renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 600 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník May_Day1
Vloženo 17.11.2013
Aktualizováno 14.7.2015
Zobrazeno 5 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


... 30 kW a 130 kg suché váhy? Tenhle japonský dříč s nesmrtelným motorem je prostě raketa!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TT-R 600: Mnou vybraný kousek byl o několik tisíc dražší + asi 200 km cesta + zařizování STK a vyplácení depozitu za předchozího majitele
Kawasaki KLX 650: Bídný výběr na inzerci: mnou vybraný kousek byl sice za slušnou cenu, ale byl značně ojetý a musel bych do něj investovat mnoho času i peněz

První dojmy - Při první jízdě jsem měl obrovský respekt. Stačilo trochu více polechtat plyn a následoval solidní odpich. Motorka byla v docela dobrém stavu spolu s nějakými ND, to vše za přijatelnou cenu.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil hobby jezdcům endura i cross, případně k předělání na SM.

Doplňky na motorce - blinkry, koncovka Doma racing

Recenze

Po letošní sezóně (2013) jsem se rozhodl, že před zimou koupím nějaký japonský držák orientovaný více do terénu, který si v zimě dodělám a vyladím, aby se mi nestalo, co letos: opravy přes půlku sezóny. No, snad jsem se trefil.

Motor se zdá být v pořádku - má být po částečné GO (zabroušené ventily - sedla, výměna rozvodového řetízku, přetěsněno, výměna ojniční sady a ložisek na klice). Jen si člověk musí zvyknout na jeho hlučnější, avšak charismatický (mechanický) zvuk. Zátah a krouťák je neskutečný.

Motorka má pouze něco málo přes 130 kg, takže je hravá a manévrovatelná, přitom šestistovkový jednoválec ji dává výkonu až na půdu.

Brzdy Nissin jsou také po "seřízení" (nové oba brzdové kotouče a brzdové destičky). Co více bych o nich napsal: nevím - snad jenom, že motorka brzdí.

Novinkou pro mě bude absence el. staréru a baterky. Teď budu muset natrénovat klasické "zemědělské" nakopávání, ale snad nebude problém.

Nevýhodu ale vidím v malé nádrži (pouze 8 litrů) - a tím pádem menšímu dojedu (na jednu nádrž hádám tak max. 150 km: silnice, klidná jízda). Moto sice není dělané na cestování, ale pokud jezdíte s kamarády na výlety, tak pro vás bude malá nádrž nevýhodou.

Také mě zamrzela absence zadních stupaček (a omezení v TP) - ale co se dá dělat. Stejně jsem neměl v plánu na ni balit holky, ale jezdit pořádný enduro!

Časem doplním více informací - zatím se s motorkou pouze seznamuji. Až ji ale dostanu více do ruky, tak se určitě podělím o své zážitky, názory a zkušenosti.

Edit (14.7.2015): Motorka se i přes zachovalý dojem začala sypat: nejdřív mě čekala investice do cívky a zápalka. Po opravě tohoto nešvaru mě však začala zlobit dvojka a cvakat ventily v hlavě. Jelikož jsem však byl rozhodnut, že jsem spíše na sportovně-cestovní jízdu na silnici, tak šla z domu. Závěrem se jednalo o neskutečného tahouna s krásným zvukem a dobrými jízdními vlastnostmi, člověk si však musí umět dobře vybrat konkrétní kus a při koupi (vzhledem ke stáří a určení motorky) počítat s nemalými investicemi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Funadzy
Funadzy napsal 28.11.13 v 09:45 10b.

Super,at slouží...

Stody-100
Stody-100 napsal 21.11.13 v 20:41

Nebyla náhodou nedávno v inzerci?? Taky jsem se na ni díval,ale někdo ji vyfouk at jezdí

Misakk
Misakk napsal 17.11.13 v 21:23

Krása tati! :D

Zdenda81
Zdenda81 napsal 17.11.13 v 18:26 10b.

Pěkná hračka. Přeju spoustu pěkných zážitků.

Více komentářů



TOPlist