renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YBR 125 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kejbls
Vloženo 29.7.2013
Aktualizováno 6.4.2018
Zobrazeno 3 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Modrá je dobrá.. do začátku co víc si přát :)

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Oproti fotkám vypadá naživo dost bídně
Honda XL 125V Varadero: Byl to favorit, ale nakonec kvůli ceně vyhrálo YBR

První dojmy - Krásně jde za plynem, lehounká, ovladatelná, motorka co jezdí skoro zadarmo. první měření mi vyšlo 2,3 l/100km. Ze začátku jsem se bil do hlavy proč jsem si nekoupil to CBR, nebo Varadero, vždyť mají přece o nějakého toho osla navíc. Po chvíli mi však došlo, že jsem líp udělat nemohl. Motorka je výborně ovladatelná, okamžitě mi padla do ruky. Motor se krásně vytáčí a má hodně chuti do života. Hned první den co jsem jí měl doma, jsem nakroutil 170 km. Vrátil jsem se v 11 večer. Ne a ne mě pustit.

Motorku bych doporučil pro - Vřele bych ji doporučil mojí mamince, aby se přesvědčila, že s tím opravdu nelítám 200 km/h

Doplňky na motorce - Delší řadící páčka, Jinak žádné. Ono to většinou bývá tak, že důvod k nějakému tomu tuningu, je nějaká bouračka a tím pádem nutná výměna nějakého dílu.

Recenze

1000 Km - Motorka mě stále příjemně překvapuje s jakou lehkostí se ovládá a skládá do zatáček. Perfektní spotřeba: 2,3 l/100 km, na nádrž jsem najel 450 km a stále tam něco šplouchalo.

2000 Km - Přezuta zadní slupka: METZELER ME-22 je asi to neljepší, co na YBR dozadu můžete obout, opravdu mohu jen a pouze doporučit.

5000 Km - Máme za sebou první STK, no za 2 minuty jsme byli hotoví :) prej ''na nové mašině toho asi moc nenajdu'' já na to, ale to je 4 roky staré :D . Tak mi popřál šťastnou cestu a nazdar.

6000 Km - Proběhl velký servis: vyměněný olej, zkontrolovány vůle v krku, kyvce a v osách kol ( žádné vůle tam nejsou), vyměněna brzdová kapalina, seřízené vůle ventilů vyměněný vzduchový filtr, vyměněna svíčka. Všechno mě to vyšlo kolem 600, . To mě opravdu překvapilo. Provozní náklady na této motorce jsou zanedbatelné. Mimochodem, do školy mě to vyjde levněji než autobusem.

8000 Km - Průměrná spotřeba se po devíti měřeních ustálila na 2,2 l/100km. Na nádrž jsem najel nejvíc 520 km a to jsem ještě dojel na benzínku. Dalších 10 km už bych asi nedal. Ale garantuji, ať jezdím jak chci, tak na plnou nádrž najedu 450 km.

10 000 Km - Přezuta přední pneu, MITAS H-14, klobouk dolů před tou původní, najela 16 000 km . Pokud o tuhle motorku bude náležitě postaráno a jestli ji nikdo neomotá kolem stromu, tak já říkám, že nás tady ještě všechny přežije.

11 000 Km - První menší výlet (cca 700 Km po ČR) motorka to zvládla s noblesou. Nic se nepokazilo, počasí nám vyšlo, super parta, no prostě paráda.

MOTOR - Vzduchem chlazený jednoválec 125 ccm. Max výkon 9 kW při 7800 ot. a točivý moment 11 Nm při 6500 ot. Nejvíc se mu líbí mezi 5000 až 8000 otáčkami. Výš už ho nemá smysl vytáčet. Naopak v nízkých otáčkách na vyšší rychlostní stupeň vám dává najevo že tohle ne. Maximální rychlost se mi povedla 120 (tachometrových) samozřejmě z kopce a s větrem v zádech.
PŘEVODOVKA - Pracuje jemně tiše a přesně.Ještě se mi nestalo, že by mi za jízdy vypadla rychlost. nebo nějaká nešla zařadit.
PODVOZEK - U zadních tlumičů je nastavitelné předpětí pružiny. U předních nic nastavitelného není a na můj vkus jsou měkké. Ale vzhledem k určení této motorky a taky ke stavu našich silnic to není na škodu.
BRZDY - S přední jsem maximálně spokojen, ubrzdit se s ní dá téměř cokoli. Zadní buben ji řekněme statečně sekunduje.
ERGONOMIE - Na motorce se sedí vzpřímeně a velmi pohodlně. Možná by si ale kluci jedni šikmooký mohli uvědomit, že tady v evropě nemáme metr šedesát, a malé ručičky a mohli by sem dát širší řídítka. Ovladací prvky, páčky blinkr atd. na svém místě a intuitivně padnou do ruky, velmi užitečné je taky zamykání řídítek.
S batůžkem občas jezdím. Říkala že se jí sedí pohodlně
ÚLOŽNÝ PROSTOR - Jó tak ten tady žádný nehledejte. kromě pouzdra s nářadím se zde nevejde už ani kreditka. Většinu prostoru pod sedlem bohužel zabírá airbox a baterie. Když se tak zamyslím, kurňa vždyť ona je tam pořád ta původní od výroby :) hold je to držák

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Koranda
Koranda napsal 05.08.13 v 08:20

Ahoj moc se mi líbí jak si to vše pěkně popsal je vidět, že to máš v hlavě srovnaný Letos jsem YBRko koupil dceři a je moc velká spokojenost, taky vyhráli peníze a nelitujeme.Přeju ti spoustu najetých kilometrů bez nehod. Bob

koalix
koalix napsal 03.08.13 v 12:15 10b.

Taky jsem na ní jezdil, na červené. Dobrá motorka, pěkně napsáno.

Eyky
Eyky napsal 31.07.13 v 00:06 10b.

Pěkný.
Původně jsem po ni taky pokukoval pač když
začínáš je jedno jestli je ti 17 nebo 50
Ať slouží jenom pro radost

Více komentářů



TOPlist