Letos na údržbu došlo dýl - pořád se dalo jezdit . Poprvé jsem vytáhl i trysku na spojce, je tam opravdu miniaturní dírka, odhaduju tak 0,2 mm . Vyměnil jsem olej, vyčistil vzducháč, vyměnil rozetu za větší a přidal ještě jeden ventilátor - kdyby někdy náhodou bylo potřeba více chladit.
22.2.2015
Dnes jsem ji nakop a pak dolil olej, zapojil nezávisle větrák, vyčistil vzducháč a napasoval plastový kryty nádrží - vyrábí se pouze na 990 a abych řekl pravdu, moc to nepasuje. Že 950 nemá šroub jako třetí bod uchycení to beru, ale proč někdo udělá na 990 jinak úchyty kapotáží, to nepochopím.. . Jasně, je to jen půl cenťáku, ale když nepropilujete díry, nebude to sedět. V garáži to narvu vždycky, ale někde v terénu? Musí to jít lehce! Vypadají hezky za ty peníze (necelé 4 stovky..) a jsou daleko lehčí než padáky. No jsem zvědavej kdy je tam vrátím .
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 429x |
Není nad zimní servis pěkně v pohodě.Né jak všichni blbnou na jaře.
Větrák se určitě šikne,beztak budou zase hyce.
Ten větrák určitě přijde vhod
To neee, nedělám nic oproti tomu do čeho se pouštíš ty !
jo tak to znám jen tak dál a KTM může hledat novýho projektanta neee