často jsou nabízeny na prodej MB1 údajně z roku 1923 nebo dokonce

1922. Rok 22 je zcela nemožný, jak uvedeno výše.

U těchto prvních typů je svíčka na válci zezadu, dekompresor je svislý,

magneto (Magneto France nebo Bosch) je poháněné cyklořetězem a

není zaObrazekkryté. Karburátor je Zenith typ 15H.

Tento typ se s drobnými úpravami udržel ve výrobě až do roku 1929,

kdy byl nahrazen novým modelem MB2, který má zadní kolo již

poháněné řetězem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kokoska50
kokoska50 napsal 25.05.14 v 16:50

Moc hustýýý !!!

Piwell
Piwell napsal 01.04.14 v 11:57 10b.

Super

Křesťan
Křesťan napsal 25.11.13 v 21:39

WOW

Bobbr13
Bobbr13 napsal 25.11.13 v 17:52 10b.

Nádhera

irl
irl napsal 25.11.13 v 09:33 10b.

krasavec

Více komentářů



TOPlist