BMW R 1200 GS Adventure (2006)

Vlastník Macek01
Vloženo 22.8.2013
Aktualizováno 19.3.2015

Když sedláte Hrocha, tak vás fakt nic nezastaví

Motorka koupena od FIRMA:GS moto ADVENTURE (Držovice) - Výborný chlapi a i po koupi ve všem poradí a když můžou pomůžou.

První dojmy - Užasná, ovladatelná, svým způsobem krásná. Když není v pohybu tak těžká jak kráva :-)). Při manipulaci na místě sem si fakt moc jistej nebyl.

Motorku bych doporučil pro - Ja myslim, že pro ty co se jim líbí, nebo se jim líbit začne, každý má přeci svoje možnosti, styl a vkus.

Doplňky na motorce - 3x kufry BMW, Laděný výfuk RP, svody Remus, kryt motoru Touratech, kokpit Touratech, sedlo řidiče a spolujezde Touratech, kryty mlhovek Touratech, držák navigace Touratech, Navigace Zumo 690 a pár dalších kravinek, furt něco přibejvá, podvozek Tractive Suspension ACE Expedition.

Vůbec jsem to neplánoval a ani nečekal, ale díky tomu, že jsem se svezl na kamarádovo BMW 1200 GS r.v. 2007, jsem se do týhle motorky zamiloval. To však neznamenalo, že bych ji plánoval koupit.

Minulý týden se však naskytla příležitost za pěkný peníz koupit Adventure a tak jsem se na to jel podívat (spojeno se služební cestou) no a co myslíte, asi tak jako jdu se jen podívat na štěňátko, ale asi ho nevezmu . No byl to o poznání větší kus než klasický GS a vyvolávalo to ve mě patřičnej respekt, ale svezl jsem se a okamžitě jsem se stal závislim.

Hned po koupi mě čekal výlet cca 400km a s každým kilometrem jsem tomu propadal víc a víc. A co bylo super, tam kde sem se svojí mášou končil a nemohl dál, tak tam teď začínam řádit a podívam se kam se mi zachce, jediný omezení týhle mašiny sem já protože její schopnosti se teprve učim využívat a že má své meze hodně daleko. A to máme za sebou za týden cca 1500 km.

Jízda je na naprosto úžasná jak na silnici (za sucha i mokra), v terénu i ve městě. Ano musíte si zvyknout na manipulaci s vysokým a těžkým strojem na místě, ale ani to už mi dnes nepřijde. Má skvělý brzdy, bezva zátah a čím delší cesta tím lepší, ujedete kolik kilometrů chcete a tělo je naprosto v pohodě. Po nasednutí si říkam, kurňa jak to ty němci dělaj? dyť se mi tu sedí, jakoby mi to někdo dělal vše na míru .

Kamarádi chopperisti mě naštěstí stále berou mezi sebe i kduž je dost štvu, například tím, že když zase tankujou, tak já stojim za pumpou a kouřim, protože na svých 33l v nádrži ujedu zhruba 700 km, spotřeba se mi pohybuje neco mezi 4,6 až 5 litrů. Vjedu tam kam nemůžou a už mi neujede mi ani rené na VTX 1800 no a v zatáčkách jim prostě na chvilku zmizim.

Chlapi v BMW to fakt zvládli, protože se prostě těšíte na každou diciplínu, která vás může na cestě potkat. Co trochu podcenili jsou blinkry, dá se na to zvyknout, ale člověk si řiká proč to udělali takhle zvláštně až neříjemně.

Závěr: chci hlavně říct, že chválim a chválim protože sem čestvě zamilován, ale všechny motorky bez rozdílu jsou super a hlavně pokud si sednou se svym majitelem.

15.9. 2013.

Tak jsme spolu zvládli za měsíc a půl ujet cca 6tis kilometrů a jen se potvrzuje mé nadšení. Motorka jede skvěle a zdolává vše co ji připravím. Máme za sebou i výměnu kapalin, filtrů a svíček a musím říct, že vše co jsem vyndal a vylil mělo perfektní stav odpovídající cca 10ti tis ujetých kilometrů od výměny. Pořídil jsem si pár malých doplňků spíše praktického rázu od TT a též spokojenost. No asi máme před sebou ještě pár kilometrů a pak se budu těšit na další sezonu. Musím říct, že sem tomu docela propad a ta motorka mě furt nutí jezdit a jezdit a jezdit :D co víc si přát.

12.10.2013
Tak sezona končí, ale já pořád jezdím, počasí nepočasí a mýmu Hrochovi se to líbí :D.
8000km za náma a nadšení a radost stále nechladnou. Ba naopak, pořád se učim a to hlavně mimo silnici a Bavorák mě už vytáh z nejedný bryndy. A na silnici, no už si začínam dovolovat a soupeř musí bejt hodně odvážnej, protože tahle motorka zatáčky zvládá až neuvěřitelně bez námahy.
No a už taky vim, že nebude má poslední, protože sem viděl novýho Advíka a kdyby to náhodou vyšlo, tak jednou bych ho moooc rád měl v mojí garáži

Jo a ta blbá elektronika co sou s ní dle některejch motorky prošpikovaný a tudíž nepoužitelný mi zachránila život a to nekecam, nebejt ABS tak tu dneska nejsem, protože ten jelen co mi tam v noci vběhnul se mi po zastavení otřel o přední kolo takže rozhodli centimetry.

21.10. 2013

Tak sem ji trochu poladil doplňkama od Touratechu.

27.10. 2013

Takový krásný víkend semnečekal a maximálně jsem si ho užil. Moc offroadu nebylo, ale podíval sem se do Českýho Krumlova, Buďejovic atd. No gumy už vypadají na výměnu a proto se loučim se sezonou 2013 a netrpělivě budu čekat na tu příští. BMWéčku skládam poklonu, protože mu propadam čím dál víc. Jediný co budu řešit je výběr sady pneu, protože Tourance o Metzelera jsou super, ale jezdim víc a víc mimo silnici. Asi pudu do Karoo 3, ale uvidíme.

Přeju všem sezónu plnou zážitků a bez trablů.

14.2. 2014

Tak jsem dokončil úpravy a přípravy na sezonu 2014. Zahájím příští týden v neděli lehkým offroad výletem.

19.2. 2014

Tak přeci jen něco, osazeny svodu bez katu od Remuse a lehce sem vyšperkoval kufry.

23.2. sezona zahájena a po prvé letos odloženo :D

Osazen nový podvozek Touratech Tractive Suspension ACE - motorka je jako nová, co jako nová, je taková jako nikdy !!! ideální kombinace vzducháče s lepším podvozkem než na novém LC. Radost z jízdy je opeavdu výstižný a pravdivý slogan BMW.

No a nyní dojde k montáži předního 21" kola a je hotovo.

Tak 21tka od pana Wunderlicha je tam, to bude v bahínku paráda :D

Tak sezóna 2015 zahájena a doufám, že letos bude počasí štědrý

wsbk
wsbk napsal 24.06.15 v 13:43 10b.

GODZILAK
GODZILAK napsal 17.05.15 v 19:22

mooooc pěkně vytuněný!to je můj styl.hodně kiláků v pohodě.

wil
wil napsal 07.04.15 v 23:20

Sice na GS moc nejsem, ale to tvoje je moc pěkný a pekelně vybavený .

wil napsal 07.04.15 v 23:20 10b.

10 bodů

Ludo46
Ludo46 napsal 25.01.15 v 01:36 10b.

Pěknej hroch a super doplňky