... 30 kW a 130 kg suché váhy? Tenhle japonský dříč s nesmrtelným motorem je prostě raketa!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TT-R 600: Mnou vybraný kousek byl o několik tisíc dražší + asi 200 km cesta + zařizování STK a vyplácení depozitu za předchozího majitele
Kawasaki KLX 650: Bídný výběr na inzerci: mnou vybraný kousek byl sice za slušnou cenu, ale byl značně ojetý a musel bych do něj investovat mnoho času i peněz
První dojmy - Při první jízdě jsem měl obrovský respekt. Stačilo trochu více polechtat plyn a následoval solidní odpich. Motorka byla v docela dobrém stavu spolu s nějakými ND, to vše za přijatelnou cenu.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil hobby jezdcům endura i cross, případně k předělání na SM.
Doplňky na motorce - blinkry, koncovka Doma racing
Recenze
Po letošní sezóně (2013) jsem se rozhodl, že před zimou koupím nějaký japonský držák orientovaný více do terénu, který si v zimě dodělám a vyladím, aby se mi nestalo, co letos: opravy přes půlku sezóny. No, snad jsem se trefil.
Motor se zdá být v pořádku - má být po částečné GO (zabroušené ventily - sedla, výměna rozvodového řetízku, přetěsněno, výměna ojniční sady a ložisek na klice). Jen si člověk musí zvyknout na jeho hlučnější, avšak charismatický (mechanický) zvuk. Zátah a krouťák je neskutečný.
Motorka má pouze něco málo přes 130 kg, takže je hravá a manévrovatelná, přitom šestistovkový jednoválec ji dává výkonu až na půdu.
Brzdy Nissin jsou také po "seřízení" (nové oba brzdové kotouče a brzdové destičky). Co více bych o nich napsal: nevím - snad jenom, že motorka brzdí.
Novinkou pro mě bude absence el. staréru a baterky. Teď budu muset natrénovat klasické "zemědělské" nakopávání, ale snad nebude problém.
Nevýhodu ale vidím v malé nádrži (pouze 8 litrů) - a tím pádem menšímu dojedu (na jednu nádrž hádám tak max. 150 km: silnice, klidná jízda). Moto sice není dělané na cestování, ale pokud jezdíte s kamarády na výlety, tak pro vás bude malá nádrž nevýhodou.
Také mě zamrzela absence zadních stupaček (a omezení v TP) - ale co se dá dělat. Stejně jsem neměl v plánu na ni balit holky, ale jezdit pořádný enduro!
Časem doplním více informací - zatím se s motorkou pouze seznamuji. Až ji ale dostanu více do ruky, tak se určitě podělím o své zážitky, názory a zkušenosti.
Edit (14.7.2015): Motorka se i přes zachovalý dojem začala sypat: nejdřív mě čekala investice do cívky a zápalka. Po opravě tohoto nešvaru mě však začala zlobit dvojka a cvakat ventily v hlavě. Jelikož jsem však byl rozhodnut, že jsem spíše na sportovně-cestovní jízdu na silnici, tak šla z domu. Závěrem se jednalo o neskutečného tahouna s krásným zvukem a dobrými jízdními vlastnostmi, člověk si však musí umět dobře vybrat konkrétní kus a při koupi (vzhledem ke stáří a určení motorky) počítat s nemalými investicemi.
Super,at slouží...
Nebyla náhodou nedávno v inzerci?? Taky jsem se na ni díval,ale někdo ji vyfouk at jezdí
Krása tati! :D
Pěkná hračka. Přeju spoustu pěkných zážitků.