renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Buell 1125 R (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sedlas
Vloženo 1.6.2013
Aktualizováno 17.4.2016
Zobrazeno 3 993x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Černo červeno černá raketa na dvou kolech,která super jede a ještě lépe brzdí.Trochu jiný než buelly s motory od Harleye,hlavně co se týká motoru od rakouského Rotaxu ušitého pro 1125 na míru.

Více fotografii

První dojmy - Nejdříve trocha strachu a respektu ale pak už to šlo tak nějak samo. Zcela odlišný rozsah otáček nežli XB9R kterého taky sedlám a který se mi taky dostal pod kůži.Recenze a zkušenosti vyčtené z netu byly různé a proto jsem si nebyl jistý co se od něj dá čekat,musím říct že něco sedělo a něco ne ale to už je dáno "objektivitou pohledu " na poslední stroj z Erikovy dílny pod křídly Harleye Davidson.

Doplňky na motorce - držák SPZ,lámací páčky, K&N filtr,výfuk FMF Apex race řídící jednotka.Doplněna zásuvka 12V na lešení př.kapotáže,tlumič řízení GPR.

Recenze

První stovky km a sbírání zkušeností s tímto strojem byly zatím v pohodě,motor jede jako pila,stroj jde skvěle za plynem,osmipístek na předním kotouči







super ovládá výkon 109 kW a kupodivu i zadní brzda brzdí celkem dobře.Motocykl je osazen standardními komponenty a změnu zatím ani neplánuju,těch 146 koní v blízké budoucnosti nepotřebuji tunit.Jak řekli tak udělali :) nikdy neříkej nikdy takže pro ten zvuk jsem instaloval laďáček FMF a první dojmy dobré ,až ho řádně vyzkouším dám vědět . Viz video níže.





Podvozek mi zatím sedí ale plánuju lehké poladění podle mojí váhy,je samozřejmě celý seřiditelný jak předek













tak zadek..





Jediné co jsem vyměnil byly přední stupačky(instaloval jsem snížené).Malou úpravou prošlo i dvojité zakončení sériového výfuku,protože mi přišlo ujeté ,aby všechny ty vlhké až mokré výfukové plyny při startu funěly přímo do zadního brzdiče a na pravé ložisko zadního kola.





Další maličkou úpravou bylo doplnění dvou tlačítek ovládání počítače buella na levou stranu řidítek do sdruženého ovladače,aby se dalo listovat v menu počítače bez toho,že bych musel zastrčit jednu ruku až k displayi počítače pod kapotáž.Počítač už umí dost věcí,počínaje ukazatelem zařazené rychlosti ,přes kódování imobiliseru.ukazatel kilometrů do dalšího servisu,průměrné spotřeby,okamžité spotřeby atp.





Baterie zůstala stejná jako u XB9R ale narostla spotřeba,tak jsem do pravého sdruženého ovladače doplnil ještě vypínání předních tlumených světel při kódování imobiliseru nebo startu motocyklu.Krovka nad zadním sedlem byla instalována už dřívějším majitelem.Nádrž je slušná,něco kolem 20 litrů ale dojezd vychází zhruba nastejno jako ten druhý bulík protože se posunula i spotřeba,je to prostě daň za ten výkon.





Co se týče ovladatelnosti tak jak recenze nelhaly tak se při brždění v zatáčkách okamžitě nepříjemně staví ale dá se na to zvyknout a zařídit se podle toho,jinak se ovládá velice příjemně ,nejezdím až na hranu takže mi ovládání sedí.Přední kapotáž při optimální cestovní rychlosti dobře kryje tělo a nádrž nohy,ve vyšší rychlosti je dobré sa sbalit .Trochu nepříjemné je ohřívání pravé nohy za jízdy od výfuku,které jsem v současné době omezil omotáním svodů skelnou páskou.Nástup omezovače jsem ještě nevyzkoušel takže nevím co mne čeká ale na našich silnicích to asi ani nehrozí.Rám je trochu delší ale že by se objevil nějaký zvláštní úložný prostor to tedy nehrozí,pod zadní sedlo nacpu max. origo mikro nářadí a lékárničku.Sehnal jsem si za raketu dostupné manuály a to je zatím moje jediné řešení servisu.

