renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník CYPtheTrestacz
Vloženo 17.6.2013
Aktualizováno 18.6.2015
Zobrazeno 2 656x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Kdysi tady byla okruhová Ninja ZX-9R 1994-1997 s leštěnýma kanálama a akrapovićem od předu dozadu. Když jsem jí nastartoval, zachvěla se zem a všechny děti v okruhu 10 kilometrů začaly brečet. Od tý doby jsem ty správný emoce nezažil AŽ TEĎ!!!

Více fotografii

První dojmy - Ten tvar, ta lehkost, nikdy nekončící zásoba výkonu - prostě konečně splněnej sen.

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodněji by jí měl mít Hospodin, Zeus, nebo Alláh. Pro ostatní dost o hubu :-D

Doplňky na motorce - Změna laku na kombinaci limetová zelená (ve stínu zelená, na slunci skoro žlutá) vs matná černá. Zvětšeny nápisy a samolepky, Filtr K&N už tam byl (nevim jestli je to dobře) a výfuk Leo Vince ovál. Padáky.
Do budoucna kouřový vyšší plexi a pancéřový hadice. Možná i Power Commander.

Recenze

Po úvodem zmíněný Ninje jsem chtěl jenom jezdit a už necpat desetitisíce do servisu. Volba padla na dokonalýho, ale až příliš beránčího Fireblade 929, kterej dělal co měl a dělal to skvěle. Jen ty koule tam nebyly. Časem jsem vystřídal na měsíc za kamarádův Fireblade 2011 a to byl konec. Když jsem sedl zpět na svojí babičku z roku 2000, měl jsem pocit, že mi někdo přehodil kapoty na jawu 350. Musel pryč a GSX-R 2003 byla jasná a jediná volba... S tak malým příplatkem jsem nemohl koupit lepší motorku. Změna neskutečná. No jo, ale proč všichni básnějí o tý 2005?? K5 se mi v hlavě zaklínila tak hluboko, že jsem denodenně sledoval inzerci i když jsem neměl ani korunu navíc, kterou bych si přidal k stávající K3. Ale pámbu to asi chtěl a někdo se ozval na mou K3, kterou jsem prodal po měsíci se slušným ziskem a koupil sedřenou K5, přesně dle mého přání s minimálním příplatkem. Ta holka si mě prostě vybrala a tak to má bejt.

Motor úžasná studnice výkonu,. Neskutečně lineární - mohl by být ještě větší kopanec ve vysokých otáčkách
Tvar - nádhernej stroj, chytře postavenej - při rozebírání to člověk ocení.. Ten zadek nemá prostě jedinou chybu.. Když jsem jí viděl poprvé, stala se mým snem, kterej se teď splnil.
Jízdní vlastnosti - neskutečný - dá se na ní cestovat i závodit,. Poprvé v životě mám pocit, že jsem vrostlej do mašiny.
Spolujezdec - to je velkej error.. GSX-R nemá rádo spolujezdce a tak je trápí tak strašně, až se na to sami vybodnou Krovka místo sedačky problém se spolujezdcem vyřešila uplně.
Úložný prostor - to je celkem kuriozita.. Něco se tam vejde, ale je ta hloubka vedoucí až k baterii se systémem přepážek nápadně připomíná labyrint na ostrově Minos. Cokoli menšího si tam člověk dá už nikdy nevyloví Komu se podaří vyndat svazek klíčů z podsedačky - je rázem Gigantickej Vont, před kterým se "velkej" Vont s ježkem v kleci může jít zahrabat.
Servis zatím jen výměna oleje ve vidlích, motoru a další běžná údržba. Kéž by to tak zůstalo.

Zuzanu jsem koupil totálně sedřenou z obou stran a doma sám nalakoval do nynějšího stádia..




























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bulit69
Bulit69 napsal 24.06.13 v 21:15 10b.

nejvyšší meta prostě můj sen denně na ní lezu koukat za výlohy motoprodejen, visí mi i vedle pracovné stolu akorat jinak barevná. pěkně jsi jí vyzdobil akorát ta zelená mohla bejt ještě jedovatější

18yamaha18
18yamaha18 napsal 24.06.13 v 20:20

Bomba!!!

ZdenyGSXR
ZdenyGSXR napsal 24.06.13 v 19:56 10b.

Hezká

Machy07
Machy07 napsal 24.06.13 v 19:54 10b.

Topovka

HolkaR6
HolkaR6 napsal 24.06.13 v 19:15 10b.

To se povedlo

Více komentářů



TOPlist