Vlastník | CCoklit | |
---|---|---|
Vloženo | 10.7.2013 | |
Aktualizováno | 10.7.2013 | |
Zobrazeno | 10 689x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
Vlastník | CCoklit | |
---|---|---|
Vloženo | 10.7.2013 | |
Aktualizováno | 10.7.2013 | |
Zobrazeno | 10 689x |
Parádní
Skvělá mašina, dobrá volba..Hezký příběh o tom, kterak motorkářka ke svému stroji přišla..
Krásná a upřímná recenze, jezdím od roku 2007, takže zkušenosti dalo by se říci dostatečné, pády pouze na místě v nulové rychlosti, protože jsem nevyrostl(169cm.)... , až do letošního léta, kdy My "kamarád" půjčil skútra, A Já v tričku, jako největší machr , se v jedné krásné zatáčce vyválel, skončil jsem v nemocnici, se zlámanou lopatkou a naraženými žebry. Také jsem pak pořád přemýšlel, jak se to mohlo stát, proč, jsem na to vůbec lezl, když to není motorka... Ale už, se stalo, a jak se říká, kdo nepadá, Jezdí pod svoje možnosti.. Takže je super, že holky jezdí a nebojí se toho. Jen tak dál.
Fajn, tak opatrně !
Pěkný článek, ať dobře slouží
Frajerka drž se!
článek O.K
skvělý článek. Dost jsem se i zasmál. Z tebe měla být spisovatelka
super článek
moc pěkně napsaný, skvěle se to četlo až do konce i jsem se zasmál
hodně štastných dalších km !!! samo 10b
O motorce to moc neni, ale ta recenze sama o sobe je pekna a uprimna. A to se ceni
Skvelej clanek! Ten nahore te ma asi hodne rad
Můžete začít psát knihy. Moc mě to rozesmálo. Upřímnost, to se dneska nevidí.
super upřímná recenze - respekt , tak ať to lítá, jinak nejlepší silnice jsou v Jižních Čechách a i já od Mácháče tam jezdím rehabilitovat svoji motorkářskou duši. Nevím proč ti naši silničáři na nás tak kašlou, ale dnes je to skoro všude na bramboru GS, neb to přejede vše.
Pěkná motka, tak už se s ní neválej a koukej jezdit!
Díky všem za komentáře. Přidala jsem záznam do deníčku, kdyby někoho zajímalo, jak na silnicích válčím ;)
Mě se řídítka rozkmitala na vyjetých kolejích při akceleraci ve 190km/h... měl jsem tričko a kraťasy... kdo zažil, tak ví, že v těchle okamžicích se zastaví čas... je třeba UVOLNIT RUCE, držet se nohama, váhu přenést na stupačky a dopředu na nádrž, ubrat plyn a případně přibrzdit... nechat motorku ať si s tím poradí... taky to může být vina špatně vyváženého předního kola... no každopádně jsem rád, že jsi v pohodě... hlavně opatrně
Jako hodně upřímná recenze to se cení, ale přání teď už bez pádů bude nejspíš na místě
Moc pěkný popis. Na to jak dlouhé texty vůbec nečtu, tak jsem tohle přečetl s velkým zájmem celé :) Přeji mnoho kilometrů bez dalších pádů
Pěkná mašinka
Krásný super vzhed i barva - "zlatíčko " . Takže vše nej na cestách . Hlavně kolama dolů
Moc pěkný stroj, ať slouží
Kočka pěkně si ji užívej
Pro czbird - moc děkuju.. Žebra už konečně nebolí téměř vůbec..když jsem prvně po pádu v 90tce projížděla tím místem, kde se to stalo, tak jsem se málem zbláznila..strašně nepříjemný pocit.. Ale čekám, že i to časem přejde, až zase získám tu jistotu.. ;)
Pro Ales 600 - ta modrá FZ8 je fakt moc pěkná Už vyhlížím nějakou recenzi a srovnání s hornetem ;)
Pro Corum - jak jsem psala v recenzi, tvou ER6 jsem měla před autoškolou taky v merku..dobrá volba.. Já jako holka jsem koukala po těch tuším do roku 2007, pže vážily míň..no a pak si pořídím 200kg horneta :D Tak ať se ti na ní dobře jezdí a nepadá ;)
Ahoj, jsme na tom hodně podobně. Tedy alespoň co se autoškoly týče :) Taky mám papíry zhruba stejně dlouho a taky to byl pro mě boj v autoškole. I když instruktor byl super chlap a snažil se pomoc, jeho váha + moje na Suzuki Gladius 650 bylo prostě moc. Takže jsme každou nerovnost pocítili ránou do výfuku :) No a dni závěrečných testů ani nemluvě. Kontroloval mojí jízdu člověk, co motorky nemá rád a nejezdí na nich :D. Jinak naštěstí pád zatím žádný a najeto cca 2000km. Je opravdu lepší zvolnit a jít do toho postupně. Jak někde někdo psal: "Lepší je ztratit minutu v životě, než v minutě život". Myslím že na motorkách to platí dvojnásob :) Tak hlavně opatrně a hodně šťastných KM bez pádů!!! - Jinak recenze super, akorát by to chtělo více fotek :) I přesto za 10b.
Dobrá volba tak ať slouží
Super čtení. Vítej do Honda klubu Těch pádů už bylo dost, takže určitě ubudou, chce to akorát jezdit a soustředit se. Rychle se zotav a hurá do sedla.
