renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 250 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pennywisse
Vloženo 7.7.2013
Aktualizováno 12.5.2014
Zobrazeno 4 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Sikovna, ziva,usporna pekna masinka, s trochu mensimi kolesami ale zato velkym kufrom

Více fotografii

První dojmy - Do ruky padla hned , prvotne dojmy boli velmi dobre, neskor sa ukazala trochu nevyhoda malych kolies a maleho plexi.

Motorku bych doporučil pro - Pre kazdeho kto sa chce na skutr nabalit na vikend , dovolenku alebo odniest velky nakup ci dochadzat do prace dalej ako 15km a o vikendu si vyrazit s partnerkou na vylet okolo komina.

Doplňky na motorce - Zatim nic

Recenze

Pred Maxom som mal ako asi vsetcia niekolko Jawiek, potom prisli endura 125ky(Tdmka, Xlka, Drka) a skok na cestnu SV 650S K7. Po predaji SVcka som dlhsie nemal ziadnu moto ale stale sa po nich obzeral, vymyslal som vselico, staru motorku cestnu, stare enduro, objemy 600 alebo objemy 250 ale nikdy som sa konkretne nerozhybal. Stale som si totiz motorku spajal s otravou naobliekat sa do munduru motorkarskeho a nevyhody , ze ked niekam pridem na moto na hrad alebo do mesta musim chodit v tychto veciach s prilbou v ruke.
Potom som neako zacal prichadzat na chut skutrom aj ked povodne som ich nepovazoval ani za motorky.
Moznost zbalit bundu prilbu do kufra a ist len v kevlarovych rifliach? Na nezaplatenie.
Do duse mi prehovorila hlavne dovolenka v Chorvatsku kde som na kazdom kroku stretal Beverly 250/500 v retro dizajne.
Tak sa zacalo hladanie, najprv som si chcel ist po masinu sam do IT, lebo ziadna schopna na SR nebola. Do uvahy som bral Yamahu X - City 250, Beverly 250ie, Carnaby 300, a Scarabeo 300ie.
Dizajnovo aj referenciami najviac vyhravalo Carnaby a Scarabeo ale Carnaby ani Beverly neboli k dostaniu a ked hej v prilis velkych cenach. Scarabeo nebolo na SR ani jedno. Potom som videl v predajni v Yamahe vedla seba Maxa a X-City a zistil ze ten Max nevyzera vobec zle. Tak som si jedneho vyhliadol a siel ho pozriet. Predajca bol velmi ochotny ustretovy, prvy majitel , kupovane v Yamahe, overene vinko, aj telefonat do Yamahy, dva kluce, kufor, serviska, manual, vsetko tip top. na tachometri cca 10 000km. Uz len pocarovat s cenou a v plnej spokojnosti oboch stran sa viezol domov.

Konecne nieco k moto : kupoval som ju hlavne na dochadzanie do prace + obcasne vylety s priatelkou.
Na dochadzanie do prace (25km) raz za tri dni je to genialna volba - mala spotreba ( odmerana osciluje od 2.9 - 3,2 vo dvojici ) pohodlie, velky kufor ( dve prilby - jetka a velka klapacka Nolan N103 plus lekarnicka, dvoje rukavice a este by nieco voslo.

Co sa tyka cestovania s priatelkou - zatial sa masinka drzi, jasne ze neuskodil by konik naviac ale som dodrzovac predpisov a na limity to bohate staci, prevereny bol uz aj v prudkych stupaniach vo dvojici a vzdy vladal.
Taka ta cestovna rychlost 80-90 vo dvojici mu chuti asi najviac.
Ale nie je problem drzat 110 tachometrovych na dialnici vo dvojici.
Aj ked som volal na inzeraty a mal som jedneho vyhliadnuteho majitel mi povedal , ze na nom bol aj so zenou v Chorvatsku, takze urcite sa na nom da cestovat :))
T
Sedacka je pohodlna, stupacky aj posed spolujazdca tiez .

Tripmeter je dobry, aj s ukazovanim prejdenej vzdialenosti na rezerve + vonkajsej teploty.
Chyba otackomer, myslel som si ze na skutri to je zbytocnost ale mozno pre info pri vymene valcekov by som ho bral.
Ako minus by som nasiel mensie kolesa, pri Slovenskych cestach ich clovek naozaj citi. Pri single jazde to nie je take zle ale vo dvojici je citit kazda mala jama.

Nemoznost otvorit kufor pri nastartovanom motore - chcel by som doriesit mikrospinacom
jedna poloha noh - aj to by som chcel doriesit pridavnymi stupackami na vystretie noh po bokoch skutra ale miesto aj uchytenie uz mam , ale nenasiel som zatial nic co by nebolo ako past na oko a aspon sa trosku hodilo na Maxa.

Servis som robil zatial len vymena olejov a vzduchovych filtrov.
dorabal som si 12V zasuvku
Menil som prevencne aj valceky, voditka a kupil si remen do nahrady od druhovyroby. Povodny remen nema po 13tis km ziadny rozdiel v rozmeroch od noveho.

Ked som masinku kupil stavalo sa ze pri rozjazde zacal vibrovat variator, po par km to prestalo, nevedel som co to je az tu mi jeden majitel xmaxu poradil rozobrat spojku celu ju vycistit a zvon poriadne odmastnit. Spravil som ako poradil a odvtedy nemam problem vsetko ide pekne hladko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vydris
Vydris napsal 16.01.18 v 07:08 8b.

Kámo, souhlasím s Benda.s Dvě sezóny jsem jezdil na 10" skůtru a to je drtič zad a ledvin včetně chrupu. Vyzkoušej a pak zjistíš, že 15" 14" je panskej kočár. Kolama dolů! Jinak, v tý edici je to fešák.

Benda.s
Benda.s napsal 30.08.15 v 20:13 8b.

Pěkná recenze, jen jsem nepochopil tu výtku na menší kola. Mezi skutry težko najde větší, těch je opravdu jen velmi malo co mají 16" kola daleko více najdeš jen 14" a menší 13".

mechanik1011
mechanik1011 napsal 26.12.13 v 23:25 10b.

Jo, jo x max je x max, velmi dobrá volba. I ostatní nastíněné stroje jsou mi velmi blízké, zejména pak Beverly 300 ie. Jasných 10 b a

istonbike
istonbike napsal 07.07.13 v 20:56 10b.

Nádherný scooter od třech ladiček taky bych si X-Maxe dal líbit přijmi 10b s přáním super kilometrů i na malých kolech

Více komentářů



TOPlist