renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StrejdaMortymer
Vloženo 18.7.2013
Aktualizováno 27.8.2014
Zobrazeno 6 223x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 08.11.2013, Uskutečněno: 08.11.2013, Stav tachometru: 17988 km, Zhlédnuto: 9x


Je pravdou, že za tuhle sezónu jsem toho moc nenajel. ERko jsem spíš používal jako přibližovadlo a těch pár dnů kdy jsem vyrazil vstříc světu a dobrodružství do mnou neprobádaných krajin, naší severní části země jsem povětšinou najel jen něco kolem 170 km.
Sečteno podtrženo, díky couračkám ve městě jsem najel jen něco kolem 1500 km, což se i mě osobně zdá jako hodně málo. Asi to pořešíme s ERkem nějak, že se pokusíme k nějaký milý skupině přifařit
Každopádně jsem zazimování odkládal co nejdéle to šlo (no upřimně jízdu jsem si zamiloval a nechtěl upustit) a hlavní impuls k tomu přišel tento týden v úterý, kdy mi snaha silničářů odklízet listí z našich silnic ukázala jasně najevo, že je zbytečný sám sebe ohrožovat, asi si dovedete představit co podbržděný přední kolo v kombinaci s mírným náklonem a mokrým listí asi může udělat.
Po menším akrobatickým kousku, který by záviděl i Pastrana, mírně vyhozeným ramenu a hrůzostrašným pohledu mých spolužaček a celkově celý fakulty padnul ortel, zimujem.

V průběhu zimy se dají konečně dohromady přední budíky, hodí se to na origo lešení a trochu se upraví kosmetika. Doma už mi leží černá samovypalovací žáruvzdorná barva na svody (udělám to až na začátek sezóny).

A na závěr pošleme s prvním táním ledů mašinu do servisu. Důvodů je už víc a hlavním je asi spojka. ERko na tom technicky není špatně, ale vzhledem k tomu, že několik let stálo v garáži a předchozí majitelé jezdili způsobem "vozím se bez investic" tak je potřeba dát malou injekci investice a udělat pár věcí, jako je spojka, brzdový destičky, těsnění motoru a chladícího systému a pokud zbydou nějaký ty chechtáky, tak nový ventily. Nadruhou stranu po týhle investici bude ERko schopný zase ujet dalších 30tis. bez větších investic, motor je sám o sobě díky japonský šikovnosti skoro nesmrtelnej a já osobně jsem rád, že jsem si vybral právě ERko. Že to bude Kawa to mi bylo jasný, ale že se budu učit na tomhle úžasným naháči jsem si nikdy nepomyslel.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zub47 (2) napsal 09.11.2013 v 05:12

Tak at se ti to cele podari dat do kupy a to lehnuti ja tu moji Virazku poslal kzemi uplne stejnym spusobem asi pred mesicem


Nejnovější záznamy v deníku
  • Údržba vidlic

    Minulý týden došlo k údržbě předních vidlic se vším všudy. Udělala se komplet rozborka/sborka s vyčištěním, přetěsněním a novou kapalinou. Jízdní vlastnosti se změnily rapidně k lepšímu, motorka začala být mnohem jis

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.07.2014
    Uskutečněno: 19.07.2014
    Tachometr: 20833km
  • Jezdíme a jezdíme

    Bim bam! Přes dva tisíce kilometrů za ty dva necely měsíce co jezdíme. Udělali jsme si i větší výlety do Německa (Luise). Bez problémů, bez závad, s úsměvem. Co dodat. Pětka dělá svýmu jménu čest i přes to, že se je

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.04.2014
    Uskutečněno: 28.04.2014
    Tachometr: 19500km
  • Zpátky v sedle.

    Tak Jaro nám už klepe na dveře, a bylo na čase, abych já zaklepal na vrata garáže a šlo se jezdit. První né moc šťastný pokus o vyjetí následoval tím, že se uchlastaly obě svíce. Padl ortel, servisu se vyhýbám už delší

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 11.03.2014
    Uskutečněno: 11.03.2014


TOPlist