Kdysi tady byla okruhová Ninja ZX-9R 1994-1997 s leštěnýma kanálama a akrapovićem od předu dozadu. Když jsem jí nastartoval, zachvěla se zem a všechny děti v okruhu 10 kilometrů začaly brečet. Od tý doby jsem ty správný emoce nezažil AŽ TEĎ!!!
První dojmy - Ten tvar, ta lehkost, nikdy nekončící zásoba výkonu - prostě konečně splněnej sen.
Motorku bych doporučil pro - Nejvhodněji by jí měl mít Hospodin, Zeus, nebo Alláh. Pro ostatní dost o hubu :-D
Doplňky na motorce - Změna laku na kombinaci limetová zelená (ve stínu zelená, na slunci skoro žlutá) vs matná černá. Zvětšeny nápisy a samolepky, Filtr K&N už tam byl (nevim jestli je to dobře) a výfuk Leo Vince ovál. Padáky.
Do budoucna kouřový vyšší plexi a pancéřový hadice. Možná i Power Commander.
Recenze
Po úvodem zmíněný Ninje jsem chtěl jenom jezdit a už necpat desetitisíce do servisu. Volba padla na dokonalýho, ale až příliš beránčího Fireblade 929, kterej dělal co měl a dělal to skvěle. Jen ty koule tam nebyly. Časem jsem vystřídal na měsíc za kamarádův Fireblade 2011 a to byl konec. Když jsem sedl zpět na svojí babičku z roku 2000, měl jsem pocit, že mi někdo přehodil kapoty na jawu 350. Musel pryč a GSX-R 2003 byla jasná a jediná volba... S tak malým příplatkem jsem nemohl koupit lepší motorku. Změna neskutečná. No jo, ale proč všichni básnějí o tý 2005?? K5 se mi v hlavě zaklínila tak hluboko, že jsem denodenně sledoval inzerci i když jsem neměl ani korunu navíc, kterou bych si přidal k stávající K3. Ale pámbu to asi chtěl a někdo se ozval na mou K3, kterou jsem prodal po měsíci se slušným ziskem a koupil sedřenou K5, přesně dle mého přání s minimálním příplatkem. Ta holka si mě prostě vybrala a tak to má bejt.
Motor úžasná studnice výkonu,. Neskutečně lineární - mohl by být ještě větší kopanec ve vysokých otáčkách
Tvar - nádhernej stroj, chytře postavenej - při rozebírání to člověk ocení.. Ten zadek nemá prostě jedinou chybu.. Když jsem jí viděl poprvé, stala se mým snem, kterej se teď splnil.
Jízdní vlastnosti - neskutečný - dá se na ní cestovat i závodit,. Poprvé v životě mám pocit, že jsem vrostlej do mašiny.
Spolujezdec - to je velkej error.. GSX-R nemá rádo spolujezdce a tak je trápí tak strašně, až se na to sami vybodnou Krovka místo sedačky problém se spolujezdcem vyřešila uplně.
Úložný prostor - to je celkem kuriozita.. Něco se tam vejde, ale je ta hloubka vedoucí až k baterii se systémem přepážek nápadně připomíná labyrint na ostrově Minos. Cokoli menšího si tam člověk dá už nikdy nevyloví Komu se podaří vyndat svazek klíčů z podsedačky - je rázem Gigantickej Vont, před kterým se "velkej" Vont s ježkem v kleci může jít zahrabat.
Servis zatím jen výměna oleje ve vidlích, motoru a další běžná údržba. Kéž by to tak zůstalo.
Zuzanu jsem koupil totálně sedřenou z obou stran a doma sám nalakoval do nynějšího stádia..
nejvyšší meta prostě můj sen denně na ní lezu koukat za výlohy motoprodejen, visí mi i vedle pracovné stolu akorat jinak barevná. pěkně jsi jí vyzdobil akorát ta zelená mohla bejt ještě jedovatější
Bomba!!!
Hezká
Topovka
To se povedlo