renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fašoun
Vloženo 18.10.2013
Aktualizováno 1.1.2016
Zobrazeno 1 918x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Říkám tomu sňatek z rozumu. Adrenalinu už bylo dost.

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - perfektrní

První dojmy - Pohodlná, úsporná, žádný trhač asfaltu, minimální náklady na provoz, malá spotřeba - splnila to, co jsem od ní očekával.

Recenze

Po předchozích zkušenostech s "většími a výkonějšími" moto, jsem chtěl již něco klidnějšího, úspornějšího, pohodlnějšího, zkrátka i na letní dojíždění do práce po našich jihočeských okreskách. Občas nějaký ten výlet do Alp, všechno tohle mi NC700X splňuje. Tahle motorka mě zaujala hned v prvním katalogu, co jsem jí viděl.
Už jsem nechtěl řešit ojetou motorku, taky už mám věk, abych si konečně koupil první novou a tak jsem se rozhoupal a je doma. Původně jsem chtěl koupit funglovku až na jaře, ale neodolal jsem podzimní slevě. Takže začátkem října 2013, jsem si dojel do Práglu pro New Concept 700X. Jeslti motor vůbec jede jsem zjistil na předváděčce a po vyřízení nezbytných papírů jsem si to svištěl k domovu. Po ujetí několika km, bych japončíkům vytknul, na můj vkus slabý účinek přední brzdy. Je pravda, že jsem byl zvyklej z CBR 954 a ZZR 1400 brzdit jen z lehonka a účinek byl perfektní, tady musím brzdit značnou silou a účinek "mizerný", prostě bych uvítal druhý přední kotouč (asi jde hlavně o zvyk, možná si i kotouč s destičkama ještě trošku sedne po zajetí). Ale jinak naprostá spokojenost. Pouze nutnost nějakého dovybavení, hlavně blatníček zadní pružící jednotky, prodloužení předního blatníku (kvůli ochraně výfukového svodu), pak nějaké cestovní vybavení atd...
Za zmínku stojí nízko položené těžiště řadového dvouválu, s čímž souvisí perfektní ovladatelnost a oceňuji, že při sebemenším náklonu těla si motorka sama zvolí průjezd zatáčkou, není potřeba se s řidítky nikterak unavovat či přetahovat. Né každá motorka tohle umí.
Co se týče jízdy, oceňuji 6 rychlostní stupeň - na dánici cest. rychlost kolem 130-140 km/h, pak už se motoru moc nechce. Na 5 st. ideál na okresky kolem 80-100 km/h. Ale zatím jsem toho moc nenajel, tak se uvidí hlaně časem. Spotřeba bude rozhodně do 3,5 l/100 km.
Tak už jsem instaloval kufr GIVI V47N, dále vyhřívané gripy, laďák Leo Vince.
Dlouhodobá průměrná spotřeba 3,3 l na 100 km, při výletech a delších trasách jezdím za rovný3 litry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 01.01.16 v 18:04 10b.

Pěkný stroj, říká se, že z většího obsahu na nižší nikdy nepřejdeš, ale jak vidím opak je pravdou přeji hodně najetých km bez nehod a kolama jenom dolů

Petr_TA
Petr_TA napsal 01.01.16 v 17:58 10b.

Dobrá volba
Poctivě udělaná motka za rozumné peníze

istonbike
istonbike napsal 01.01.16 v 12:19 10b.

Parádní a praktický stroj s perutí ve znaku a v té červené je krásný i vzhůru nohama
přijmi 10b s přáním super kilometrů v sezóně 2016

wsbk
wsbk napsal 30.12.15 v 11:08 10b.

Devil007
Devil007 napsal 11.02.14 v 21:43 10b.

Za velmi zajímavé peníze velmi zajímavá motorka

Více komentářů



TOPlist