PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Willik
Vloženo 7.6.2013
Aktualizováno 1.3.2016
Zobrazeno 13 485x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Hodnocení motorky
Nalezeno 39 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 190 tis.
Silné stránky

Zátah v nízkých otáčkách
Spolehlivost
Nízká spotřeba

Slabé stránky

Větší citlivost na vyvážení kol (jak se sjíždí gumy, rostou vibrace přenášené do řidítek), někdo říká, že to je i motorem, ale to bych s jistotou netvrdil.
Poddimenzované chlazení

Moje úpravy

Pár drobností by bylo , vše mam v popisu moto...

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.3
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Špatná (potvrzená druhým pokusem) zkušenost s jedním nejmenovaným autorizovaným servisem na Jarově.
(konkrétně - fakturovány neprovedné úkony, následně sice řešeno "protislužbou" v další garančce, nicméně pocit "poškozeného klienta" neodbourán)

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž limit 400 km

Obecné

Moje závady Během prvních 5 tis. km ulámané packy zlatých plastových krytů nádrže. Nejdřív provizorně přilepeno silikonem, až po dvou sezónách plně funkční oprava - natavená nová ouška s plechovou výztuhou.
Baterka vydržela 4 sezóny pak přestala točit starterem.
Pátou sezónu začala slintat pravá vidle předního tlumiče. Výměna gufer obou vidlí, když vemu kde jsme jezdili - je to asi normálka.

Sport

Úpravy motoru K&N lifetime vzduchový filtr, malinko se změnil zvuk motoru - jinak ale změny nepozorovány (lidi se ptaj na změnu výkonu apod.) - neřekl bych že se něco změnilo.
Úpravy podvozku Nic moc upravovat nejde, zadní tlumič - povoleno předpětí pružiny o 2 a půl závitu (původní nastavení se mi zdálo dost tvrdé), i tak je ale změna spíše placebem, než že by šlo o výrazná přenastavení charakteristik...
Přední vidle na pátou sezonu výměna gufer, nový olej obou vidlí, a progresivní pružiny.
Použité pneumatiky Michelin Anakee II
Použité destičky Brembo
Úpravy brzd. systému Zadní brzda mi často pískala, také se o dost víc sjely zadní destičky než přední. Výměna na šestou sezonu (možná trochu předčasně - přední měly stále víc jak 60% zadní kolem 40%) dal jsem ale nové brzdové destičky Brembo.


TOPlist