Ducati - Největší omyl mého života..!!
První dojmy - Hrůza, těžkej bajk, spotřeba jak sviňa a neodpovídající výkon. Na pohled sice nádhernej bajk, ale nutno pravidelně navštěvovat posilovnu :-) (a servis!!)
Recenze
Ducati už nikdy.. Možná proto, že jsem byl zvyklej na ty lehounký a svižný "kolobrndy" Ninji, tak tenhle bajk mě totálně zklamal. Sice díky tomu, že je to dvouvál, tak to má krouťák jako kráva, ale ta dřina s ní..! Neuvěřitelný, to jsem prostě nečekal a že mám "nacvičíno" 4x 20ti min v Brně, nebo párkrát Dubou nahoru a dolu a sotva jsem lezl.
Každopádně ale doporučuji všem alespoň 1 sezónu na vyzkoušení..
Ale pozitiva samozřejmě má také - nádhernej vzhled, jak už jsem psal, tak i neuvěřitelnej krouťák a zvuk bez konkurence, v tom je Ducna třída.
V roce 2006 šla z baráku..
Na Ducati musíš mít koule Na kawu ti stačí řidičák
.. jojo, já si na svoji Kawu stěžoval tak první 2 roky, dalších 10 si jen mlaskám blahem Prostě to chce trochu zabrat a poslouchá perfektně (255 kg, 115PS) Ale je jasný, že bych ji na okruh nikdy netahal, to si nezaslouží, ale tyhle Ducny jsou víceméně o okruhu... Mě se vždycky líbily 916 a její příbuzní, ale komu ne
...a to jsi ještě nepilotoval CBR1000f z roku 88 a podobný ,,supersporty"s pouhými 250kg
Souhlasím s Davem27 - i když jsem se špagetožroutům v garáži zatím zdárně vyhnul, jsem přesvědčen, že u motorek celkem vědí a i když nemusí všechno sednout každýmu, v tomto případě si říkám, jestli ono to nebude spíš o rukách..., ale to Ti asi jen kapku závidím, taky bych se na tom svezl, je to holt ikona. Ať se daří, Dušíni
Dyť to má 200kg, myslim že to je na starší superbike docela normální ne? Moje má stejnou váhu a cca poloviční výkon a těžká mi přišla tak první 2 tejdny, než sem se s ní naučil trochu pracovat...Pochopil bych takový hodnocení po jedný vyjížďce, jinak nevím, snad budu mít někdy příležitost jí taky zkusit. Jinak krásnej bajk