renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600N (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jizeroš
Vloženo 22.7.2013
Aktualizováno 15.11.2020
Zobrazeno 3 743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to klidná síla. Já vím, kdo má litra nebo prostě pořádný brus, tak se směje. Mně ale právě tahle motka naprosto vyhovuje. Tichá, jen brumlá a s manželkou nás v po-ho-dě přes každý kopec přetáhne ;)

Více fotografii

Motorka koupena od mr.tomas (Jablunkov) - Pro moto jsem jel z Jablonce do Jablunkova ;-) a je to pěkná štreka! Prodejce v pohodě. Bohužel jsem tedy musel s motorkou respektovat i nákup namontovaného laděného výfuku G.P.R., ale naštěstí jsem od Tomáše dostal i ten originální, se kterým je teď moje CBFko pěkně tiché (to miluju).

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - Někdo to možná znáte. Je vám 15 - 20 a byli jste rádi za Simsona 50. Pak přišla MZ150. No a u mě pak auto a další auta. Po čtvrtstoletí jsem se k motorce vrátil. První dojem byl - že to teda pěkně jede! :D Zdá se mi, že 600 CBF má ráda náročně klikaté silnice a kopečky jí k tomu vůbec nevadí. Jen nevím, proč má šest rychlostí, když by jí stačily tři- čtyři. ;-)) Na to naše ježdění okolo komína...

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji tomu, kdo se k motorce po letech vrací, jako já se vracel. Je super pro klidné projížďky po práci. Ovladatelná a přehledná. Naháč obecně není na zalehnutí a řítění se kamsi daleko. Ale na fun - pohodu projížďky. Moc jsem si jí užil. Najeli jsme většinou se ženou téměř 20 tis. za těch 7 let co jsme jí měli.

Recenze

Motorku jsem zprvu lehce de-tunil: vrátil jsem jí origo výfuk (je tišší) a sundal štít. Přišlo mi to tak prostě lepší. Když ale přišel podzim a já už se na ní cítil jako doma, musel štít samozřejmě zase zpátky na motku. ;)
Zkušenosti: Tak za a) Když si rozklikneš fotku, jak vezu tuhle motku na vleku po koupi, tak takto neee. Ty utahovací pásy ke stupačkám byla úplně zbytečná pitomost (hlavně že jsem před cestou naštudoval článek zde na Motorkářích: Jak převážet motku a tam se píše za stupačky...!). Blbost. Ten krásný světlý matroš, co drží stupačku se vyhnul minimálně centimetr na každé straně. Pak jsem to musel doma vracet k normálu. Chtělo to za kyvku anebo vzadu vůbec nevázat.
b) Po absolvování školy a okruhu kurz bezpečné jízdy v Sosnové a dalších km na silnici, musím uznat, že tahle motorka je klasa. Naprosto bezpečná a klidná v zatáčkách. Objevil jsem kouzlo ABS - plné brzdy v ostré zatáčce a moje CBFko stojí téměř na fleku!
Výborná geometrie podvozku, nenoří se víc než je zdrávo. Jezdíme 90% ve dvou a už se těšíme na delší štreky! První měření spotřeby bylo 4,2 l/100 km. Je to ale tím, že jsem jezdil velmi opatrně a pomalu. Jen co mi otrnulo jsem s ní na 5,0l/100 km. Přemýšlím, jestli má vliv na spotřebu KN vzduchový filtr. Prý má větší průchodnost vzduchu než klasický a snad by se kvůli němu měly přenastavit karbece, nevím. Já mám informaci, že se na téhle motce na nastavení karburátorů nešahalo. Jezdí ale parádně :)

Tak a je jaro nového roku (2014). Od července (2013) jsme do začátku zimy najeli 4.000 km. většinou teda stále ve dvou ;) a letos už jsme do konce března přidali další téměř tisíc. Zima skončila brzy a tak to pěkně odsejpá. Na motce jsem vyměnil zadní plášť a olej s filtrem. Vše funguje jak má. Řetěz jsem mazal každých 100 - 200km sprejem s teflonem. Pak jsem přešel na mazání z NDR (je to tady za kopcem), které se používá pro ocelová lana jeřábů. Funguje to skvěle a člověk na to nemusí myslet tak často :). Zkušenost se štítem: zprvu jsem ho namontoval v poměrně svislé poloze a strašně to tvořilo turbulence. Nedalo se jet nad 90 km/h. Tak jsem ho musel více "položit" Pak už to bylo OK.

Tuhle se mi objevila jedna srandovní "závada" - nešlo prostě dostatečně vytáhnout sytič. Přečetl jsem chytrý manuál, jak se sundavá nádrž, když chceš jít ke karburátorům, prohlédl obrázky a začal kroužit kolem motky, promýšleje co a jak. Zlehka jsem tahal za sytič a koukal, jaký to má/nemá účinek a najednou to bylo. Bovden od sytiče, který jde z jedné strany motky na druhou a tam se otáčí, překážel v pohybu rafičky, kterou měl sám pohybovat! Stačilo jen změnit jeho rádius - trochu za něj zatáhnout a bylo to, ufff!

Poslední dobou pošilháváme s manželkou po něčem silnějším. Tedy hlavně v nižších otáčkách. Jezdíme téměř pořád ve dvou a mně se nechce při předjíždění pořád podřazovat o dva stupně... Asi půjdeme do CBF 1000..., protože CBF je opravdu dobrá volba! Klidně vyzkoušíme i jiné motky, ale mám takový pocit, že vím, kam to povede

Musím říct, že na dálky mi tahle motorka moc nesedí. Ani jsem jí kvůli dálkám nekoupil. Má ráda zatáčky i kopečky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mefistofel
Mefistofel napsal 19.08.13 v 10:51 10b.

Jojo, CBF hodně pohodovejch kilometrů přeju. 10bodů.

mr.tomas
mr.tomas napsal 11.08.13 v 17:29

No úplně je mi po ní smutno... tak ať dobře jezdí !!!

Jizeroš
Jizeroš napsal 26.07.13 v 17:51

Děkuji. I tobě přeju suchou cestu!
Včera jsem se vrátil z té Sosnové a jsem nadšenej. Motka poslouchá, ABS maká jak sviňa, to jsem koukal! A co mne překvapilo nejvíc - dá se zabrzdit naklopenej a v zatáčce, to je zkušenost k nezaplacení.

Milan1963
Milan1963 napsal 23.07.13 v 15:33 10b.

Pěkná motorka a jistě i dobrá koupě.Přeju Ti hodně spokojených kilometrů.

Více komentářů



TOPlist