renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 750 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vesli
Vloženo 29.10.2013
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 3 022x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VFR 750 F RC36-2, pancéřové hadičky, laděný výfuk Shark

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Když jsem přesedlal z MZ 150 etz na VFR 750 tak jsem si říkal, že mi urve ruce a sežere za živa ale nakonec jsem se naučil dobře korigovat plyn a jezdím za 5,5-6L/100km ale to je počítáno i s ohřátím ovladatelnost nejdřív jsem se s ní pral než jsem zjistil jak na ní ale teď je to lahoda mam na ni najeto momentálně 2000km takže nic moc snad to bude lepší příští rok.

Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv pro menší postavy i pro větší se svýma 193cm se krasně vejdu a kdo nechce zatím silnější moto myslím tim 1100ccm a chce sportovně cestovat a už má nějaké zkušenosti tak proč ne...

Doplňky na motorce - Pancéřové hadičky, laděný výfuk Shark VS












Recenze

Recenze VFR 750 F po ujetí 31000km mohu říci a potvrdit to že je to opravdový držák protože kromě spotřebních věcí odešel pouze regulátor dobíjení byl jsem s ní i v Mostě na okruhu je pravda že nestíhala moderním strojům a to ani v brzdách ale požitek z jízdy a ten zvuk V4 který vás uhrane stojí za to...

Líbil se mi už jako dospívajícímu a co hlavně pohodlí posez a hlavne vezme se za plyn i na 6 rychlostní stupeň z rychlosti 70km/h ve dvou přidám pro pozvolné předjetí a najednou koukám a já tam mam 120-130 což jsem nechápal no jo je to něco jinýho než MZ 150 etz.
Motor nenáročný ale potřebuje svou údržbu podle manuálu je výměna oleje po 12800km a to si myslím že je z výborného rozvodu ozubenými koly brzdy na svou dobu a na to že moto váži 240kg plus jezdec občas i spolujezdec a někdy i bagáš, podvozek je plně nastavitelný přední z zadní odpružení je dá regulovat, ovladatelnost precizní jen pozor na kruhových objezdech na menší rychlosti z důvodu nadváhy má tendenci zavírat zatáčku ale je to o zvyku ale potom pohoda protože si na to zvyknete a už to jde jak po másle, přítelkyně si na sedačku nestěžovala ale pouze na nohy ale když jede v keckách 50km tak se není čemu divit, úložný prostor: lékárnička, nářadí, reflexní vesta, možná že by se vešly pod lékárničku ještě doklady ale náhradní žárovky (sadu) tam nedáte, spotřeba: já osobně jezdím za 5,5-6L ale bývalý majitel říkal že se může jet i za 13L ale to asi takhle jezdí jen nějaký bezmozek, poruchy hned po koupy jsem se vrhnul na výměnu oleje a filtru, a co jsem musel také hned udělat tak byly gufera a olej v přední vidlici, brzdovou kapalinu v brzdách a ve spojce ta nemá lanko ale je kapalinová.
Kde se motorka cítí nejlépe rovné silnice, Sázavské vracečky, táhlé zatáčky i město se dá a s opatrnosti příjezdová cesta ke koupališti po upravené polní cestě.
Dá se s moto i dobře cestovat? To je mi otázka SAMOZDŘEJMĚ!!! Vždyť je to Sportovně-Cestovní motocykl ještě aby ne...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ARCTIA
ARCTIA napsal 08.11.13 v 15:59 10b.

VFR je dobrá volba a tudíž je tu jasných 10b

Více komentářů



TOPlist