renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6F (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Amundsen
Vloženo 9.11.2013
Aktualizováno 9.11.2013
Zobrazeno 3 056x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Naprosto universální, zábavná, pohodlná a uživatelsky příjemná

Motorka koupena od Franz (Praha 9-Prosek) - Velmi dobré

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: důvod neuveden
Suzuki GSF 650 Bandit: důvod neuveden

První dojmy - Je to moje první velká motorka, ale hned jsem se s ní výborně sžil a myslím, že mi nějakou dobu vydrží, nemám jí vůbec co vytknout. Ideální motorka pro každou příležitost.

Motorku bych doporučil pro - V nějakém testu jsem četl, že "ER-6 je ideální první motorka, které se ale už nebudete chtít vzdát" a přesně tak to asi je. Kdo jezdí roky na silničním litru, tomu přijde slabá, ale jinak s ní bude každý spokojený ať už ji bude mít do města, na projížďky nebo i delší cesty. A navíc je relativně levná!

Recenze

Jak jsem se k ní dostal:

Udělal jsem si papíry, 5 let jsem na moto neseděl, a až pak jsem se rozhod, že už si nějakou konečně koupím. Chtěl jsem tak 3 roky jetou šestistovku naháče. Ideálně dvouválec u kterého mi přijde, že si to člověk při stejné objektiví rychlosti subjektivně víc užije, ale to je asi otázka názoru.

Zvažoval jsem italky, které jsou přeci jen charismatičtější, ale japonky mi přišly jistější a spolehlivější volba. Takže jsem vybíral mezi SV650 a ER-6n. Nakonec to ale dopadlo na ER-6f (takže kapota), protože jsem narazil na moto v super stavu a od prvního majitele, který ji koupil v ČR v 2/2009. Já od něj v 8/2012 a najel jsem zatím asi 5000km (moto má tedy celkm 17000).

Jak jsem s ní spokojený (pokud s něčím srovnávám, tak bandit 650, který jsem měl půjčený):

Kam se hodí a jak se na ní jede:
Úplně všude. Já na ní jezdím někdy po Praze do práce, někdy se jdu jen tak projet třeba 70km po okreskách, někdy na víkend na Lipno 200km, ale byl jsem s ní i v alpách (1600km/4dny) a všude se mi na ní jezdilo dobře.
V diskuzích jsem viděl, že se někdo bojí, že se na ER-6 nevejde. Tomu úplně nerozumím. Mám 185cm a 80kg a motorka mi přijde úplně akorát. Sedí se poměrně vzpřímeně, žádné ležení na řidíkách, takže pohodlé a ani při dlouhé jízdě nebolí záda nebo ruce. Naopak nohy trochu skrčené jsou, což je při ostřejší jízdě fajn, na dlouhé vzdálenosti bych si je klidně trochu natáh, ale je to OK.
Sedadlo pro spolujezdkyni je poměrně slušné, takže ani ta se nemá špatně.
Originál zrdcátka jsou příliž úzká a člověk si rukama stíní, ale to jde snadno vyřešit nástavcem/výměnou.

Motor:
Papírově mezi šestistovkami spíš nižší max výkon, ale zase více síly v nižších otáčkách, lepší pružnost a spontálnější odezva, což mi maximálně vyhovuje. Slušně se sbírá už od nějakých 3000 otáček, takže když se člověku zrovna nechce nebo jede serpentiny, tak nemusí moc řadit a motorka pořád hezky táhne.
Spotřeba je stále kolem 5.

Podvozek+brzdy
Nemám s čím detailně srovnávat, ale podvozek mi přijde jistý, předvídatelný a zároveň pohodlný. Brzdy se dobře dávkují a nikdy se mi je nepodařilo unavit, ale taky většinou nejezdím nějak ostře.
Moto nemá hlavní stojan, mně teda nechybí, ale kdo je na něj zvyklý, tomu chybět může.

Servis:
S moto zatím nebylo vůbec nic, dávám ji jen na pravidelné prohlídky a občas doleju trochu oleje. I po celé zimě chytla na první pokus.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petrushe
Petrushe napsal 23.02.14 v 19:53 10b.

Nejlepší model kawy

Mirek-JM
Mirek-JM napsal 14.11.13 v 07:36 10b.

Joooo Dobrá volba

Corum
Corum napsal 12.11.13 v 15:25 10b.

Fotky by to chtělo lepší :) Jinak moc hezká motorka. ER6tky prostě žeru ;)

falcon1100f
falcon1100f napsal 09.11.13 v 18:09 10b.

Vypadá skvěle 10b

Více komentářů



TOPlist