renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR-Z400E (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jejdapatník...
Vloženo 25.9.2013
Aktualizováno 19.11.2015
Zobrazeno 2 714x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Malý schopný a nenáročný blátomil.. továrna na radost a spocená trika.. :)

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Po těch všech silničních mašinách jsem potřeboval změnu. Tuono nahodilo takovou laťku, že se mi pak i SuperDuke zdál pomalej :) a prostě jsem se z projížděk vracel s pocitem "Dobrý, ale...". Něco tomu začínalo scházet. No a pak mě to napadlo - co kdybych se vrátil k blátu..??? Takže přes laborování nad velkou LC8, dále malý Adventure od KTM až po staré TTR od Yamahy jsem pochopi, že to co potřebuju je jednoduchá, malá (do začátku) mašina na drapákách (sbohem asfalte..), která mě nerozcupuje hned na začátku. No a DR-Z400 se zdála býti vhodnou ... a je! Než jsem se definitivně rozhodl pro tuto jednoddušší a na servis méně náročnou variantu, tak jsem přemýšlel a to velmi seriózně o Yamaze WR450F. Neodradili mě krátké servisní intervaly ani titanové ventily, které když se poto, tak je to darda, ale to, že bych se na ní trápil a fyzicky a zkušenostně na ni neměl. A udělal jsem dobře!!! DR se svoji nižší výškou a kratším rozvorem mi odpustí kdejakou chybu a mám šanci si ty zkušenosti vybudovat a přitom si jízdu užít. jediné, kde ztrácí je maximálka - po poli a polňačkách prostě jen do 90-100 km/hod. Ale i to už je na mě hukot.. :) Je to dáno i tím, že tato DR je překopaná z varianty SM (Motard) a někdo tam dal dosti velkou rozetu - což je veliká výhoda v těžším terénu, kdy člověk potřebuje sílu a nízkou rychlost. A proto je mi docela fuck, že po poli nestíhám kámoše na Husqarně 450. Stejně mě baví spíše ty technické pasáže v lese.. :) A řešit se to dá jednoduše - o dva tři zoubky méně na rozetě a je to tam.. Celkově mě mašina nezklamala - umí potahat, pokud chci, tak hrabe na každém povrchu, vzhled je už moderní a náročnost na údržbu směšná. Jestli se dostatečně posunu ve zručnosti, tak příší rok už bude posun někam dále (2 doby a trochu ostřejší), ale myslím, že stejně budu vzpomínat na DR, na které jsem vlastně už od prvních projížděk byl schopen konkurovat chlapcům na ostrých endurech...

Motorku bych doporučil pro - pro ty co se chtějí vyřádit v lese a propotit u toho tričko slipy ponoždy a vnitřek helmy... neskutečnej záhul..

Doplňky na motorce - Tronda s chráničema a helmou na sedadle..

Recenze

Klady: nenáročný a přesto dostatečně táhnoucí motor (nesrovnávat s ostrýma kladivama...), obratnost v terénu díky kratšímu rozvoru, nižší sedlo - začátečníkovi se hodí... :)
Zápory: asi to bude jen u mého stroje, ale furt dokola řeším dvě věci - přívod kabelu k zadnímu světlu, který byl furt někde přerušen - teď už snad vyřešeno a praskající držák na SPZ. Díky vybracím a tomu jak se na SPZ nalepí bláto, tak ta kovová packa co je přivařena k rámu podsedlovky už dvakrát praskla - řešení: čert vem SPZ, jezdím bez ní a je klid
Jelikož je na drapákách tak jezdím pouze lesy a polňačky, na silnici a cestování můžu zapomenout...

Důkazem procesu učení se na endurku nechť je fotečka mé holeně - i přes chránič mi stupačka při pádu vyrobila na holeni toto:










Jelikož jsem si u toho pádu (v nulové rychlosti na místě při otáčení v lese ve svahu...) i zlomil spojkovou páčku, tak jsem byl tak nasranej, že jsem ani nevěděl, že se mi něco stalo.. :)
Po týdnu jsem šel k doktorovi a ten mi řekl, že jsem si rozsekl tepnu a že se krev vylila do podkoží... no věřili byste tomu.. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist