renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TheVikiSuzuki
Vloženo 16.6.2013
Aktualizováno 23.12.2013
Zobrazeno 2 710x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Tolik diskutovaná, údajná mrcha. Ve skutečnosti koťátko a nuda...

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Byl to můj první a jediný dvouvál, zároveň ale taky poslední. První dojmy mě nechaly klidným, motorka mi dobře padla do ruky. Výkon a jeho průběh odpovídající určení motorky, podvozek klidnej a stabilní, bohužel hodně degradovanej brzdama, který nestojí za nic.

Doplňky na motorce - Laďáky Boss titan, přepákování stupaček Walter moto, KN filtr, ukazatel kvaltu s možností atre Gipro, race plexi MRA, jiná rozeta,

Recenze

Tlko jsem si vybral, jako motorku, na kterém jsem se chtěl sklidnit , po letech strávených na vzuchem chlazených, převrtávaných a jinak upravovaných mrchách GSXR. Říkal jsem si, malej výkon, slabej spodek, nebudem mě to lákat jezdit jako prase a pořát to někde rvát po zadním. Navíc polokapota, za kterou se dá schovat, velký pohodlný sedlo pro řidiče i spolujezdce, takže se na tom bude dát i cestovat.
Motorku jsem koupil nekdy v zimě a tak jsem měl dost času, do ní něco investovat a nachystat řádně na sezónu. Přesto, že byla po druhém majiteli a oba majitélé, jí věnovali slušnou péči, některé věci bylo třeba udělat. Gumy, řetězovka, zatoužil jsem KN filtr. Nechal jsem nalakovat kola černé, protože zlatá byla děs a dostaly decentí červený proužky.
Sezóna začala celkym brzo a hned na začátku, jsem začal řešit detaily, co mě začaly trápit. Nízký stupačky, vyřešilo přepáko od Walter moto, brzdám, opravdu jen decentně pomohly pancéřový hadice a nový desky. Cukání na první tři kvalty vyřešilo Gipro ATRE a nadměrný turbulence nový race plexi od MRA . Trošku nešťastný odstupňování převodovky, vyřešila o tři zuby větší rozeta.
Takhle jsem na TL odjezdit dvě sezóny, přičemž první cca 10tis. a druhou 5tis. km. Postupem času, mi začal vadit nedostatek výkonu a tak musela z domu a jiná možnost, něž se vrátit ke čtyřválu nebyla.
Než jsem si TL pořídil, četl jsem samozřejmě spoustu recenzí a testů. Názory, typu, brutální dvouválec, brutální zátah od spodu, jako každej dvouválec žere gumu a tahá řetěz, nestabilní podvozek, agresivní motorka, nevhodná pro začátečníky,... a podobně, to všechno, jsou jen žvásty.
Je lehká, ale má těžiště hodně nahoře. Má ceklem slušnej výkon a krouťák, ve srovnání se stejně starou konkurencí (VTR1000F, Ducati Monster900, atd..), ale je to jenom dvouválec, takže ve srovnání se čtyřválem nejede a pokud otáčky spadnou pod tři tisíce, musí se řadit dolů. Využitelnej výkon, začíná kolem pěti a pod pět, ani nemá cenu jezdit.
Nejlíp jí je v zatáčkách, kde se dá krásně jezdit na koleno a dokáže ujet daleko silnějším a novějším motorkám. Za předpokladu kvalitní cesty. Vlny, díry a záplaty, jí dokážou rozhodit, ale na tak, aby byla neovladatelná. Chce to opravdu dobře nastavenej podvozek, možnost nastavení, však nabízi TL dost, takže tohle by problém být neměl. Na Suzuki den, jsem ho řádně potrápil i na okruhu a líbit si to nechalo, ale ty brzdy...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist