Krasavice FZS 1000 v nádherně udržovaném stavu a krásné modré barvě.
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
První dojmy - Po přesedlání z Kawasaki ZR-7S to byl obrovský rozdíl. Cesta z Prahy na Vsetín byla i přes chladné počasí úžasným zážitkem. Po dojezdu domů jsem trošku litoval, že jsem si pro ni nejel až do Děčína, původního bydliště motorky... Motor je skvělý, krásně reaguje na plyn a i při 200 km chce ještě zrychlovat. Ovladatelnost a chování motorky na cestě jsou skvělé, už se těším na jarní sluníčko, abychom s drahou polovičkou mohli vyrazit na pořádnou projížďku... :-)
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro zkušenější drivery, určená především na cesty a vzhledem ke své konstrukci i dlouhé cesty, ne jen kolem komína.
Doplňky na motorce - Padáky, laďáček Ixil, klín pod motorem, kufr Kappa, proužky na kolech
Recenze
Motorku jsem si vybral na doporučení zkušeného kamaráda, kdy jsem se rozhodoval mezi Hondou CBF 1000 a Suzuki DL V-Strom 1000. Nakonec vyhrála tato krasavice a vůbec nelituji, že jsem nešel do kompromisu mezi cesťákem a endurem. Fejzřík není do terénu, ale ten pocit z jízdy to určitě vynahradí.
Po pročtení článků od majitelů těchto úžasných strojů věřím, že se dá jezdit kolem 6 litrů na 100, ale kdo by se ochuzoval o ten pocit ze zátahu motoru a libování si v otáčkách nad 6000... a toho nádherného zvuku Ixilu,,,
Brzdy z R1 jsou precizní a hlavně i zadní brzda brzdí a dá se opravdu zastavit na kratičké vzdálenosti. Na jaro mne čekají brzdy, navýšení litů kufru a také přidání bočních na delší cesty, ale už se těším, až vyrazím. Dostal jsem pozvání na vyjížďku do Rakouských Alp tak už ať je tady jarooo...