renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník wejrcze
Vloženo 1.7.2013
Aktualizováno 10.7.2014
Zobrazeno 2 089x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Super motorka, jednoduchá údržba, na pulčíka to do těch 120 táhne super ;) zatáčky jedna radost až na ten měkčí podvozek :(

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Zhruba tři inzeráty které jsem měl vyhlídnuté mi utekli..
Honda CB 500: To co sem našel v bazaru, bylo předražené a už podle fotek nic moc :(
Kawasaki GPZ 500: Žádná v dobrém stavu a nebo přes celou republiku...

První dojmy - Hned jak sem s ní odjížděl mě překvapilo jak se snadno ovládá, opravdu jako kolo z lehka a ten záběr, ale jelikož je to moje první motorka tak mi to prostě přijde rychlé ;)

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro jakéhokoliv začátečníka, slečnu či jen pro menší postavu ;)

Doplňky na motorce - Kufr Givi, laděný výfuk Sharon(nerez matný, ovál)

Recenze

8.7.2014 - odjela s novým majitelem ;)

Po 1000km ... - Tak moje pocity po prvních 1000km - pořád paráda, sice už se mi nezdá že to letí jako raketa, ale furt je to prostě bomba, jen mě trošku štve ta nejistota v zatáčkách kolem 100 km naštěstí "jen" na rozbitých silnicích(což je u nás většina). Možná se mi to jen zdá, ale přijde mi hlučnější motor než předtím, ale to je zřejmě jen subjektivní pocit. Jinak je to takové příjemně rychlé motokolo. Co se zatáček týče pořád jsou poserproužky, ale klopím to víc a víc, samozřejmě s mírou a ač mi padla do ruky celkem rychle, pořád na ní jezdím s rozvahou a respektem. Už bylo i pár krizovek, kdy na zákazu předjíždění nějakej kripl ve felině předjížděl bus a mě vytlačil až na bílou čáru u krajnice :(, dále pak traktor jedoucí asi 30 km těsně za zatáčkou(která se dá bezpečně projet kolem 70-80km), zadní guma sice ustřelila naštěstí předek držel jak přibitej(klepání zadnice nepřestávalo až do práce... ) a pak pár dalších jako nedání přednosti alá "jo z prava dobrý, můžeš - bacha motorka!!"

Suma sumárum zatím super!

Koupě a výběr - Takže celé to začalo ještě v únoru, tak nějak se ustálila moje finanční situace a já začal přemýšlet že bych si mohl koupit mašinu, kterou jsem si už od mých "začátků" na motkách přál, asi jako každý sem proháněl babetu, pařez a poté i mustanga, pak přišlo pár chvil s pit bikem a tím to celé skončilo. Pak dlouho nic nějaká ta škola, dospívání "jiné" zájmy. Takže jsem začal s hledáním vhodné autoškoly(hlavně cenově) nakonec jsem našel menší autoškolu u nás v Berouně, vše se domluvilo, odjezdilo na Honda CBF 500 stažená na 25kW a pár jízd s Kawou ER-5. Když bylo všechno v pořádku zařízené o řidičák zažádáno, tak jsem začal prolézat inzeráty, strávil jsem nad tím opravdu hodně času zhruba 2 měsíce hledání, nakonec jsem se rozhodnul jet se podívat na Hondu CB500 r.v. 1999 najeto 50tis. za celkem slušný peníz, ale zhruba 80 km od mého bydliště, s majitelem jsem se dohodl na prohlídce a zhruba 4 dny před prohlídkou se objevil inzerát na Suzuki GS500E r.v. 1995, splňovala pár "podmínek jako cestovní plexi, černá, papírově škrcená a s centrálním stojanem, podle fotek to vypadalo na voňavku a ještě navíc majitel bydlel zhruba 15 minut cesty ode mě! Takže bylo rozhodnuto pojedeme(já, otec a kolega motorkář) se podívat na to GSo, když jsem dorazily na místo vykouknul na nás menší, postarší chlapík, otevřel nám a pozval nás do garáže, kde už čekalo moje GSo, zkontroloval jsem motor zda-li není zahřátý - nebyl! kolega pána majitele důkladně vyzpovídal, mimo jiné proč si nechával dávat laďáček(původně jsem myslel kvůli nehodě, protože vyjde levněji, nicméně na to nám hned řekl že původni výfuk je v ceně a donesl ho ukázat, fungl nový, neodřený, no paráda říkám si!). Poté nám ještě vysvětlil patřičné náležitosti, co na motorce zlobí, co je měněný atd. Tak jsme jí "nakopnuli" naskočila hned, zhruba po necelé minutě jsme uplně vypnuli sytič, otáčky držela krásně a jen si pobrumlávala s hlasitým laďáčkem bez vnitřní vložky a navíc v garáži ;), a pak už to šlo ráz na ráz, kolega to projel až se divil jak je opečovaná, pán je asi ze staré školy a hádám(to je samozřejmě jen můj subjektivní dojem ;)) že tomu dopřával slušný servis. Takže jsem se chvilku rozhodoval, ale opravdu jen chvilku :D a řekl sem ANO! Dále už se jen dořešily nějáké ty "papíry" smlouva, plná moc, kopie zelené karty atd...

Psát tu o jízdních vlastnostech nebudu, ani o servisu nebo poruchách, jelikož sem ještě motocyklové jelito, které se teprve učí a nějakej ten pátek se ještě učit bude ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wejrcze
wejrcze napsal 25.03.14 v 17:07

Už má novej kabát v podobě kapot *****

Lubos92
Lubos92 napsal 25.03.14 v 12:12

Pěkná .

StrejdaMortymer
StrejdaMortymer napsal 22.07.13 v 23:47

Já jsem naštěstí zažil autoškolu na GSu a i když mám ERko, napořád pro mě bude GS srdcovka, máš to moc hezký , podobnou jsem původně chtěl

wejrcze
wejrcze napsal 04.07.13 v 11:15

Alexanderovic
Alexanderovic napsal 04.07.13 v 11:07

taky jsem si myslel, ze neuveritelne tahne...

Více komentářů



TOPlist