renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 500 T (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CHIP
Vloženo 19.6.2013
Aktualizováno 3.9.2021
Zobrazeno 4 868x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Honda CB 500 T, krásná klasika, pro srdcaře nebo sběratele youngtimerů.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Když jsem na to poprvé sedl u prodávajícího, myslel jsem si že to je nějaká legrace. Zvyklý ze svého GL1000, že motorka nevibruje, jsem byl opravdu nemile překvapen vibracemi. Ovšem rychle jsem si uvědomil, že o pohodě při jízdě tahle motorka není. Po testovací projížďce jsem musel zakoupit, nedalo se jinak. A tak jsem se stal majitelem CB 500 T.

Motorku bych doporučil pro - Srdcaře a sběratele youngtimerů.

Doplňky na motorce - Kvůli anglickým budíkům je na motocyklu digitální tachometr.
Ze zbytků připraven nosič i s kufry krauser.

Recenze

Tato CB 500 T je v oranžové barvě, s černě nalakovaným rámem a s původními chromy v dobrém stavu. Přední kolo není originální s tím je spojena i neoriginální bubnová brzda. Ovšem musím říct, že buben se mi líbí víc než kotouč. Kolo originálního rozměru 19" ze CB 450 je již zakoupeno, teď tedy jen přehodit.

Na motorce jsem za dobu co ji vlastním udělal nějaké opravy. Šroub stupačky pro mě zcela nepochopitelně zasahoval do dráhy řetězu. Tedy jsem ho zakrátil, problém vyřešen. Další byl uvolněný zadní blink. Přesto že mám zakoupeny originální anglické blinkry, tento jsem chtěl správně upevnit, to se po asi hodině nakonec taky podařilo. Výměna vyhořelého solenoidu pro startér, byl to teda pěknej dýmák. Motocykl v roce 2021 v únoru odjel do servisu, pro jeho neustálou neochotu nastartovat a při každém startu chca nechca vyměnit svíčky. Motocykl se ke mě vrátil za opravdu dlouhou dobu. Udělán vršek motoru. Nové pístní kroužky, nový rozvodový řetěz, všechna těsnění, udělaná hlava, redukce ze dvou karburátorů na jeden. Bohužel údajně originální karburátory neseřiditelné a absolutně vyžrané.
Po tomto motocykl chytá krásně, krásně jede, změnu ve výkonu nepozoruji.
Vím že to není správně, přestavět karburaci na tak pěkném starém stroji, ale nakonec, líbí se mi to. Vypadá to pěkně.

2.9. 2021 jsem přišel na garáž. Pustil benzín, vytáhl sytič, otočil klíčkem, zmáčkl tlačítko startéru a ... nic, jen lehce pohasla kontrolka neutrálu. Takže jsem vyklopil nakopávačku, třikrát kopl a stroj pěkně nastartoval. Učinil jsem drobnou projížďku po okolí, všechno krásně fungovalo. Při první zastávce jsem cvičně zkusil startér. Na poprvé nic, na podruhé normálně zafungoval a motocykl krásně nastartoval. Pak už startér fungoval normálně, nechápu nic. Každopádně jsem objednal startovací solenoid, startér je po repasi. Příště vyzkouším spojit kabely a nastartovat na přímo, jestli je to opravdu solenoidem, nebo startérem.

Strašně se mi líbí zvuk motorky. Je to opravdu neuvěřitelné dunění.

Tento motocykl rozhodně není určen na ježdění nějakých delších tras, spíš pohodové vyjížďky po okolí, které nepřesáhnou rychlost 90-100 km/h. Samozřejmě, že se z jistého pohledu také jedná o investici.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bubaris
bubaris napsal 03.09.21 v 11:55 10b.

Skvela volba a nejen proto, ze jsem se ve stejnem roce narodil
Barevna kombinace ramu a nadrze se mi libi a redukce karburatoru je jen ku prospechu veci. Takova krasna motka musi jezdit.
Davam 10b.

rarys
rarys napsal 12.02.17 v 13:31 10b.

Motorku vlastnim taky , to že odchází svíčky dělaj s největší provděpodobností hladiny v karburátorech -hladiny bývaj vždycky větší páč jsou už unavené zavírací jehličky a taky bývaj někdy i děravé či letované plováky -ale to pak i protéká. seřízení je velmi jenoduché dělal jsem to mnohokrát pokud chceš tak napiš či zavolej 777617577 a vysvětlím Ti to. Pokud Ti motor běží hezky na volnoběh ihned po studeném startu i s odstaveným sytičem tak to je skoro jistě ono. Díly do karbeců dovedu koupit v japonsku poměrně levně. (cruzinimage)

Taliján
Taliján napsal 29.05.15 v 21:58

buben ve predu se mi libi vic. je to takovy vetsi retro. ja mam na CB v predu kotouc a brzdi, teda presneji zpomaluje to uplne na hov_o malo

Taliján
Taliján napsal 29.05.15 v 21:56

moc pekny.

CHIP
CHIP napsal 06.11.14 v 08:16

Díky. Buben vepředu je paráda .. ale s tím je spojený menší ráfek .. popřemýšlím a zkusím nechat přeplést do originální 19" velikosti.

Více komentářů



TOPlist