renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Icezz
Vloženo 17.8.2013
Aktualizováno 8.9.2014
Zobrazeno 4 310x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ďáblík Suzanka - můj první sport...

První dojmy - První dojmy byly trošku rozpačité. Na pohled velmí krásná, mohutná šestka, na posez trochu vysoká - všechny šestky té doby jsou o krapet nižší, ale hlavně že dosáhnu na zem. Váha naopak velmi pozitivní - 174kg suché váhy neměla v té době žádná. A jízda? Ten první pocit obrovského zátahu se nedá zapomenout...

Recenze

Celé to zavinil Rachot - kamarád, se kterým pořádám jeden motoorienťák. Zavinil to tím, že mi řekl jak se dnes pohybují ceny sportovních kapotážovaných motorek. Doposud jsem měl představy o poněkud vyšších číslech a tak jsem se o to nezajímal, protože cenově jsem měl pocit, že pro mne nedostupné. Začal jsem tedy pokukovat důkladněji co a jak stojí a určil si rozmezí ve kterém se budu při svém hledání pohybovat. Vyšel mi z toho rok 1996 - 2001. Dalším kritériem byl obsah. Zvolil jsem radši něco slabšího, protože moje zkušenosti se sportem jsou nulový. Doposud kočíruju Jawu 350/639 chopper. Potřebnou částku jsem dal dohromady za měsíc a kousek, celkem bez větších obtíží. V tomto mezidobí jsem už koukal a hledal. Na bazarech se toho nabízelo docela dost. Některé kusy byly dokonce za tak podezřele nízkou cenu, že se mi ani nechtělo věřit svým očím. Jelikož se v tom vůbec nevyznám obával jsem se, že nalítnu. V té době jsem se přes známého dostal na forum ohledně ježdění na okruhu ve Vysokém Mýtě, jež jsem sledoval pouze z důvodu možné návštěvy okruhu, abych viděl jak se jezdí na sportech. Byla mi nabídnuta dokonce zápůjčka a i možnost otestovat na okruhu svojí Jawku. Ani jedno se mi nelíbilo, cizí motorku pod sebe nechci, bál bych se, že to rozbiju a Jawku tam huntovat taky nebudu. Najednou ovšem na forum napsala Verča co lítá na motárdu v Mýtě, že má po synovi doma GSXR 600 - r.v.1996. Syn na tom nejezdí a jen to tam stojí. Verča nelenila a do dvou dnů poslala fotky a cenu. Obojí se mi moc zamlouvalo a domluvili jsme se následovně. Verča zajistití servis, novou STK, seřízení karbeců atd. atd. neboť motorka fakt dlouho stála. Celkově jednala velmi seriozně a říkal jsem si, že sice jsou na netu stejné stroje, ale levnější, ale tady je jistota určité solidnosti. Celý proces trval asi tak měsíc vč. šetření peněz.
Konečně nastal ten den. 15.8.2013 jsem nasedl na autobus s taškou plnou motohadrů a vyrazil směr Bučovice u Brna vzdálené asi 270km od domova splnit si svůj dětský sen. Verča mě vyzvědla na nádraží a trochu se divila, že jsem v životě nejel na sportu a hned se do toho hrnu. Vysvětlil jsem jí, že některé věci člověk ví, že je chce, aniž by je musel dopředu nutně zkoušet. Když vyndala motorku z garáže, bylo mi to jasné. Okouknul jsem jen jestli něco neteče a to bylo tak vše. Hned jsem se šel projet. První dojem byl takový rozpačitý. Motorka byla velmi ovladatelná, ale nějak mi to nesedělo do ruky. Byl to uplně jiný druh motorkaření, než na který jsem byl doposud zvyklý. Nicméně taky za to mohla kvalita silnice, protože jsem to nemohl ani rozjet z důvodu špatného povrchu a pořád mi to házelo. Všechno bylo hrozně citlivé až na brzdy, o kterých jsem věděl, že jsou na tomhle modelu horší. Projel jsem se asi tak 5km, vrátil se, vyplnil smlouvu a bylo vymalováno. Suzanka byla moje. Prostě si zvyknu, sporta jsem vždycky chtěl a nebudu to řešit. Další cesta následovala do Brna ke známému motorkáři na kafčo. To už bylo veselejší. Kvalitní silnice rozptýlila moje obavy a 180tkou jsem to valil k Brnu. Proběhlo kafčo, krátký pokec a jelo se dom.
Cestou jsem se přesvědčil o pár věcech:
1. D1 je národní ostuda a její kvalita by zasluhovala potrestat výrobce.
2. Suzanka dostala přívlastek Ďáblík - protože to co předváděla od 8tis. ot. výš jsem nezažil - pro někoho běžný standard, nebo i nuda, pro mě peklo.
3. na sportu se nechá jet v klidu na jeden zátah 270km, aniž by člověk trpěl - čehož jsem se zprvu bál po upozornění několika uživatelů
4. potvrdilo se mi, že karburátor je dobrá volba. Nechá se jet 80 na 6tku a motorka netrpí, přidám a jede to. Nebo taky se v 80ti podřadí na dvojku přidat plyn a Suzanka to vytáhne na 160km/h při 13 000otáčkách přičemž sjiždíte ze sedačky a visíte na řídítkách...

Doufám, že spolu najedeme ve zdraví spousty a spousty km.

8.9.2014 - prodaná...už byla slabá... nedá se nic dělat, život jde dál...
Po 11 000km můžu říct, že je to spolehlivý stroj. Motor bezproblémový i po 60ti tis. km, jež ukazuje tacho.

Je čas jít dál...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rybíz5
rybíz5 napsal 19.07.14 v 20:33

Taky jsem na něm něco nalítal Na ty roky super motorka

Sradinka
Sradinka napsal 26.02.14 v 19:12 10b.

Pěkná holka, přeji hodně km bez nehod

aifel202
aifel202 napsal 02.12.13 v 12:05

Cecill
Cecill napsal 02.09.13 v 15:03

ať ti lepí guma sněhuláku

lonewolf
lonewolf napsal 02.09.13 v 07:39

at ti jezdi snehulaku

Více komentářů



TOPlist