renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Pasini GP1 mini (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Drtič.
Vloženo 31.5.2013
Aktualizováno 7.8.2013
Zobrazeno 3 076x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


minibike pasini 110 ccm, čtyřtaktní speciál

Více fotografii

První dojmy - Krásné svezení, po 5 letech na dvoutaktu naprosto jiná dimenze..

Recenze

Tak jsem si udělal radost a pořídil jsem si nový stroj na minibikové závody.

Na minibiku závodím už více než 5 let a přes různé čínské stroje jsem se dopracoval k B1 , která mi dělal radost opravdu dlouho. Jenže změna je život a já zatoužil po letech na dvoutaktech po radikální změně a tou byl vysněný čtyřtakt.
Pokud jste nikdy neviděli tyto stroje v akci, tak věřte, že zvuk toho prcka se dá lehce zaměnit s devítikilem od DUCATI.. Ten zvuk je totiž naprosto úžasný.
Už to není uječený dvoutakt a při jízdě se cítím skoro jako na velké motorce.
Kroutící moment je samozřejmě jiný level než 2T a proto tah ze zatáčky je pocitově rychlejší než dvoutatk. Ale aby to nevyznělo tak, že dvoutakt nemá šanci, tak takhle to rozhodně není, 2T je výkonově +- nastejno, akorát pracuje v jiném režimu otáček.
Časy na kolo budu mít zhruba stejné, ale zábava a radost z jízdy se zdvojnásobila. :) Bohužel strojů této kategorie je v ČR zatím velmi málo, troufám si odhadnout že se zde pohybuje kolem 10 kusů. Díky tomu, že je to velice specifická záležitost je cena dost vysoká.

Výhody:
- kroutící moment
- parádní zvuk

nevýhody:
- vyší hmotnost motoru
- vyžaduje častou výměnu oleje
- vysoká pořizovací cena

motor:
čtyřtaktní minibikový speciál PASINI vyráběný u nás, celé motory a všechny díly se dají sehnat zde: http://www.vitoracing.cz/dily-vpb-4t/motory/motory-/
chlazení - vzduch, olej
hlava - takegawa R stage
karburátor - MIKUNI VM26
filtr - STAGE6 racing
spojka- B1 originál
výkon - cca 15 koní
max. otáčky - 13 000 tis.

podvozek:
Rám postavený doma, rozměry a geometrie se hodně podobají B1
stavitelný tlumič řízení
vidlice - B1
ráfky - B1
brzda přední - kapalinová Magura GUSTAV dvoupístková plovoucí, kotouč 160mm
brzda zadní - shimano XT, kotouč 120mm
hmotnost - 26 kg

Moje úpravy:
začínám to mít vychytané a s motorkou už si docela rozumím, geometrii jsem si přizpůsobil jak jsem byl zvyklý a posaz je skoro totžný jako na B1

V budoucnu budou nové barvy, i když ty současné jsou velmi povedené, tak je tam nechám dokud to nesedřu..
- mám v plánu vyměnit brzdové páky za jiné s lepší ergonomií (saint, XTR, XT)
- dále chci vyměnit přední vidlici za lehčí (dural / titan)
- uvažuji o hlavě SUPERHEAD ale to je daleko (cena 18 tis.)
- budu zkoušet nový karbec STAEGE6 PWK 24 s powejet tryskou

To je asi zatím vše, budu průběžně doplňovat

Mám za sebou první dva závody
oba byli na mokré trati, takže jsem si ještě nemohl užít výkon naplno, což mě trošku mrzí, ale vše zatím šlape tak jak má, takže se těším na další.

9.6.2013 Další závody na domácí trati ve FM za náma.
Mororka už šlape podle mojich představ, takže vyhrát obě jízdy nebyl nesplnitelný úkol a vezu si domů 50 bodů.
Další věc která mě velice potěšila je, že jsem doashoval časy o 1 sekundu na kolo rychlejší, než na mojí původní B1. Na krátkých tratích je krouťák čtyřtaktu velká výhoda a tah ze zatáčky je oproti dvoutaktu impozantní.
Těrlický pohár je velice dobrá příprava na "velké závody" v Pardubicích a v Brně, kde se vždy sjede velmi kvalitní konkurence ze všech koutů republiky.






Závody v České Kamenici
Vyhrál jsem obě jízdy, motorka šlapala na 100%
Velká spokojenost a velká zábava...
FOTOGALERIE ZDE
VIDEO ZDE







Závody Brno
V první jízdě, pád z prvního místa - celkem zbytečně, škrábl jsem si stupačkou, musím je přizvednout...
Druhá jízda výhra, celkově tedy 2 místo
FOTOGALERIE ZDE






Tak a je půlka prázdnin pryč a mám za sebou další dva závody.
Těrlicko: po zaspaném startu jsem dojel na 2 místě v první jízdě a v druhé jízdě jsem vyhrál, celkově to ale stačilo na druhé místo na bedně.

Brno hobby seriál: vyhrál jsem obě jízdy a celkové první místo, ale pěkně jsem se u toho zapotil, ve stínu 37 stupňů a v kombinéze radši ani nechci vědět..
fotky: ZDE

V Brně jsem se dokonce zalíbil Zdravoťákům, tak že si mě chtěli vyfotit :)




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lukaR1
lukaR1 napsal 07.06.13 v 20:41 10b.

moc pěkny sršeň

Drtič.
Drtič. napsal 03.06.13 v 23:27

Díky kluci, ale pochvalu si zaslouží ten kdo to stavěl, já jsem už třetí majitel, takže se jen chlubím cizím peřím... :)

Fonďák
Fonďák napsal 03.06.13 v 16:02 10b.

Tak to je pecka!!!

seikos
seikos napsal 02.06.13 v 07:12 10b.

To vypadá fakt nádherně. Ten příhradovej rám je umělecký dílo

Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 01.06.13 v 23:56 10b.

Kurnik dobře to vypadá! Kdy se svezu?

Více komentářů



TOPlist