bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 850 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vm66
Vloženo 27.9.2013
Aktualizováno 9.2.2014
Zobrazeno 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduchá, pohodlná, snadno ovladatelná,...

Více fotografii

První dojmy - Mocný zátah dvouválce, pohodlný posaz a nízká hmotnost = pohodová jízda !

Doplňky na motorce - Držáky na brašny.

Recenze

Vlastnil jsem klasickou krásku Suzuki GSX 750 Inazuma což je nádherný a spolehlivý stroj, nicméně mě to táhlo k něčemu s vyššímu. Naskytla se příležitost koupit V-Strom-a, tak jsem to zkusil, ale ouha ! Byl to strašný šrot, i když se mi prodávající snažil namluvit, že prasklá kyvka je v poho a že se nemám čeho obávat... Byl jsem v pasti, Inazuma prodaná a za týden sraz, na který se těším celý rok. Takže bleskový průzkum trhu, zhodnocení mých finančních možností a nabídky z toho, co by bylo srdci blízké a vypadla mi z toho Yamaha TDM 850. Navíc se jedna prodávala takřka "za humny". Jel jsem se podívat ... a rovnou jsem na ní odjel . První investice byla do nového obutí, sada Metzeler Lasertech. A pak bez válné přípravy víkendové kolečko s bagáží a batůžkem k tomu, bezmála 1000 km. Polovina cesty na vodě, v chladu celá. Takže první dojmy . Motor táhne krásně od spodu, přes poměrně jalové otáčky ve středu kolem 5-6 tis. až po fofr v těch vyšších, kde mě párkrát klepl po prstech omezovač .
Převodovka při patřičném zacházení je jemná, trochu jsem si musel zvyknout na velký internal mezi 4. a 5. stupněm . Tuhou spojku vyřešilo důkladné promazání. Podvozek je stavěný akorát na ty naše rozbité okrsky, ale žádný ostrý terén bych s ní absolvovat nechtěl, na to jsou určitě jiné. Nové gumy poskytují dostatečnou odezvu, místy až "hysterickou" , ale dá se na to zvyknout. Brzdy by to chtělo trochu ostřejší, u té zadní mám občas dojem, jako by tam ani nebyla. Sedlo je pohodlné, ani 400 km v kuse není žádná tortura. Dost místa pro pilota i spolujezdce. Ve dvou se motorka chová ukázněně, je stabilní a neztrácí nic na dynamice ani na pohodlí. Co se moc nepovedlo, je větrný štítek. Původně jsem tam měl turistické plégo od GIVI, ale to byla katastrofa ! Od 70 km/h hluk jak od cirkulárky a takové turbulence, že mi to chtělo urvat hlavu. Originální plexi je lepší, i když hluk je stále velký, jen začíná tak od stovky. prubnu tam dát ještě deflektor, tak uvidím, co to s tím provede.
Ještě jedna věc, asi si brzy koupím nástavec na uchycení řidítek a rovnější řidítka k tomu. Originál nutí k takové podivné pozici "ani ryba ani rak" , prostě ani vzpřímená enduro poloha, ani předklon jako např. u naháče.
Celkově jsem spokojený, použitelná motorka jak nalítání kolem komína, tak do města a určitě se na ní dá pohodlně polykat kilometry .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr_TA
Petr_TA napsal 09.02.14 v 19:18 10b.

Dobrá volba

meridian
meridian napsal 11.12.13 v 19:14 10b.

Jsem rád, že se ti líbí moje laďáky , ale to už si takové nepořídíš, když motorku prodáváš 10 bodů je tam

ZRX
ZRX napsal 08.10.13 v 11:52 10b.

Hezky jsi ji umyl Ještě jsi moh utřít kapky

Více komentářů



TOPlist