renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StrejdaMortymer
Vloženo 18.7.2013
Aktualizováno 27.8.2014
Zobrazeno 6 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 13.08.2013, Uskutečněno: 13.08.2013, Zhlédnuto: 4x


Po menším výletu do nemocnice na pár dnů (ne přátelé, nevyboural jsem se ) kdy jsem si z dovolené přivezl i něco jiného než extra zážitky, jsem se konečně vrátil domů a zjistil, že za tu dobu co jsem si užíval luxus pokoje na JIPce se mi nahromadilo "pár" věcí.

Takže rád shrnu co mám v plánu do budoucna.
Ten první bordel na fotce jsou komplet díly (podotýkám že většina z nich dokonce i origo), který na ERko přijdou ještě tuhle sezónu.
Tj. udělat komplet předek z lešení, novej vnitřní dekl budíků, držák budíků, FM zrcátka a bastl závažíčka (oboje už nasazený) a nějaký ty spojovací, držící maličkosti.

Druhá věc co je v plánu je KONEČNĚ do toho nalejt olej co do toho patří, díky mý nezkušenosti, že existuje něco jako SAE apod označení olejů jsem vzal první s nálepkou 10w40 (pro představu Motul Extreme). Takže se koupil Shell Power Advance 10w40, který do toho podle všeho prý fakt už patří

Fotky před a po snad budou a sám se těším na proměnu mašiny v ještě větší krasavici.

Bohužel smutnější zprávou, kvůli které jsem nejednomu z vás trýznil mozky zde na fóru byl návrat zelenohnědýho hnusu z chladíci soustavy. Pro další generace dám pár rad.
Motorku jsem kupoval po třech letech stání, kde zůstaly všechny původní náplně. Samosebou jsem je komplet i s filtrama vyměnil, dokonce chladící soustavu čistil hadičku po hadičce. Ovšem i přes tuhletu snahu, jak se motorka rozhýbala po těch letech došlo k tomu, že "tvrdší" usazeniny se hnuly v celým chladícím systému a začaly kolovat po motorce. Projevuje se to špatným chlazením a soustavným šileným zapínáním/vypínáním sahary za jízdy i když to motor nepotřebuje. Čily jak se tohoto problému zbavit nebo jemu předcházet?
"Hnus" se nejčastěji usazoval v kolenech, prohybech nebo ve spojích hadiček, takže ideálně vzít injekční stříkačku (větši kalibr s tlakem), vzít každou hadičku jednotlivě a s destilkou nebo jiným čistidlem, který nežere gumu pořádně pod tlakem prostříknout, dokud vám nebude druhým koncem týct stejná kapalina jakou tam tlakujete
Že máte v chladícím systému usazeniny poznáte i tím, že se rády vyplavují do expanzky kde se následně usadí na jejím dně a problém je ten, že pokud nevezmete opět osvědčenou stříkačku a "neodcucnete" si občas kus od dna, nepoznáte to. Usazeniny mě osobně totiž vůbec nijak nezakalily chladící kapalinu a tudíž jsem vůbec netušil, že na dně něco je.

Takže ták!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bart1101 (3) napsal 13.08.2013 v 13:45

držím pěsti a přeji úspěšnou přestavbu


Nejnovější záznamy v deníku
  • Údržba vidlic

    Minulý týden došlo k údržbě předních vidlic se vším všudy. Udělala se komplet rozborka/sborka s vyčištěním, přetěsněním a novou kapalinou. Jízdní vlastnosti se změnily rapidně k lepšímu, motorka začala být mnohem jis

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.07.2014
    Uskutečněno: 19.07.2014
    Tachometr: 20833km
  • Jezdíme a jezdíme

    Bim bam! Přes dva tisíce kilometrů za ty dva necely měsíce co jezdíme. Udělali jsme si i větší výlety do Německa (Luise). Bez problémů, bez závad, s úsměvem. Co dodat. Pětka dělá svýmu jménu čest i přes to, že se je

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.04.2014
    Uskutečněno: 28.04.2014
    Tachometr: 19500km
  • Zpátky v sedle.

    Tak Jaro nám už klepe na dveře, a bylo na čase, abych já zaklepal na vrata garáže a šlo se jezdit. První né moc šťastný pokus o vyjetí následoval tím, že se uchlastaly obě svíce. Padl ortel, servisu se vyhýbám už delší

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 11.03.2014
    Uskutečněno: 11.03.2014


TOPlist