Po letech se vracím k motorce, znovu vytáhnu XBR500.
Motorka koupena od Motocentrum - snad OK
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MZ ETZ 251: Takový zvětšený Simson, nakonec jsem se meziskoku pětistovce vyhnul.
MZ ETZ 301: Takový ještě zvětšený Simson
Jawa 350/640: Radši čtyřtakt...
Honda CX 500: Nádherný tvar motoru, jak japonská Guzzi
Moto Guzzi V65: Guzzi všeobecně jsou nádherné motorky, ale ještě pro ní nenadešel čas.
Suzuki VX 800: Krásný motor a kardan, ale těžké. A tenkrát drahé.
První dojmy - První velká motorka. Proti Simsonu veliká změna. Nádherný zvuk jednoválce a styl. Škoda, že je to zavřená verze.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo chce lehkou a stylovou motorku s nádherným zvukem a technikou od Hondy.
Doplňky na motorce - - teploměr oleje
- malý plexi štít (sundaný)
- kufr (zatím neinstalovaný, nemám nosič).
- vak na nádrž.
- boční měkké brašny - někomu jsem je před lety půjčil a už mi je nevrátil
Recenze
Padla mi do oka a byla doporučená jako slabší a lehčí velká motorka.
Motor je vlastně prakticky stejný, který se dával do Dominatora 500 (RFVC jako má SLR, XR, NX a možná i FMX).
Prakticky stejná motorka je i GB500, to je jen XBR v sérii předělaná na café acer.
Mám XBR od roku 2000.
Ale od roku 2006 jsem nejezdil, značky v depozitu.
2013 se vrátí do provozu.