PROFIL MOTORKY

KTM 640 LC4 Supermoto (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ktmkarlos640SMC
Vloženo 23.8.2013
Aktualizováno 23.3.2014
Zobrazeno 4988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


kladivo na čarodějnice!!! <3 není nad vibrace jednobuchu!!! <3

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: těžší, větší, menší výkon
Suzuki DR-Z400 SM: menší výkon

První dojmy - hned při první jízdě mi padla do ruky, výkon to nemělo nijak brutální, ale přesto to jelo podle mých očekávání a mělo to zátah, skvěle se mi ovládala, řekl bych že se vodí až na milimetrovou přesnost, jediné z čeho jsem byl překvapený, bylo že mi po dvou hodinách jízdy vibrace skoro odrovnaly zadek, ale stojí to za to ;-)

Doplňky na motorce - Jiné zadní blinkry, jiné zadní světlo, výfuky a svody













Recenze

Vybral jsem si motku kvůli její ovladatelnosti, podvozku, brzdám, výkonu a kvůli tomu když už to člověk položí, skoro nic se tomu nestane.

Najeto na ní mám něco okolo 15.000 km, člověk si ze začátku zvyká na vibrace motoru a pak už mu nic nebrání v jízdě, ovladatelná je skvěle, co se týče podvozku, tak je podle mého super, u brzd taky nemám žádné výtky i když by přední brzda mohla být klidně ostřejší, motor jede pěkně, ale po čase jsem přemýšlel, že je potřeba přidat pár koníků navíc oproti sérii a vyplnit díru ve spodních otáčkách. U dealera KTM jsem proto objednal nové koncovky + svody výfuku od Akrapovič, měnila se tryska, po měření na brzdě to pár koníků navíc hodilo a díra je taky náhle pryč, průběh krouťáku a výkonu se změnil a jen k dobrému, takže prozatím spokojenost i když se mi hlavou honí výměna za karbec KEIHIN FCR-41 a filtr KN, uvidíme do budoucna.

Co se týká poruchovostí je škoda mluvit, když jsem ji kupoval od předchozího majitele, nikomu bych nepřál to co jsem zažil já, prvně to byl spojkový váleček, podruhé asi po pár jízdách to samé. Po čase jsme na servisní prohlídce zjistili, že motorka nemá komprese takové, jaké by měla mít -> bylo prasklé uložení vačkového hřídele, za důvod přiřazuji to že to někdo servisoval u známého. Když se sundávala hlava, bylo tam staré těsnění podlepené jen tmelem, po čase se ještě měnila volnoběžka, ale to bylo běžným opotřebením.

Po době co jsem jí mám v rukách já a dostal jí ze všech poruch, dělám jen pravidelný servis, leju benzín a měním gumy, která motorka ráda žere

Za těch pár tisíc najetých km, šlape jako švýcarské hodinky a dělají se jen pravidelné servisní intervaly.
Spousta věcí a doplňků se měnila dle mých představ a vzhled motorky konečně odpovídá mým představám.

Na cestování to motorka určitě není, z důvodu malé nádrže je benzínka vaší velice dobrou známou, navíc vás po delší době docela začne bolet pr*** ze sedla a vibrací, ale na vyjíždky kolem komína je super
.
Motorka se cítí nejlíp na silnici kde se kroutí, ve městě díky své váze a ovladatelnosti nemá sebemenší problémy, na to byla stavěná, zvládne i lehčí terén.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kotouc.
kotouc. napsal 21.06.14 v 19:38 10b.

Phobia
Phobia napsal 20.03.14 v 15:22

To je mazel!
S tou váhou to musí být krásně ostrá motka, když si vzpomenu, že i kamarádovo XT660X tahá krásně a to má 189 kg.

Phobia
Phobia napsal 20.03.14 v 15:22 10b.

To je mazel!
S tou váhou to musí být krásně ostrá motka, když si vzpomenu, že i kamarádovo XT660X tahá krásně a to má 189 kg.

Více komentářů



TOPlist