motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR-Z400E (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 14.10.2013
Aktualizováno 20.4.2015
Zobrazeno 4127x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 12.11.2013, Uskutečněno: 09.11.2013, Zhlédnuto: 65x


Tak nakonec proběhla první vyjížďka ještě tento rok! Po zdlouhavém chystání Ska na zimní spánek, kdy kámoši jezdili a já trávil každý den v garáži v průměru 7H denně jsem Sko konečně uložil k zimnímu spánku a to hodně spolehlivě a s velkou láskou
Mohl jsem se tak vrhnout na Ečko. Bylo mi pořád řečeně, že už nechci jezdit, když mám moto doma 3 týdny a teprv na něm začínám dělat, ale Sko mělo prostě přednost! Nejdříve jsem Ečko spustil na výšce co to šlo, dokázal jsem to spustil o 5 cm a s botama to mám luxusně, tak akorát! Přední tlumiče jsou trošku tužší na můj vkus a zadní tlumič šel nadoraz po skoku se zídky, která měřila asi 100 cm! Na skoky nejsem, takže to bylo vyjímečný, takže to aspoň vim, že na skoky to nemám naladěný! Chod motoru jsem teda ladil týden a už jsem z toho byl dost nešťastný a nasraný! Motor od 1/3 nahoru jel, jak z praku na jakýkoli nastavení karburátoru! Ale v nízkých otáčkách do 1/3 plynu tam byla prostě díra! Nakonec mi pomohlo se jet projet na chvíli a podívat se, jak se zbarvili svíčka! Nakonec jsem ji naladil ku spokojenosti mé a je to luxus! nedokážu to popsat, ale na vyjížďce jsem byl schopnej jet i na 4 po zadním a to jen po brnknutí po plynu do kopce A o to mi šlo při ladění! Měla by jít na záda po brnknutí na 1. a 2. kvalt. Kontroloval jsem akc. pumpičku, jestli funguje a stříká, jak má a kdy má! Nakonec stačilo doladit jen směs! Teďka jde opravdu i na 4rku na záda v kopci Motorka tímto má pro mě upe jiný náboj než předešlé, ty to prostě neuměli Výkonu má plnou prdel až pro mě moc A kombinace prvního vrku a výšky z té motorky je pro mě ideální motorka se kterou jsem na své první vyjížďce sní ani jednou nespadl. Normálně jsem ji nepokřtil a to jsme jeli ten největší mazec a ještě v tomhle počasí, vyjel jsem vše a co ne, tak jsem prostě zastavil, otočil se a jel dolů! Sám nechápu, je to způsobené výškou a asi zkušenostma Celkem tu vyjížďku nechápu byl jsem hecovaný už týden dopředu, že jezdec na FREERIDE 350 jezdí, jak démon a že mu nebudu stačit atd. Opak byl pravdou, na novém stroji jsem pěkně natřel FREE 350 ve všem a všude! Kam vyjel tam i já, kam nevyjel tam já dojel o 20m výše a kam já vyjel tam on málokdy vyjel A pádů měl nesčetně, v jednom výjezdu kotrmelce metal do listí min. 4x. No mít kamerku, tak je vše zdokumentované, neměl jsem ani foťák, jel jsem na lehko a když jedem jen 2 tak to většinou odsípá a není čas. Teďka by čas byl, ale fotil bych jen pády Výkonu to na mě má hodně. V dlouhých výjezdech už mě boleli ruce a málem jsem ji pustil, protože už jsem to prostě nemohl udržet a to jsem seděl! Ale je to taky tím, že jsem měsíc nejezdil, že jo! Takže první testing proběhl naprosto bravůrně a DR-Z E vs. FREE 350 jasně hovořil pro DR-Z E, ale také to bylo pneu. V listí mi brala daleko lípe C-12 než na FREE XT754! Ale zase mých 140 kg proti 110 kg FREE je rozdíl. A tečka na závěr, jsem řekl, že nejsem uspokojený z vyjížďky! Nebyl jsem unavený, všude jsem vyjel i vtom marastu a ani jsem ji nepokřtil! Takže se jelo na výjezd za komínem a ejhle, jaksik sjem spadl a jak jsem ji zvedal, tak tam byl stojan a šla znova na zem z kopce a to byl konec vyjížďky, kdy mi bylo řečeno: Tak tos potřeboval už můžem jet domů?

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ukončení srovnávání

    DR-Z Ečko už mám jakýsik ten pátek a už jsem byl i v neznámém terénu. Ečko je jasně s těch co jsem měl nejlepší a to ve všem dohromady. Když se to nakouskuje, tak podvozek mi nejlípe

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 21.07.2014
    Uskutečněno: 21.07.2014
  • instalace doplňků 2

    Myslel jsem si ,že se to bude táhnout hodně dlouho, protože udělat kryt pod motor vyžaduje sehnat materiál, doma nařezat/napasovat a nechat někde zavařit a nakonec ho nainstalovat. Matroš j

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 09.12.2013
    Uskutečněno: 09.12.2013
    Komentářů: 1
  • Druhá vyjížďka

    Proběhl druhé test v Nedomácím prostředí! Ten den se moc nedařilo. Pod haldou listí se skrývali šutry a klacky a pneu C-12 stímto měla problém oproti XT754, která ten den ovládla. Pozna

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 26.11.2013
    Uskutečněno: 26.11.2013
    Komentářů: 1


TOPlist