Cestování na delší trati celkem příjemné (660 km během odpoledne),nic nebolí,je dobré nejet s plným břichem,protože se kvůli vzduchu a hmyzákům jezdí příjemněji sbalený na airboxu .
Vypadá to že to bude papánek zadních pneu,ty bridgestony na kterých teď jezdím ještě něco málo vydrží :).Možná ,že to opotřebení bude trochu vlivem stylu jízdy (jezdím celkem svižně) ale ten výkon tam je tak se přeci nebudu plížit jako šnek,a někdy je potřeba i víc přibrzdit,takže na příští sezónu zkusím změnu.Pokud by měl někdo tip ,dám si rád poradit .
Trochu mne překvapilo,že když jsem byl v půli cesty (v Brně ,byl celkem pařák) vypnul jsem motku,šel si vyzvednout "náklad" a po návratu zpět chtěl startovat a frčet zpátky domů, tak se po otočení klíčku a odkódování ima při pokusu startovat roztočily oba ventilátory a díky jejich spotřebě si startér ani neškytnul .
Musel jsem pár minut počkat až to celé trochu vychladne a alespoň jeden ventilátor odpadne a potom už si motka zase dala říct.Bez toho vypinače tlumených světel bych tam musel asi pobýt trošku déle.
Velice příjemně mne naopak překvapila světla při noční jízdě,svítí doopravdy tak jak na první pohled vypadají,čili super,mám z nich velice dobrý pocit ,co se bezpečnosti týká(musí být dobře vidět ve zpětných zrcátkách aut a ostatních účastníků silničního provozu)
Bliknutí dálkovýma dobře otvírá cestu,kterou uvolní chápaví řidiči,těm nechápavým nepomůže ani granát nebo raketa (těch chápavých je celkem dost takže tímto za ně děkuji).
Motce sedí pěkná silnice,ta valcha a uzavírky na D1 nic moc,tlumiče to sice poberou ale žádný zvláštní požitek z jízdy se nedostaví,když ti několik km v kuse naklepává vozovka pozadí,pak je chvliku pohoda(asi 500 m) a potom znovu.

Letošní sezóna pro mne skončila předčasně (úraz) ale i tak jsem stihl s bulíkem absolvovat cca 5Tkm během kterých bulík splnil má očekávání. Na "okrasná " zrcátka jsem si už zvykl a jinak mne na něm zatím nic netrápí.
Doplnil jsem zásuvku 12V a držák telefonu(navigace) a čeká mne přezutí na nové gumy ,už jsou v garáži,zkusím Pirelli Diablo rosso corsa a dám vědět jak se chovají.
Měly by to být gumy doporučené výrobcem tak uvidíme.
Přes zimu jsem sehnal FMF výfuck a instaloval ho i s K&N filtrem a řídící jednotkou a zvukovému projevu stroje to myslím velice prospělo viz.video Přemýšlel jsem ještě o instalaci tlumiče řízení ,nějaký už je na cestě a zima bude dlouhá ...
Letos(2014) mi odešel altík,takže demontáž ,nechat převinout a na příští rok zkusím i novou baterii,protože ta původní už nějak nedrží voltíky.
Výfuk FMF mi motor rozstřílel(karbonový plášť praskl ve spoji a nýtování zatím vyšlo naprázdno,vždycky to zase prasklo) ,tak jsem dal zpět originál .Možná si nechám místo karbonu dát hliníkovej svařovanej plášť na FMF koncovky a střeva a zkusím ho dát zpět.?
Na necelých 22tkm mi prasknul řemen :(, naštěstí jsem měl doma náhradní,takže stačilo pro něj zajet a vyměnit a už zase sháním náhradní.
Letošní sezóna cca 4tkm a ty Pirelky ještě příští rok nejspíš vydrží ale zase takovej šlágr to není uvidím jaké tam dám příště.
Tak technickou už Pirelky neprošly,objednal a nazul jsem nové Diablo Rosso Corsa na předek i zadek.
Doplnil jsem konečně i tlumič řízení ,tak už zbývá jenom jezdit a jezdit .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
misut22
misut22 napsal 09.01.15 v 08:56

Pekna, ja mam temer serii :)

matesko
matesko napsal 17.07.13 v 20:07

Luc_22
Luc_22 napsal 08.06.13 v 13:36 9b.

Ta přední maska je libová!!

pernik92
pernik92 napsal 08.06.13 v 11:12 10b.

pěknej bike
ten výfuk tedy nic moc, ale pokud je to praktické tak OK
máš ode mě 10b

zach21
zach21 napsal 06.06.13 v 13:48 10b.

Buell=

Více komentářů



TOPlist