renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Cafetony
Vloženo 14.10.2013
Aktualizováno 20.7.2015
Zobrazeno 3 479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po absolvování motoškoly letos na jaře na Masarykově okruhu v Brně, kde jsem se naučil spoustu nových věcí s ovládáním motocyklu, mě úplně pohltil pocit okruhového ježdění. Je to absolutně jiný pocit jezdit v prostředí závodního, bezpečného okruhu.

Více fotografii

První dojmy - Stál jsem před otázkou, pokud si chci ještě relativně mladej užít tuto možnost zajezdit si okruhové ježdění, pak jsem musel řešit koupi jiného motocyklu než byla VFR, kterou jsem jezdil téměř 2 sezóny. Motorka skvělá na sportovní jízdu i na cestování, ovšem časové spínání ventilů při výjezdu ze zatáček neodpovídal akceleraci a výkonu, který potřebuji. Po prodeji VFR padala volba na litrového fároše v repsol barvách, ovšem s omezeným rozpočtem a po několika prohlídkách jsem od nákupu této motorky upustil. Proč?, páč ročníky 2005 byly téměř všechny popadané a lepené z různých typů laminátů a mě žádný z prodávajících nepřesvědčil o původu, originalitě a skutečných najetých kilometrech. Omlouvám se tímto těm, kteří fároše vlastní a pečují o ně, tak jako já pečuji o své motky. Vždy jsem měl voňavku, která byla poctivě servisovaná a opečovávaná. Holt jsem asi trochu konzervativní, ale také, kdo mě zná ví, že motorka ode mě je v naprostým cajku. Po třech týdnech serfování a telefonování jsem na různých serverech vybral z 9 motorek, které jsem přefiltroval a z nich jsme se s mojí polovičkou jeli prohlédnout 3, z kterých jsme vybrali favorita ke koupi. Ve finále jsem vybíral a vrátil se ke značce suzuki, kterou jsem již také měl. Zvolil jsem snad ten nejvyšší level mezi motorkami, které jsem již měl možnost testovat a padla volba na suzuki GSX-R1000K7. Chtěl jsem mladší motorku s málo jetými kilometry.

Doplňky na motorce - Panceřové hadičky, pratelný KN filtr, padáky, CNC frézované páčky, rolny na zadní kyvce.

Recenze

SUZUKI GSX-R1000K7, litrovej obsah s neuvěřitelným výkonem... Je pravda, je ostrá, ale je potřeba na ní více používat zdraví rozum, ale dá se na ní i jezdit cestovně. Koupil jsem ji v Kroměříži a zrovna ten den mi nepřálo počasí. Pršelo, ale co se dalo dělat, chtěl jsem jet po vlastní ose. Pravda na řezaných slickách bez vzorku a na mokré dálnici to nebylo zrovna echt, ale měl jsem možnost vyzkoušet jeden ze tří palivových režimů do mokra. režim C. Tato palivová mapa shodí výkon motoru na úroveň 600ccm, tedy z původních 136.1 KW na asi 110KW, tudíž se mi nemohlo stát, že při zatažení plynu by docházelo k prokluzu zadní gumy a nebo by se potvora stavěla na zadek. Funguje to skvěle, výkon postrádáte, ale jedete bezpečněji.
Cestou z Kroměříže jsem navštívil moto shop v Brně, kde jsem si předem domluvil výměnu origo páček za CNC frézované páčky, které motorce dodaly lepší půvab, ale i pro to, že jsem je měl na VFR a jsou opravdu intuitivní. Dokoupil jsem stojan na zadní kolo a nechal namontovat rolny na zadní kyvku. Cesta z Brna byla opět deštivá až do Znojma. Co následovalo večer si umíte představit, že?, leštění a leštění a zase leštění. můj předchůdce mi sice prodal luxusní moto bez škrábance, ale kontrolovat hladinu oleje a provozních kapalin, byla pro něj pravděpodobně zbytečnost včetně mazání řetězu. Byla středa, když jsem ji kooupil, ale na pátek jsem se objednal do servisu a zároveň objednal nové pneu. Každou motorku jsem obouval na DUNLOP SPORTMAX Qualifier II, jsem s nimi nad míru spokojenej. Vše se dolilo překontrolovalo a napsalo, co se bude akutně při zimním spánku dolaďovat. Nastala neděle a já s batůžkem jsme ráno vyrazily do Brna na Masarykův okruh uctít památku MS a zúčastnit se rekordu. Byl to klíčový den vyzkoušet ježdění ve dvou. Protože je má partnerka menšího vzrůstu, tak si cestu pochvalovala, ovšem podotkla, že si bude muset zase zvyknout. Nedělní výlet do Brna a zpět ve dvou s najetými 236km s průměrnou spotřebou 6,3l.
K motorce...Je to neuvěřtelný pocit sedět na této mašině. Hladký průběh otáček a výkonu s naprosto přesným zapadáváním rychlostí. Perfektní, pro mě vyhovující posed. Máme spolu najetých pouze 410km, ale už teď vím, že je to ta nejlepší volba. Už se zase těším až se spolu provětráme a i kdyby měl z nebe padat hovna, tak si spolu ještě letos něco užijeme. Motorka je originální a jsou na ní dodělávané pouze panceřové hadice, to jsem ocenil, padáky, a KN filtr. Další pocity později až spolu něco zase najezdíme. Na jaře spolu pojedeme na další motoškolu a pak se přihlásím i na motosportškolu, kde už trochu přiostříme, ale chce to pomaloučku, polehoučku...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wries
wries napsal 29.10.13 v 19:24

Krasavice Tak hlavne opatrne, ty qualifirky II zrovna nejsou v tomhle pocasi zadny lepidla, me uz jednou zle vytrestali a na moto uz mi nesmi, ale kazdu vyhovuje neco jinyho. Jinak moto za 1

wries
wries napsal 29.10.13 v 16:31

Krasavice Tak hlavne opatrne, ty qualifirky II zrovna nejsou v tomhle pocasi zadny lepidla, me uz jednou zle vytrestali a na moto uz mi nesmi, ale kazdymu vyhovuje neco jinyho. Jinak moto za 1

Tarzy
Tarzy napsal 22.10.13 v 20:45 10b.

AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 21.10.13 v 10:25 10b.

Je to neskutečný dělo,mám jí také a jsem nadmíru spokojen.Jasných
10.b

Cafetony
Cafetony napsal 21.10.13 v 09:20

Opravdu velké díky všem za příspěvky a hodnocení . Včera 20.10 krásných 300km na Buchláky i s baťohem, ale řeknu vám, ať už je jaro, silnice prohřáté a čisté, protože chci brousit slidery, páč teď už mám z toho docela strach

Více komentářů



TOPlist