renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Swistik
Vloženo 30.5.2013
Aktualizováno 29.10.2020
Zobrazeno 2 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to prostě starý dobrý 2T, Aprilia RS 125, r.v. 2002, motor 2010, výkon 22kW, ale díky sportovnímu výfuku bude určitě víc. Uvidíme na brzdě. Objem 125ccm, časem 150ccm.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Přijde mi, že ji má každý.
Yamaha 125 RS: Maximální výkon je 11kW, aprilia má 22kW bez úprav.

První dojmy - Je to raketa. Když zalehnete na nádrž a čekáte, až povolí přívěra a vy vyrazíte dopředu rychlostí střely. Ten pocit je úžasný. Brzdy jsou velice ostré 33cm kotouč dělá své. Už chápu proč si je vybrali jak Rossi tak Biaggi pro své začátky. Těším se na sousty šťastných kilometrů.

Motorku bych doporučil pro - Myslím si, že je pro všechny milovníky 2T motorů a pro začínající jezdce, kteří chtějí to nelepší ze 125ccm.

Doplňky na motorce - Sportovní výfuk v2tracing.
Teploměr výfukových plynů.
Přední vidlice, imitace Ohlins.

Recenze

Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělit o mé zkušenosti s mojí motorkou. Jak jsme k ní vlastně přišel? Začalo to nenápadně potřebou přemísťovadla po městě. Proto jsme koupil Keeway focus. Výkon nebyl moje priorita, takže mi 2kW stačila bohatě. To mi vydrželo asi týden. I když byla motorka otevřena a jela 75km/h (ve skutečnosti tak 55km/h) tak mě ostatní předjížděly, a když jsem za to vzal tak se vlastně nic nestalo. Připadal jsme si jako brzda provozu.

Začala tedy cesta ke zvýšení výkonu. Seznámil jsme se s jedním pánem, teď už kamarádem, Honzou a ten mi sepsal, co vše se bude muset udělat, aby to aspoň trochu jelo. Cena mě poslala do kolen, protože by to bylo asi 25k. A když jsem k němu přišel domů ukázal mi svého mazlíčka Aprilia rs 125. A když mi řekl, že bych ji mohl mít za podobné peníze so vylepšeného scootera, neváhal jsem.

Začalo tedy hledání vhodného kusu. Počítal jsem, že budu muset dělat: nikasil, válec, ložiska, těsnění a vše ostatní. Motorku jsem našel za slušné peníze s hyn motorem. Ale byl hyn až moc. Znovu jsem musel na inzeráty a našel jsem bouranou s roku 2010, ale motor byl ok. A za tři dny byl doma.

Když byly díly doma, začalo skládání dohromady. Vše pasovalo, jak mělo. Motor rotaX 122 pasuje snad do všech. Tím odpadl nikasil, ložiska, válec a těsnění. Složily jsem tedy vše dohromady a přišlo první startování. Při startování se motor trochu dusil, ale nechaly jsme to být, protože tam bude sportovní výfuk a muselo by se ladit znovu.

Výroba trvala opravdu dlouho. Ale stálo to zato. Po prvním nastartování zněla úplně neskutečně ?. Za to úsilí to opravdu stálo. Ještě jedno malé vylepšení to chtělo a to zabránit případnému zadření motoru. Sportovní výfuk je honzovo dítě a taky má jednu vylepšení a to teploměr výfukových plynů. Když mi teplota skočí více jak 700C, hrozí zadření. Ideální teplota je do 600C. Je to taková pojistka, kdyby náhodou. Člověk nikdy neví, a když už to stálo tolik peněz a času tak je dobré se trochu pojistit.

Nyní je už vše jak má být a motor si vesele vrčí jak má. První kilometry jsou za mnou a řeknu Vám, že to byla ta nejlepší volba, co jsem mohl udělat.

Až budu mít více zkušeností, tak sem dopíši více.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MCintosh
MCintosh napsal 30.05.13 v 18:38 10b.

Fakt sis na tom mákl fakt pěkná motka

Více komentářů



TOPlist