Ano, divne ze som vyberal medzi nahacmi a vybral cestovne enduro :) Versysa ale neberiem ako enduro, pre mna je to vacsi pohodlnejsi nahac s plexistitkom :)
Motorka koupena od MM Motoshop - Vyborne, motorky tam vyzeraju super a aj tak jazdia. Akurat by mohli dvihat telefony ;)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: keby som ju kupil , mam pocit ze by som ju o rok musel predavat
Honda CBR 600F: dobra masina, nakoniec som sa vsak rozhodol ist do inej kategorie
Yamaha FZ6 N: vysokootackovy motor, nic pre mna. Ale dizajnovo fajnova vec
První dojmy - Motorka splnila ocakavania
Motorku bych doporučil pro - pre kazdeho okrem Valentina Rossiho a jemu podobnym :) Je to proste universysal :)
Doplňky na motorce - Padacie ramy SW Motech,
Zasuvka 12V na rajdoch a pod sedlom,
zadny nosic s kufrom
Recenze
Nemozem s nicim novodobym porovnavat, naposledy som sedel na masine pred 15 rokmi, ale skusme...
PODVOZOK: splnil moje ocakavania, perfektne aj na nasich zlych cestach. Mozno by som trochu pritvrdil ale zatial som sa nechcel babrat s nastaveniami kym nieco poriadne nenajazdim.
Edit: tak nakoniec predne vidly nedotknute, funguju dobre ako su. Zadok som musel znizit na najnizsie nastavenie nie kvoli tvrdosti ale kvoli tomu ze som kratky :)
MOTOR: na to ze som netocil este ani nad 5000 je to trhac asfaltu a nateraz mi to bohate staci. Dobre vediet ze je tam este kopec rezervy :), Vynikajuce pri obiehani, neriesis kvalty, len otocis rukovatou. Super je ze taha odspodu, od uplneho dna (Edit: dno=2500ot). Pre zaciatocnika ktory sa obcas netrafi na spravny kvalt je to fajn
EDIT: boze, skoro som zabudol doplnit vynikajuco vyuzitelny brzdny ucinok motora, pri beznom jazdeni prakticky nepotrebujete pouzivat brzdy, a ten zvuk po podradeni :) hmmm...mnam
KOMFORT: Veterny stitok bude asi moja prva investicia, ale predtym sa musim pohrabat s nastavenim pozicie, mozno to nieco zlepsi. Nieje to vsak ziadna katastrofa, rychlosti do 100 su v pohode, na dialnici to bolo troska zaujimavejsie, pri dlhsich presunoch by to uz bolo unavne.(Edit: najvyssi stupen funguje dostatocne, mozno do zleho pocasia by chcelo uz vacsi stitok) Sedadlo pohodove, ladvinka zatial netestovana :) Vybracie su, ale len prijemne steklia ako sa na dvojvalec patri. Vseho vsudy na masinu tohto typu je to presne to co by clovek cakal.
Edit: Tie vibracie predsa len troska ale iba troska vadia, je to zatial "najvacsia" slabost masiny, nie ze by boli prisilne ale su prave v tom mieste kde by clovek na dialnici potreboval mat motor. Na okreskach pohoda.
TEREN: Kto by siel na Versysovi do terenu?? Na asfalte mu je lepsie
SPOTREBA: takze po cca 4-5 tisic km namerane tesne nad 4 litre. Jazdim fakt pohodovo
INE: Jedinu vec ktoru mozem vytknut je bzucanie plastov , ale o tom som vedel , standardna vec na versysoch (aspon 2007 rocnik), rozoberiem plasty a vypodlozim penami a bude OK
Edit: takze plasty rozobrate, vypodlozene gumov, nefungovalo, guma je pritvrda. Rozobrate este raz, vypodlozene penou, fajn. Problem je ze sa pena casom usadi a vibruje to znova. Chce to najst tvrdu nepoddajnu penu a bude to OK
No uz som tam dal to tesnenie, ktore sa pouziva na dvere/okna (asi to myslis), super vec len treba vymenit obojstrannu lepiacu pasku za silnejsiu
Pěkně popsane Pod plasty zkus slabou silikonovou gumu
Díky za komentář Jinak Ti přeji hodně super kilometrů v jedné stopě a užívej si svoji "kawinu". Za ni máš ode mě jasných 10b.
Mooooc pěknej skoro naháč
10b