Je to to prostě Brutální... a nádherný!!" každej detail, excelentní zpracování, lak..
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: MV je hezčí má lepší podvozek a je to stroj na emoce
První dojmy - Kdo neměl MV Agustu, neví co je to pořádnej čtyřválec. Na to že je to 910 jede neuvěřitelně, podvozek excelentní, ale né na rozbyté silnice. Kupodivu je neuvěřitelně pohodlná.
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušené jezdce co se chtějí odlišovat a vystupovat z davu..
Doplňky na motorce - Nic, jakejkoli zásah do designu, kterej navrhnul Tamburini je na škodu..
Jo, laďák od arrow by to chtělo..
Recenze
Čekal jsem, že to bude super svezení ale i tak mě motorka překvapila.
Ve vysokých rychloctech(nad 230Km/h) stabilní, do zatáček jde sama jen přenesením váhy, výjezdy ze zatáčky excelentní, prostě ovlatadelnost je neuvěřitelná - byla stvořena pro emoce a úsměv v helmě. Brzdí dobře, ale už jsem zažil ostřejší, budu to řešit jinými destičkami s jinou směsí, zadek zbytečně silnej..
Posaz na motorce je kupodivu pohodlnej, sedlo má ideální tvar a i po delší jízdě cca 200km zadek nebolí, i přesto že je sedlo tvrdé. Spolujezdec si stěžuje pouze na to, že sedadlo klouže, zato si pochvalije madla pod sedlem - tohle je fakt super, a žádný šílený páky jak na "japonci", jsou hezky pěkně schovaný v kapotáži a funkční.
Další překvapení pro mě bylo to, že na motorce kupodivu nikterak hrozně nefouká!
To fakt nechápu, ta mikro kplička kolem budíků prostě jaksi funguje, když se člověk přikrčí tak začne vítr helmu obtékat a netlačí celého řidiče obrovskou silou vzad... o to víc fouká na spolujezdce.
Motor: kategorie sama pro sebe, už po nastartování je poznat, že je to jiný kafe..chod je řekl bych celkem kultivovaný ale radiální ventily mají svůj specifický zvuk (chraplák) a vůbec motor celý. Plynová rukojeť reaguje na milimetrové pohyby, kdo není zvyklý tak mu to bude dělat problém, bude se mu motorka zdát ucukaná, ale není, je to o citlivém a pevném zápěstí.
Motor pěkně jede již od 3000 otáček, kde se dá jezdit "v klidu" třeba i po městě.. reálný a pořádný zátah je někde kolem 7000otáček, to je peklo až do omezovače. Nádhernej zvuk - i v sérii!
Co mi trošku vadí, je že motor moc nebrzdí, ale co, od toho jsou brzdy.
Převodovka přesná nemám výhrad, chybí sedmá rychlost
Spotřeba? moc neřeším - u takovéto motorky? ale je fakt, že se dá jet za 7L ale i za 11L.
Pervfektně svítí. Na této motorce není vše jen nádherné ale i funkční.
O nějakém cestování se nebavme..
Co víc napsat, je to Ferrari v jedné stopě! Žádné elektro sráče (pomocníci), i když kontrola trakce by se šikla..
Motorka je stvořená na rychlou precizní jízdu, eventuálně pro ShowRoomy - v žádném případě není pro nezkušené jezdce.
Jsem opravdu rád, že ji mám.. Kdo neměl nepochopí.
dávám za 10 b
Taky mám Agustu, takže chápu a souhlasím
A sakra...
pěkná