renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zefyrus
Vloženo 15.9.2013
Aktualizováno 20.8.2017
Zobrazeno 3 450x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Taková hodná tygřice, když jste na ni hodní, mazlí se s vámi, ale nechtěl bych ji rozzlobit ...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: v okolí se nenacházela adekvátní nabídka

První dojmy - Nemá nic, co jsem hledal: dva chromované budíky, stříbrný žebrovaný motor, čtyři zrcadlové svody do dvou laufů - prostě iksjééro. Ale je to Kevina, když ji prodávající vytlačil z garáže, bylo vše jasné. Před první jízdou jsem se klepal strachem, jak malý špunt před Mikulášem (nebo čertem?), po ní jsem byl šťastný.

Motorku bych doporučil pro - Kohokoliv, kdo počítá s 250 kily a nějakými 120 koníky.

Doplňky na motorce - Padáky na motoru (špunty), triáda nosičů - boční Mottech, zadní Givi, kufry Kappa, turistické plexi Ermax.

Recenze

Po více než čtyřech křížcích jsem se rozhodl, že pro útěk od reality (a hlavně od manželky) je nejvhodnější udělat si řidičák na mašinu a posléze si pořídit nejlépe nahatou klasiku. Nedbaje rad zkušených přátel: "Začni na nějakém šestikilu, potom uvidíš", jsem se hned od začátku zaměřil na stroje typu XJR1300 apod.
Kevina ve výběru vlastně vůbec nefigurovala, proč taky? Palubka jak v ešemce, kde je nějaký ten chrom?
A potom to šlo ráz na ráz. "Hele kamarád prodává","Dobrý den,my jsme se přišli podívat". "Táto,ta je hezká"... a tak nějak ...

Po 500 km jako totální začátečník si dovolím říct, že je to prima mašina, která jede tak, jak chci: pomalu, rychleji... rychle jsem ještě nezkoušel
Řazení si žádá preciznost, jinak občas překvapí třebas na křižovatce vypadlou jedničkou. To je pak jeden za blbce.
A manželce jsem neutekl, stal se z ní baťůžek (a přijde mi, že se pro to narodila..).
Tož zatím tak.
Rok 2013 (tedy asi tři měsíce)zakončen s nájezdem cca 2 000 km po kraji moravskoslezském, Kevina to se mnou zvládla na jedničku, je to fakt trpělivý stroj

2014
- někdy v březnu: tož počasí vypadá jakože ano, tak vyměnit olej, filtry, opucovat řetěz, trochu ho máznout a sezóna může začít. Boční nosiče kufrů od Motechu si samozřejmě nerozumí se zadním od Givi (to dá rozum ), ale dávat trojku za kus hliníku a další skorolitr za plotnu se mi moc nechce, takže popřemýšlím o úpravě pro samodomo držák na Giviplotnu.
- předčasné jaro vytáhlo i takového zimního spáče, jako jsem já, do sedla, tak po zimě opatrně vzpomínáme, jakže to bylo . . . ?

- čas pokročil, po sezóně máme zase nějaký ten kilometřík za sebou.
- trochu brutálním způsobem jsem domluvil zadnímu nosiči, že si s těmi bočními bude rozumět a on to pochopil. Takže jezdíme se třemi kufry, že prý Kappa.
- trochu nepříjemné zjištění... plexi stojí za ... z poměrně drahé, prý extratiché, šubrtky, dělají turbulence šuntoidní kraváloidní škopek. Objednáno turistické od Ermaxu, snad si užiju proklamované ticho.

2015
- ten čas letí, sezóna je v plném proudu a my se jí aktivně účastníme. Nové plexi od Ermaxu Ježíška nestihlo, takže trochu opožděné Vánoce. No... zlepšení nic extra, ale zdroj hluku objeven. Je jím bradová ventilace na přilbě, i v zavřeném stavu přes ní fouká. Stačí zakrýt a ejhle ... klid (no, řekněme, že klid,). Kdepak asi soudruzi u šubrtů udělali chybu? Nebo to tak má být a já mám nevhodnou motku? To by mě vážně ... něco.
- listopad: na tachu 30 000 km, tak jsme za dva roky společně nalítali 11 tisíc kilometrů, staré pneu dosloužily, řetěz to má taky za sebou, přední obložení kousek od limitu, no poněkud nákladný závěr roku ...
Staré pneu Metzeler Mez 4 - daly cca 14 tisíc km, asi slušná cifra.
Nové pneu Pirelli Angel ST - subjektivně lepší (pocitově měkčí, lépe zatáčejí)
Řetězovka DID ZVMX - no do pytle, kam zmizely ty rány do stupaček?
Brzdy - prubnem Carbone Lorraine, zatím jsou v šuplíku ...
Pod stromeček si naskládám účtenky a budu se těšit na jaro.

2016
- první delší výlet, cca 2 300 km po zemi polské. Ne zcela v motorkářském duchu, stylem dálnicí až do cíle (Gdaňsk), 620 km v sedle bez ztráty kytičky . Trošku povýletovat po okolí, poté přesun do Swinoujšča , na skok do Rajchu a přes sedm set kilometrů domů (z toho polovina byla doslova bojem o přežití skrze nečas). Přežili jsme, motorka šlape jako hodinky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Alfacu
Alfacu napsal 08.02.19 v 21:28

Ahoj, mám stejnou,jestli budeš mít čas,tak budu rád ,když se ozveš.

Animals21
Animals21 napsal 01.06.17 v 08:00 10b.

Moc pěkná, stylová a hlavně chlapská motorka :

Tommy638
Tommy638 napsal 05.11.16 v 22:53 10b.

Moc pěkný kousek. Přeju mnoho šťastně najetých km a třeba můžeme dát někdy projížďku se svýma polovičkama.

Cicos
Cicos napsal 26.03.15 v 11:01

pěkný rexík

spalek.
spalek. napsal 10.02.15 v 11:09 10b.

krasavica..

Více komentářů



TOPlist