Začal mi v motoru přibývat olej a ve vyrovnávací nádobce ubývat voda.. Po sundání víka spojky na mě vybafly smrkance, tak to mám jistý - vadné gufero na vodní pumpě . Ta motorka čekala až si ji koupím a začala se sypat.. Je fakt, že je to motor ze závoďáku a tak i rychleji některé věci odcházejí, ale já na ní nenajel eště ani 2 tisíce km :´- . No snad je to poslední závada a čeká mě jen ta vodní pumpa..
O víkendu dojel kolega a vyměnil mi gufero i ložiska. Motor jsme propláchli olejem a po vypuštění a výměně filtru dali nový. Zatím olej neubývá ani nepřibývá . Voda klesla, ale je možné, že někde vznikla malá vzduchová bublina. Když byla hodně ohřátá tak držela, ale přez noc ubyla na spodní rysku ve vyrovnávačce. Dojel jsem domů (130 km) a bylo maličko pod rysku. Dolil jsem mezi rysky a uvidím.
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 429x |
Nestraš brácho.. , ale na lc8 je to horké téma, tak se toho trochu bojím - vše co se tam řešilo mě pak postihlo..
Nemáš za co. A taky doufám že už budeš jenom jezdit. Snad ještě to čerpadlo.
Mirečku děkuju za pomoc ! Snad už bude s vodou klid... .
Já si holt ty poruchy víc beru . Vím že nakonec opravit jdou v pohodě a částky nejsou závratný, ale naštvou. . Zase si říkám, ještě že teď, když jezdím kolem komína a ne nikde na dovče, to bych ji zkazil i jiným lidem.
Však ona se vychytá a pak bude jen sloužit. Když mi Míro pomůžeš, žádná závada pro nás nebude velkou .
TDM mi sloužila 12 let skoro bez poruchy, tak jsem moc rozmazlenej. Však já už mlčím, závodní motor holt některé věci oddělá rychleji, ale za ten pocit při jízdách to za to stojí ! A navíc, budu vědět co a jak. Je dobré si ji osahat, ale sám se toho bojím .
Jó zapomněl jsem na "O"kroužek na spojkové pumpě za 16kč a cca 1 hodinu práce.
tak to znám když se to sype tak na velkej šutr
Liborku nic ve zlým, ale co jsi majitel tak ti odešlo pouze vodní čerpadlo. S pokurveným ložiskem jsi to už kupoval a o dalších "závadách" nevím. Ty jsi mi něco zapřel!
To by se přehřívala a v nádobce by se vařila voda, ne? Navíc KTM na tohle trpí.. Alespoň podle mého úsudku a zkušenostmi se špatným těsněním na autech a poznatky několika majitelů na fóru týhle motorky mám jistotu asi tak na 99%, což je dost .
Jseš si jistej vodní pumpou? A co těsnění pod hlavou?