renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ST 1300 Pan European (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Desperado74
Vloženo 7.8.2013
Aktualizováno 4.4.2024
Zobrazeno 3 506x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá mašina na dlouhé cesty. V porovnání se současnými má trochu méně elektronické výbavy, ale reálně mi chybí jen tempomat.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - ST1300 mi hned sedla, na svou váhu je skvěle ovladatelná, o ergonomii u Hondy snad ani nemusím mluvit. Na lepším stroji jsem neseděl, pravda, ani se o to nesnažím :-)

Motorku bych doporučil pro - Všem, kdo chtějí opravdu pohodlně cestovat po světě nikoli do servisu, mají smysl pro sofistikovanou techniku a špičkové zpracování, přitom ještě nezapomněli otáčet heftem a občas vysednout...

Doplňky na motorce - Sady deflektorů, topcase s opěrkami, tankpady, vnitřní tašky všech kufrů, vše od Hondy.
Letos jsme pořídili pár zásuvek 12V, vyhřívané hefty a nové sedlo.



Recenze

Koupil jsem si ji na cesty. Po mnoha letech se Supermagnou, která mne zvukem, ovladatelností a silným V4 nutila za to pořád tahat, jsem si chtěl dopřát víc pohodlí, klidu a dálek. European tohle všechno splňuje a přidává osvědčenou spolehlivost Hondy.

Mám samé superlativy - špičková ochrana zvlášť s doplňkovými deflektory, výborný prostor pro zavazadla, úžasné pohodlí řidiče i spolujezdce, perfektní jízdní vlastnosti, vynikající výkon motoru, podvozku a duálních brzd s ABS. Výborné je zpracování a ergonomie.

Na dálnici je velmi rychlá, neskutečně maká v alpských průsmycích. I přes objem, váhu a výkon zůstává velmi úsporným motocyklem, letošních 3200 km ve švýcarských Alpách mám za 5,7.

Běžné cestovní otáčky 2-5 tis. znamenají šepot na palubě, když k tomu zvednu elektrický štít, neruší jízdu vůbec nic. Tedy až na teplo motoru, ale to souvisí s polohou štítu. Dokonalé utlumení může velmi rychle přejít v ryze sportovní projev, estéčko svůj objem a výkon prostě nezapře. Je jako Jekyll a Hyde, pro každého něco.

Za rok vlastnictví jsem přidal téměř 10 tis. km. Původní Bridgestone nahradily Metzeler, jsou v pohodě a to jsme Alpy nešetřili ST mne také donutila vyměnit bundu, která mi dobře sloužila spoustu let - co dříve větralo na Europeanu nevětrá, co se dříve chladilo se na Europeanu potí. Na druhou stranu, nějaký důvod pro změnu konfekce se najít musí

Něco negativ:
V solo rychlostech nad 180 km/h se může objevit nestabilita. Vzniká vířením kolem topcase. Je dobré přemýšlet o rozložení zavazadel a těžší věci dávat dolů. Se spolujezdcem nebo bez topcase se neděje nic. Pomáhá mi také zarovnat tělo s kapotáží a nelepit se na štítek - jeden by nevěřil, co vystrčená kolena nebo boty dokáží.
Samozřejmě hmotnost při manipulaci na místě, nic pro "slečinky", i chlap s tím má plné ruce práce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zipák
Zipák napsal 31.05.16 v 22:37

Pěkné určitě jsme se už míjeli

Ruzvol-45
Ruzvol-45 napsal 27.02.16 v 21:31 10b.

Super stroj. Hodně spokojených výletů a šťastných návratů domů.

wsbk
wsbk napsal 05.05.15 v 14:32 10b.

bob-dreamer
bob-dreamer napsal 23.02.14 v 08:32 10b.

Krásná barvička, ta Hondičkám sluší asi nejvíce Gratuluji k nákupu DE je skvěný trh pro plnění přání... Jinak koukám, že jsi další, kdo rozšířil sbírku o cestovní model Snad Ti ostatní "pubertální" motorky taky zůstanou... Tak zase někdy na vyjížďce Dávám 10b

holtík
holtík napsal 09.08.13 v 17:00 10b.

Tak tě tedy vítám mezi odrostlé chlapi. Ta červená jí moc sluší. Popsal jsi ji stručně ale perfektně. Ať slouží a rád tě uvidím na srazu v Září v Karlových Varech. U mě jasná deset.

Více komentářů



TOPlist