Tak jsem si udělal radost a koupil svoji nejdražší motorku v životě a vypadá to, že i nejlepší...
První dojmy - První co jsem si po usednutí řekl, zlatej karbec. V nízkej otáčkách je oproti 950 strašně ucakaná a jízda po městě byla na karbci daleko příjemnější. Ale pak přichází už jenom samé klady a pozitiva. Výkon motoru je naprosto dostačující a řekl bych, že na hranici využitelnosti běžným řidičem, bez nějakých elektro fičur.
Recenze
Za tu krátkou chvilku co jí mám doma jsem už na ní stačil naroubovat nějaký blbůstky. Dal jsem Akrap lauf se svody 2 do 1, zvýšený přední blatník, zvýšení řídítek o 3 cm, vystužený blastry, karbon kryt motoru a ještě uvažuju o hlíníkovym šusplechu pod motor, gelový sedlo a vyšší cestovní plexi. No prostě pořád je co zlepšovat. Ale největší rezervy ke zlepšení jsou v prostoru mezi sedlem a řídítkama. Abych byl schopen v terénu využít potenciál motorky, je potřeba se hodně zdokonalit. Kačena má rozhodně na víc, než co já na ní předvádim
její škoda bylo to brko :)
to bahno mě dostalo ... super mazlení při leštění . Taky mě láká se projet terénem, ale Kawče by se to moc nelíbilo
Krásná Kačena
Nejvíc jí to sekne jak je celá od bahna
cau, prosim te, zakoupil Sem taky adventure 990 r a mel bych zajem o par tech tvych veci cos na to narouboval, jen mam Problem je sehnat. zvyseni riditek nabizi u ktm jen o centak (coz je zalostne malo) akrap bych taky bral svod 2 do 1 - jen nevim kde ho sehnat a Kolik stoji? kde vezmu zvyseny predni blatnik? uz mas to cestovni plexi? je to lepsi nez puvodni nizsi? bud prosim od ty dobroty a porad, nejlip mailem na: vejmolad3@yahoo.de predem ti moc dekuju (nebo ostatnim co to budou cist a poradi). packo dalibor
Jasných 10