Vlajkový supersport Hondy. Co víc dodat. Je prostě užasná!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: Málo nabídek a vysoké ceny.
První dojmy - Zajímavý zvuk originálního výfuku při volnoběhu a celkový zvukový dojem při jízdě. Prodejce nastříkal gumu silikonem (aby vypadala pěkně černá) takže na lehké přídání plynu hend hrabala. To se však hned osmeklo a mohl jsem za to tahat. Proti ZX6R co jsem měl předtím jde mnohem hravější. Brzdy jsou dobré, ale pancéřové hadice to ještě zlepší.
Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro pokročilejší jezdce, co se jí nebudou bát. myslím si že mezi litry je to nejelpší volba na silnici.
Doplňky na motorce - Pořídil jsme si Gipro ukazatel zařazené rychlosti
Reflexní pásky na ráfcích
Kryt sedadla spolujezdce
Recenze
Motor: s originálním výfukem je do 4500 otáček hodná a klidná na takové to popojíždění a dopravování se na pohodu (i málo bere cca 4,5 - 5 l/100km) nad touto hranici se otevírá přívěra probouzí se v ní superbike. nárus výkonu je plynulý a nedochází k žádným kopancům. Spotřeba ve vyšších otáčkách roste už výrazně a to k hranici 8 litrů, ale dlouhodobým pruěmrem se dá bez potíží jezdit kolem 6. V recenzích jsme četl že žere hodně oleje, já jsme to ale nespozoroval. Mám najeto okolo 5 000 km a neubylo nic nebo jen uplně nepatrné množství. Myslím že záleží na chování řidiče k motoru.
Podvozek: ty Honda prostě umí. Je to nastavené na silnici celkem pěkně žehlí nerovnosti (bráno jako sport a ne cestovní endruro ). V zatáčkách jistá a perfektně drží stopu. Je to pěkně čitelné.
Brzdy: Dva koutouče o průměru 320 a 4pístkové radiální brzdy jsou víc než dobré. Jen bych měnil hadice za pancéře a k nim racingovou kapalinu. Ale nedá se říct že by to s gumovýma brzdilo méně nebo to nějak vadlo. Jde o zvyk.
Posez: jako na každém supersportu. Pohodlí si člověk moc neužije, ale po nějakých km se zadek osedí a 300 km v kuse není problém.
Luxusní stroj, luxusní fotky!
Čau Jirko, hezký fotky
Pěkná
, SUPER fotky..
Nádherné fotky, nádherná Honda