Tak po prvním roce provozu a cca 3000 km mi prasklo sedlo v místě prošití ozdobnou červenou linkou. Naštěstí po emailové reklamaci s prodejcem, mi mylo přislíbeno přečalounění sedla. Musím konstatovat, že vstřícnost prodejce k řešení reklamací je ukázková.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak mi bylo po reklamaci přečalouněno sedlo a vyměněno světlo se zapečenou žárovkou. Vše v pohodě, reklmace nebyl žádný problém, jen to přečalounění trvalo trochu déle,ale zase to vypadá dobře. Na sezónu je tedy vše přip
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 18.05.2014 |
Uskutečněno:
| 16.05.2014 |
Tachometr:
| 3300km |
-
Dnes jsem absolvoval výměnu zadní pneu, která mi praskla v blízkosti ráfku. Servis jí bez problému vyměnil za novou. Kéž by takto reklamace řešili všichni.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 28.08.2013 |
Uskutečněno:
| 28.08.2013 |
Tachometr:
| 2300km |
-
Tak mám za sebou první servisní prohlídku a výměnu oleje. Bylo opraveno pár maličkostí v záruce (nefunkční palivoměr - prohozené dráty, takže ukazoval obráceně :-)) Nefunkční počítadlo kilometrů - vyměněn celý panýlek s
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 22.06.2013 |
Uskutečněno:
| 22.06.2013 |
Tachometr:
| 500km |