Vlastník | Klasik | |
---|---|---|
Vloženo | 19.8.2013 | |
Aktualizováno | 19.8.2013 | |
Zobrazeno | 4 857x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Klasik | |
---|---|---|
Vloženo | 19.8.2013 | |
Aktualizováno | 19.8.2013 | |
Zobrazeno | 4 857x |
Moc hezky napsaná recenze. Poštěstilo se mi také zakoupit tuhle krásnou legendu, je to typ A1 z roku 1985. Takže za 10b.
Krasnej stroj...
No jo ...paráda.
Moc pěkná Kawina,tak at s tebou létá ,jako ta má
Budu upřímný -kawasaki jako značku nemám rád, ale GPZ byl obrovský počin, ze kterého dlouho a celistvě těžila konkurence nejen japonská. A tento kus je n á d h e r n ý :)
10
je v krásném stavu, tyhle mašiny mají proti dnešním mašínám jednu věc navíc - mají duši
Na fotkách vždy vše vypadá lépe než ve skutečnosti. U těchto motocyklů není počet najetých kilometrů nijak rozhodujícím faktorem. Vše záleží na tom, jak se předchozí majitelé o něj starali a jaké měli štěstí. Nikdy však nelze počítat s tím, že za více než 20 let provozu nedojde k žádnému poškození. K tomu je zde fenomén stáčení tachometrů, který doslova znehodnotil základní posouzení stavu. Situace došla tak daleko, že v případě skutečného malého nájezdu kilometrů, nikdo tomuto údaji stejně nevěří.
Hlavním problémem GPZ 900 R je časté poškození vaček pittingem. Ač továrna přijala opatření zlepšením mazání vačkových hřídelů, problém pittingu tím ve skutečnosti nevyřešila. Pitting jako takový totiž na mazání není nijak závislý. U mého motocyklu jsem počínající piting u některých vaček také objevil, ale stav jsem zhodnotil jako ještě berný. Jinak je motocykl, až na pár ťukanců a odřenin, poměrně zachovalý v téměř původním stavu. Předchozí majitel vyměnil přední brzdové kotouče na italské Grimeca, brzdové hadice za pancéřové, centrální tlumič Kawasaki za Hagon a originální přední plexi bylo nahrazeno turistickým. Zajímavostí může být, že výměna zadního tlumiče byla zaznamenána do technického průkazu.
Velmi elegantní . Velmi zachovalá .
Krásně zachovalá! Dokonalá sestra GPZtky kamaráda z Radonic kousek ode mě Určitě Ti jí taky pochválí Kolik má nalítáno? Vypadá jak nová. Jsem rád, že se u nás sem tam objeví další takový dokonalý kousek
překrásná mít peníze tak si jí koupím jen tak na dívání
špicovej stroj a vyčerpávající popis!
Pěkná v roce 1987 ho jezdil Kolaček měl ji novou a poprvé jsem ji viděl v tom roce na sraze v Týně,ta jeho byla první Gpz 900 v ČSSR,JO LETÍTO