renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1978)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fichtlrider
Vloženo 13.9.2013
Aktualizováno 30.7.2014
Zobrazeno 2 386x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Splněný sen Je to prostě muj Amaranth

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/638: 634 je hezčí
Jawa 350/639: 634 je hezčí a mám radši obě brzdy bubnové

První dojmy - Silná,mohutná,trošku težší ale pořádný letadlo.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce kteří jezdí srdcem a nepotřebují lítat dvěstě v městě aby z toho něco měli.

Recenze

Už dlouho se mi třindy líbily a nejvíc 634ky.Na vánoce jsem se poprvé svezl na kámošově konopnici a byl jsem jak v ráji.Dvouvál mi bručel pod zadnicí a já jsem uháněl tou naší krásnou kolínskou krajinou.Byl jsem tím naprosto okouzlen a tak jsem začal hledat různý informace jaký jsou typy a motory atd.Koukal jsem po inzercích ale čím víc jsem hledal tim víc šly ceny nahoru.O prázdninách jsem šel na brigádu a každej den jsem koukal co najdu.Pak jsem jí konečně našel.Čtyřka s osmičkovym motorem.Super kombinace silnějšího motoru a 12V elektriky a krásnýho vzhledu.Tak jsem zavolal a jelo se do Třeboně.Tam jsem to celý okoukl a projel.Po pokecu s majitelem jsem vyndal z kapsy 15 táců a odebral jsem se k domovu.Hned jak to šlo jsme s tátou sundali třindu z vozejku a já jel udělat pár testovacích kiláků někam mimo protože nemám ještě papíry na velkou mašinu.
Jelikož se mi zalíbilo dávat motorkám jména tak ani tahle nebyla výjimkou.Dostala jméno Amaranth což je jakási rostlina ale hlavně je to moc pěknej song od NightWish takže mám doma "Amouše" :D

A teďka něco k samotný třindě.
Jak jsem již psal má osmičkovej motor.Je to výhoda o fous většího výkonu (17kW) a taky silnější 12V elektriky.Za nevýhodu považuju trochu karburátor který už nemá klasický "cupák" ale sytič.Ale je to o zvyku a o tom co komu víc vyhovuje.Motorku jsem puvodně chtěl přiblížit co nejvíce původnímu stavu ale po podrobném ohledání jsem tuto možnost zavrhl.musel bych měnit laufy,předni vidle,přepínače,budíky a pár dalších věcí a mě se do toho nechce a taky na to nemám.Proto jsem se rozhodl že si udělám mašinu alá Fichtlrider.Prostě si to udělám dle svého vkusu a možností.Nejsem žádnej bastlič takže nehrozí že bych jí chtěl předělat na buh ví jakej fujtajbl.Vzhledem to bude furt čtyřka.Plánuju novej kabát konkretně červenou metalízu,vlastní polepy a pár dalších více méně kravinek.

Cestování.
Dle mého názoru se motorka nejlépe cítí na klasických českých okreskách.Je tvořena tak že jí výmoly tolik nevadí a s cestovní rychlostí 80-90Km/h jsou okresky ideální místo pro kochací vyjížďky i běžné cestování.

S těžkým srdcem prodáná protože už jsem nedokázal všechno živit.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elstrem
elstrem napsal 31.07.14 v 08:43

Nádherná,mel sis jí nechat

alexander
alexander napsal 30.07.14 v 22:23

mauser98
mauser98 napsal 13.06.14 v 22:22

kari1
kari1 napsal 19.01.14 v 11:56 10b.

Krásná,taky jsem zastánce českých motorek.

fidlimydli
fidlimydli napsal 24.10.13 v 20:15 10b.

Především za vlastenectví, které se v tomto věku hned tak nevidí. Ta červená snad původní vínová metalíza jí bude slušet. Povyšuju Tě z Fichtlridera na Fichtlfightera.

Více komentářů



TOPlist