renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 900 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Klasik
Vloženo 19.8.2013
Aktualizováno 19.8.2013
Zobrazeno 4 857x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ircos
Ircos napsal 30.12.22 v 00:46 10b.

Moc hezky napsaná recenze. Poštěstilo se mi také zakoupit tuhle krásnou legendu, je to typ A1 z roku 1985. Takže za 10b.

danlibu
danlibu napsal 18.01.17 v 12:18 10b.

Krasnej stroj...

p.epanica
p.epanica napsal 13.06.15 v 22:31 10b.

No jo ...paráda.

postak1
postak1 napsal 01.09.13 v 09:37 10b.

Moc pěkná Kawina,tak at s tebou létá ,jako ta má

zolik.
zolik. napsal 26.08.13 v 22:24

Budu upřímný -kawasaki jako značku nemám rád, ale GPZ byl obrovský počin, ze kterého dlouho a celistvě těžila konkurence nejen japonská. A tento kus je n á d h e r n ý :)

oldshoolRacer
oldshoolRacer napsal 26.08.13 v 12:52

10
je v krásném stavu, tyhle mašiny mají proti dnešním mašínám jednu věc navíc - mají duši

ZRX
ZRX napsal 25.08.13 v 14:09 10b.

Klasik
Klasik napsal 21.08.13 v 17:37

Na fotkách vždy vše vypadá lépe než ve skutečnosti. U těchto motocyklů není počet najetých kilometrů nijak rozhodujícím faktorem. Vše záleží na tom, jak se předchozí majitelé o něj starali a jaké měli štěstí. Nikdy však nelze počítat s tím, že za více než 20 let provozu nedojde k žádnému poškození. K tomu je zde fenomén stáčení tachometrů, který doslova znehodnotil základní posouzení stavu. Situace došla tak daleko, že v případě skutečného malého nájezdu kilometrů, nikdo tomuto údaji stejně nevěří.

Hlavním problémem GPZ 900 R je časté poškození vaček pittingem. Ač továrna přijala opatření zlepšením mazání vačkových hřídelů, problém pittingu tím ve skutečnosti nevyřešila. Pitting jako takový totiž na mazání není nijak závislý. U mého motocyklu jsem počínající piting u některých vaček také objevil, ale stav jsem zhodnotil jako ještě berný. Jinak je motocykl, až na pár ťukanců a odřenin, poměrně zachovalý v téměř původním stavu. Předchozí majitel vyměnil přední brzdové kotouče na italské Grimeca, brzdové hadice za pancéřové, centrální tlumič Kawasaki za Hagon a originální přední plexi bylo nahrazeno turistickým. Zajímavostí může být, že výměna zadního tlumiče byla zaznamenána do technického průkazu.

Big.One
Big.One napsal 21.08.13 v 13:05

Velmi elegantní . Velmi zachovalá .

Richard900R
Richard900R napsal 20.08.13 v 18:31 10b.

Krásně zachovalá! Dokonalá sestra GPZtky kamaráda z Radonic kousek ode mě Určitě Ti jí taky pochválí Kolik má nalítáno? Vypadá jak nová. Jsem rád, že se u nás sem tam objeví další takový dokonalý kousek

Biker-Stejsky
Biker-Stejsky napsal 20.08.13 v 15:28

překrásná mít peníze tak si jí koupím jen tak na dívání

endex.luke
endex.luke napsal 20.08.13 v 07:03 10b.

špicovej stroj a vyčerpávající popis!

stevan
stevan napsal 19.08.13 v 23:32

Pěkná v roce 1987 ho jezdil Kolaček měl ji novou a poprvé jsem ji viděl v tom roce na sraze v Týně,ta jeho byla první Gpz 900 v ČSSR,JO LETÍTO



TOPlist