Kultovní klasika s neutahatelným motorem kterej ještě dneska dokáže pořádně zatahat jako za mlada.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1100: Nebyla zrovna k prodeji.
První dojmy - Těžká jako prase-ale to je na ní krásný.Motorově stroj kterej mi konečně vyhovuje-táhne až brutálním způsobem prakticky v celém rozsahu otáček.Plyn je neskutečně dlouhý-pořád je kam přidávat a přitom se ta mašina ani nezapotí.Posaz je podobný spíše cestovnímu XJ.Bez problémů 200-300km bez zastavení.
Recenze
Těžká jako prase-ale to je na ní krásný.Motorově stroj kterej mi konečně vyhovuje-táhne až brutálním způsobem prakticky v celém rozsahu otáček.Plyn je neskutečně dlouhý-pořád je kam přidávat a přitom se ta mašina ani nezapotí.Posaz je podobný spíše cestovnímu XJ.Bez problémů 200-300km bez zastavení.Sedačka měkká,podvozek ok-krapet se vlní oproti novějším strojům.Spotřeba při pohodovým ježdění okolo pěti litrů což je na obsah a výkon motoru super.Pokud se jede kudla tak si pápne,ale ona vlastně ani nejde v dnešním provozu honit.Polechtám plyn a je tam hned 200 polechtám víc a hned 250.Kolikrát se přistihnu jak jedu 200 a přitom to nejní vůbec cejtit.Kapotáž perfektně funguje jak jako ochrana před větrem tak i proti dešti.Vypadá to že jsem konečně našel motorku která mi sedí.
Naprostý souhlas pěkná je té barvě.
je to nadherna masina, jak pises - velmi pohodlna a rychla. Mel sem 88 rok. Po te co sem tomu opravil potrhane membrany v karburatorech a sladil to tak to jelo opravdu jako ...ani nevim jako co.
Byla to jedina motorka na ktere sem mel opravdu strach. Ta surovost, rychlost a hlavne to ,ze to proste nebrzdilo me fakt desilo.
Ale je to nadhera.
Krasny stroj v uzasne barve. Mnoho spokojenych kilometru...
paradni kovadlina, jezdil jsem podobnou, mě j se!