Ahoj, jsem ráda, že čtení pobavilo, účel splněn A děkuju za podporu, taky doufám, že to byl karambol poslední.. kromě toho, že ještě nemůžu jezdit a bolí to, tak to taky docela leze do peněz.. ;)
Ahoj, dost jsem se při čtení pobavil "v dobrém slova smyslu". Můžeš být ráda, že to dobře dopadlo. Nějaký karambol potká snad každého a doufám, že to byl tvůj "školící" a poslední.
funth0m - ono je docela rozdil, kdyz masinu ridi zenska nebo chlap, pro nas je to tezsi, napr tlacit masinu u nas do stodoly po trave... fakt namaha a to ma jen 183 kg.. chlapi ji capnou a jdou, ale my nejsme chlapi.. nemame tolik sily a mnohdy ani nedosahneme poradne na zem, ale laska pretrvava a proto se do toho vrhame znovu a znovu.. to, že nekdo prizna, ze spadl z nej nedela spatneho ridice, tak jako v aute, na koni, kole, bruslich atd.. se tohle taky musis naucit. tot muj nazor.
Ahojte,
pročítala jsem forum a našla tohle video - takhle se mi motorka přesně chovala, ale já to narozdíl od týpka na videu neustála..
Zjistila jsem, že tohle se vám stane při najetí na nerovnost při velké akceleraci.. to by odpovídalo.. já chtěla přidat, vzala za plyn - nadlehčilo se přední kolo a najela na ten hrbol... neřekla bych, že jsem se prala s řidítkama, to ani nešlo, ty rázy byly velké.. těžko říct, jestli by to ustál vyježděný motorkář.. Zatím nepoužívám zadní brzdu, chci se na to zaměřit. V mnoha návodech jak toto ustát je, že se nebudete prát s řidítkama, uberete plyn a přibrzdíte zadní brzdu, aby se to nadlehčené přední kolo dostalo zase na asfalt.. Jednou už se mi to stalo, ale šlo to ustát v poho, pže ty nárazy nebyly rozhodně takového rázu..
Měla jsem na moto začít jezdit dřív.. to víte, teď bych ráda všechno dohnala a já bych ráda všechno rychle.. ostatní nepodřizují tempo mému tempu, ale já se držím ostatních a většinou nejezdíme kochacím tempem.. takže žádné pomalé rozjíždění..vlítla jsem do toho po hlavě a tohle jsou následky. Ty pády na místě nepočítám, to bylo fakt z blbosti - těžký stroj a malá zbrklá já.. :)
Díky za tip na to video, kouknu ;)
Ajaj, nic ve zlem, ale po takovych karambolech v tak kratke dobe bych vazne premyslel, zda to byl dobry napad. Musis byt slusne tvrdohlava:) Hodne stesti, at brzo ziskas ten spravny cit a cvik! Ja jsem za posledni 4 roky motorku jeste nepolozil a fakt se toho bojim!
Ahoj,
tak já jen k tomu pádu.
Jak se Ti rozkmitala řidítka na hrbolu.
Problém byl "pravděpodobně" v tom, že jsi naopak držela řidítka příliš strnule, pevně, křečovitě.
Možná i podvědomě.
Řidítka se mají držet celkem pevně, ale tím se myslí, že držíš rukojeti pevně v dlani.
Zbytek paží by měl být tak nějak uvolněný, ne křečovitě zapřený.
Měla by jsi sedět pevně na sedle, kolenama-stehnama svírat nádrž.
Pevně držet řidítka a naopak paže mít uvoněné.
Aby právě motorka a její pérování mohlo samostatně pracovat.
Možná to nepíšu úplně přesně a správně.
Ale správně je to zcela jistě ve filmu Twist of the Wrist II.
Najdi si to na ulozto.cz..
Existuje to i v psané formě v pdf. Taky dobré přečíst.
Možná první přečíst, pak video.
Je tam rozhodně pasáž o držení řidítek a o nerovnostech.
Mně a spoustě jiným to rozhodně pomohlo ke zlepšení.
Vláďa
Ahoj, děkuju za podporu! :)
Zrovna jsem pročítala forum a hledala, jestli spadl i někdo jiný než já A k mému překvapení, těch pádů je opravdu docela hodně. Přeju si, ať jich máme co nejméně a když už, tak ať je všichni přežijeme ve zdraví a ponaučíme se pro příště ;)
Myslím, že jsem do toho skočila docela po hlavě.. Papíry mám teprve od 26/6 - ten den jsem prvně sedla na motorku a ujela svých prvních cca 500? km.. Vykempovala jsem se přesně 13.den od nasednutí do sedla (a že jsem vážně byla od toho data v sedle skoro každý den! - mám najeté cca 2 tisíce). Všichni okolo již mají nějakou tu sezonu odjetou a já nasadila jejich tempo, ale s nulovými zkušenostmi.. Zařekla jsem se, že zvolním...
Tak přeju mnoho šťastných km a třeba se někdy někde potkáme :)
Ahojda, přečetla jsem tvou recenzi od shora dolu ... místy mě to pobavilo, místy jsem tě litovala .... kd nepadá,ten nejezdí - to se sice řiká o koních, ale mašina je taky takovej kun, no ne? :).. já jezdím něco málo přes měsíc, mám nalítáno kolem 1200 km a taky už ležela.. při otáčení na silnici+škarpa+štěrk... nikdo nic neviděl, sama jsem ji zvedla, ze škarpy vyjela ( ani nevim jak ) , Suzance se nic nestalo - má padáky, ale ten pocit hanby ve mě přetrvával dlouho...ale pak jak vyprávěli kluci na vyjíždce kolikrát spadli a tak, tak sem se s tím srovnala , tak si z toho nic nedělej, chybama se člověk učí a já ti přeju , abys už ani ty ani máša neměly žádné karamboly.. Ps. motoškola pro mne byla taky utrpením.. ale což, sr*t na chlapy, co si myslí, že ženská patří jen za plotnu.. Saďule :)