PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník krysoid
Vloženo 25.7.2013
Aktualizováno 13.6.2014
Zobrazeno 5625x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Žádnej "smrk" ale dub.Tvrdej,nepoddajnej s trochou temperamentu a kurva rychlej

Více fotografii

Motorka koupena od na žádost předchozího majtele smazáno :- - Jelikož viděl mladýho chuja tak trošku mazal med kolem huby,ale kterej prodejce to nedělá že?Jinak fajn borec

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Nestihl jsem se na ní projet,strach z elektroinstalace
Honda XL 1000V Varadero: cena a na můj věk až moc usedlá,bez temperamentu
Triumph Tiger 955i: moc jich není,na moji výšku moc malej

První dojmy - No asi tak,když se mi při zkušební jízdě zvedal za 1-2 na zadní tak musel být můj a to i přes pár chyb co jsem na něm po pár minutách zkoumání zjistil,ale za ty prachy.Pocitově těžkej stroj co se špatně,pomalu a neochotně překlápí s předníma tlumičema zralýma na repas,sjetou zadní gumou a domrdanýma výfukama.

Motorku bych doporučil pro - Pro blázna co má rád rychlost,cestuje,líbí se mu pořádnej kus železa a nespokojí se s něčím co má každej

Doplňky na motorce - Cestovní plexi Ermax,3x plastovej kufr,jo a ještě tam byla zásuvka na řidítka přidělaná zdrhovací páskou a napojená přímo na baterku...hnus,ihned ostraněno časem přibude pořádná zásuvka přes spínací relé,držák na navi,padáky,laďáky.Málem bych zapoměl,musel jsem pracně sundat ty fosforový proužky z kol,protože to bylo křivý jak kdyby to někdo lepil s jendou rukou za zády a půlitrem rumu z likérky Drak

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj?Protože ještě pořád hledám kudy se budu v motorkaření ubírat.Baví mě offroad,lehny,cestování a čemu se divím tak občas i kochačka.Ale všechny typy pro mě mají něco společnýho,rychlost.Takže V-Strom bylo jen logický vyústění situace.Rychlej,pěknej Sport Enduro Tourer .Sice s endurem nemá kromě jízdní pozice nic společnýho,ale něco za něco.
Vybýral jsem si moto docela dlouho,šmejdil po netu,sháněl info o tom co se mi zrovna líbilo.A že se mi toho líbí až moc,jenže s úplně ideální motorkářskou výškou 198 a skoro sto kily se mi dveře postupně zavíraly.Takže jediný na co se pohodlně vlezu,někam dojedu a uspokojí mě to je cestovní enduro.Jenže to bych nesměl být já,ta rychlost a dravost tam musela být.Cestovní endura typu GS,XL,XT si nechám v zásobě až na starý kolena kdy se sotva vymočím a budou mě z motorky sundávat jeřábem A co zbylo?ETV a Stromík.Co vyhrálo snad nemusím psát.
Teď k jízdě.První pocity byly docela rozporuplný,z jedné strany vzrušení ze zátahu a z druhé podvozek.Zatímco se mi snažil vytrhnout ruce ze zad nebyl schopnej pořádně hodit po sobě dvě rychlý překlápěčky.Jenže sem si musel uvědomit že to není lehna,ale cesťák,se suchou 207 + 22 v nádrži a těžištěm výš než mělo moje DRko.Jak jsem později zjistil na překlápění mela vliv zadní pneu,Sjetá jak Kurt Cobain s plošťkou že ste nemuseli dávat bočák.Minulej majtel jel na trip po dálnici a tak se není čemu divit,ale byl jsem schopnej na ní najet ještě 2k a sjet kraje než se ukázalo plátno(byla to Metzeler Tourance)Po přezutí na Continental TrailAtack 2 je z ní jiná motorka.Překlápí se o dost líp a víc sedí.zadní kolo nemá tendenci se utrhnout,na mokru sem sní ještě nejel takže nemůžu posoudit...Kyvka,rám to všechno je pevný jak Luteránská víra.Brzdy na předek torošku slabší,ale stačí to.Zadek docela tvrdej,ale zato dobře čitelnej...No a přední vidle je kapitola sama pro sebe.Trocha vůle a tlumící efekt za zenitem.Čeká mě výměna gufer,futer,oleje a snad to bude vph...Odpružení se dá seřídit což je proti bývalé znatelný posun v před.Vzadu předpětí pružiny a vpředu to samý.Co si budem povídat,kdo z normálních smrtelníků potřebuje víc,navíc na motorce určené pro cestování...Motor a převodovka je mazec,motor s brutálním zátahem si nechá líbit nižší otáčky jen pokud si budete hlídat pravačku.To pravý je pro něho až od 3500-4000 ot. ale dá se jet i pod.Nejlepší je jak si pěkně vrní a vybruje při tom jak vás chce vyhodit ze sedla.Spotřeba 5,5 až 7 podle stylu.Celkově moc vydařenej stroj kterej vás chytí za srdce a už nepustí.
Možná ste si už všimli,jo patřím mezi magory kteří si koupí stroj v trošku horším stavu(vydle,drobný kosmetycký vady,provrtaný výfuky) a postupem času si z ní udělají to co chtějí a získají k ní vztah.
PS:Rači zemřu za řidítky motorky která mí dá víc vzrušení a pocitu radosti než mají někteří za celej život(nejsem sebevrah a nejezdím palbu)

další fotky dodám až se mi bude chtít





Zjistil jsem že když ji povolím na zadku tak na 3 zářez tak brousím stupačky a hlavní stojan,ale baví mě to.Jinak slouží jak hodinky,jen seštelovat ať to má grády.

Po seřízení se z ní stala ještě vetší raketa,teď už jen laďáky a dořešit tu přední vydli a můžem jet na 100%...zjistil jsem že mi zavazí hlavní stojan,ve dvou při náklonu pořád škrtá,v jednom se musím moc snažit,budu s tím muset něco udělat nebo mi z neho nic nezbyde
Jinak jízdu si užívám víc a víc,už mi nevadí ani ty esíčka,jen vyhodit prdel,koleno a jedem.


Tak jsem ze srandy sundal výfuky.Čekal jsem ledacos,ale tohle ne pár koní dole,ale ten zvuk do 6000-7000 ot. je genitální.Už se těším na laďáky

9.3.2014 -Masarykův okruh Brno-viz deník

11.3.2014-Vymontovány sekundární klapky v sání-viz deník

Tak,moje láska šla do světa.Ať je na ni novej majitel hodnej a dělá mu jen samou radost jak mě...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kowboy
kowboy napsal 18.01.15 v 13:43

Jindřej
Jindřej napsal 30.05.14 v 14:29 10b.

Pěkně na tom lítáš

Romário.CBR
Romário.CBR napsal 18.04.14 v 22:48

Super
Nemam slov

Více komentářů



TOPlist