renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000F (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Scorpion89
Vloženo 10.9.2013
Aktualizováno 10.9.2013
Zobrazeno 3 709x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na rovinkách rychlík v zatáčkách autobus. Cenově dostupný spolehlivý koně.

První dojmy - První dojmy ? Přesedlal jsem z dvoutaktní 125, takže když jsem jí koupil a jel na ní domů mé dojmy: Ta je velká, to musí mít posilovač plynu, panebože já tady umřu. Po přijetí domů a opadnutí euforie jsem mohl jen konstatovat super :-D

Motorku bych doporučil pro - někoho kdo se stopkami neprojíždí zatáčku, ale čas od času chce na rovince cítit vítr ve vlasech (i přes helmu). Spolehlivá, levná, výkonná záležitost.

Doplňky na motorce - Kufr

Recenze

Chtěl jsem motorku max za 25 000,-. Dostatečně silný čtyřtakt abych nemusel moc řadit a byl vhodný k mé vyšší postavě. Při hledání v dané cenové relaci jsem nacházel malé 500, dost jeté 600. Jednoho dne jsem narazil na tento motocykl. Po přečtení recenzí o bezporuchovosti a výdrži motoru, bylo 46 000 km na tachometru málo i kdyby to jelo po druhé.





Motocykl je vhodný pro vazouny, není to jen o rozměrech ale i o provozní hmotnosti 264kg. Určitě jsou holky co jezdí s GoldWingama, ale taky si v obchodě nekoupíte o číslo větší kalhoty, pokud vám nejde o image. Mně přijde pohodlná, při delších trasách mě lehce bolí ruce, ale nic zásadního co by k silničkám nepatřilo. Teplý vzduch od motoru vám fouká z výdechů v kapotáži na nohy. To je v zimě nádhera, jenže v létě máte vejce na tvrdo. Spolujezdec má vzadu dostatek místa, cbr je prostě autobus. Motor se dá provozovat kolem 3000ot jako cestovní bublák se spotřebou kolem 6,5l, nebo jako silná silnička se spotřebou kolem 11l. Já se povětšinou snažím o zlatý střed a jsem cca na 7,5l. Výkon je odspodu dostačující a čím víc jde motor do otáček tím je jeho nárůst razantnější. Ovladatelnost je horší, kvůli délce je potřeba ji do zatáček více přemlouvat než moderní menší a lehčí silničky, ale nic zásadního pokud nejedete závod. Převodovka ideální např. trojka funguje od 50 až do 200 km/h. Ve své době to byl supersport, dnes je to ostrý cesťák. Závady zatím žádné a to jsem na ní boboval při velikonoční projížďce pana vhml :D, šrouby od padáku projely víčkem od bloku motoru. Motorka domů i přes lehkou ekokatastrofu dojela, dírka se zavařila a motorka slouží dodnes. Zatím jinou neplánuji, snad jen zadření nás rozdělí...leč já mažu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
karlosons
karlosons napsal 21.11.17 v 19:53 10b.

Parádní kousek, také jsem majitelem jedné takové babičky

IMV1000
IMV1000 napsal 16.09.13 v 14:56

, vím o čem píšeš , sám jednu takovou sedlám .

IMV1000
IMV1000 napsal 16.09.13 v 14:49 10b.

, vím o čem píšeš , sám jednu takovou sedlám .

JanaFMX
JanaFMX napsal 11.09.13 v 12:28 10b.

Obdivuju, že jsi fakt šel do "autobusu"...smekám krásná:)+starej spolehlivej motor... 10b!

Scorpion89
Scorpion89 napsal 10.09.13 v 19:34

děkuju

Více komentářů



TOPlist