renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 750 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tom-H
Vloženo 1.8.2013
Aktualizováno 17.5.2016
Zobrazeno 3 355x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CB750 F2 SevenFifty klasika s dlouhým rodokmenem.

Více fotografii

První dojmy - Krásná motorka, která mě ze začátku připadala strašně těžká a neovladatelná, s výkonem trhajícím asfalt. Prostě a jednoduše je to úplně něco jinýho než pionýr na kterém sem před tím jezdil.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji všem, kteří uvažují o výběru klasického naháče. Je to hodně nezáludná motorka, která dokáže odpustit skoro všechno a je pohodlná.

Doplňky na motorce - Pod sedadlo jsem odborně nabastlil 12v zásuvku a motorce jsou padáky Fehling.

Recenze

Vždycky se my líbíly klasické motorky, a proto sem si vybral Hondu CB750 F2 SevenFyfty, poslední model z mnohaleté řady CB750.

Honda CB750 je léty prověřená klasika, která se vyráběla kolem třiceti let a to už o něčem svědčí.
Podle mě je motor v SevenFifty ten nejlepší, který se do modelové řady CB750 dával. Je to šestnáctiventilový vzduchem a olejem chlazený čtyřválec klasické konstrukce.Má hydraulické nastavování vůlí ventilů.

Motor v této motorce se všeobecně bere jako spolehlivý bezúdržbák, který dokáže najet dost velký počet kilometrů.
Plynule táhne už od volnoběhu, takže se dá v klidu projet městem nebo vesnicí na pětku bez nějakého cukání. Na motorce se pohodlně jezdí na dlouhé vyjížďky, dá se sní jezdit každý den do práce.
Jenom ve městě je občas znát větší hmotnost, ale nejhorší to není.

Na zadních tlumičích se dá jenom nastavit předpětí pružin, který mají pět poloh.

Výfuky, i když jsou oproti originálním upravené vrtačkou mají zvuk sice o něco hlubší, ale zvuk je stále takový vysavačoidní.

Říjen 2014
Tak teď mám s fiftýnou odježděné dvě sezony a 16300km. Za ty dva roky přibyly zkušenosti, a zážitky. Motorka je vhodná na cestování, sice je starší, ale dokáže jet celkem svižně a v zatáčkáh občas brousím stupačky.

Má vcelku pohodlný posez, který mě vyhovuje. Nejvíc jsem ujel za jeden den 650km. Při delší cestě kochací rychlostí kolem 100km/h je spotřeba pod 5l/100km, což v kombinaci s 20l nadrží dává docela slušný dojezd. Zatím mám průměrnou spotřebu kolem 5l, nejměnší spořebu jsem měl asi 4,3l a nejvyšší kolem 7,5l.

Říká se, že tahle motorka je velmi spolehlivá a já to můžu jen potvrdit. Za celou dobu co na ní jezdím tak se nerozbila jediná věc, pokud tedy nepočítám výměnu ložisek v kolech. Při náklonu jsem slyšel hučení od předního kola, tak sem usoudil, že to budou ložiska. Dal jsem nové do obou kol a rozety.
Vyměnit je šlo docela dobře a za dvě hodiny sem neměl co dělat, tak jsem ze zvědavosti začal zkoumat v jakém jsou stavu původní ložiska a tři z pěti byly totálně vyrezlé.





Po výměně ložisek jsem pro jistotu ještě objednal gufera. To byl zatím jediný lehce vyřešitelný problém.

Jinak zatím běžný servis zahrnoval:
3x olej a olejový filtr
1x vzduchový filtr
nové spojkové lanko(bylo zatuhlé)
nové pneu Mchelin Pilot Road 2
a přední brzdové destičky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wombat
wombat napsal 03.01.15 v 21:38

Dobře se o ni staráš

xhuty
xhuty napsal 15.03.14 v 16:23

klasika jak má být ...

Lubos92
Lubos92 napsal 03.02.14 v 15:15

Pěkná .

mara029
mara029 napsal 02.01.14 v 21:44

Moc hezký kus..!

ZRX
ZRX napsal 25.08.13 v 22:10 10b.

Moc pěkná

Více komentářů



TOPlist