renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník majsner
Vloženo 15.5.2013
Aktualizováno 10.9.2014
Zobrazeno 1 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po pionýrovi a 125 Yuki je to konečně pořádná motorka. Postupně dostává další vybavení pro moje maximální pohodlí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Milan Kaláb - MK Moto (Prostějov) - Prodejce působil ochotně, zatím se nezdá, že by se stav motorky odlišoval od kupní smlouvy a popisu v inzerátu.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: dražší motorka obdobného stáří
Kawasaki Versys 650: dražší motorka obdobného stáří

První dojmy - Oproti objemu 125 ccm je to jinačí požitek z jízdy. Kotoučové brzdy vzadu a vepředu taky brzdí podstatně razantěji. Dosažení rychlostí nad 130 km/h, pohodvá cestovní rychlost je tak kolem 100 km/h.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná na delší cesty, má opravdu pohodlné sedlo, pohodlný posez. Je možné s ní bez problému podniknout i větší cestu. Základní plexi štít ale bohužel posílá proudící vzduch přímo na tělo a helmu, takže je lepší koupit nějakou alternativu.

Doplňky na motorce - Givi monokey plotna, kufr Kappa k49, padací rám RD-moto, plexi MRA + deflektor, centrální stojan, tankvak Kappa, víceúčelový ukazatel Koso (hodiny, teploměr, voltmetr), zásuvka 12V - namontována v přístrojovce, brzdové světlo v kufru, vnitřní osvětlení kufru, zádová opěrka na kufr

Recenze

Stroj jsem vybíral na doporučení známého, který vlastnil staršího transalpa. Po nějakých 8 letech v sedle 125ccm jsem chtěl přesedlat na silnější stroj, který upotřebím nejen pro výlety po Vysočině, ale i pro přejíždění taméž z Prahy a zpět. Plánuji taky delší projížďky než doposud.
Musím říct, že motorka oproti mé předchozí téměř nevibruje a má podstatně pohodlnější sedlo.
Nevýhodou je větší hmotnost, ale to je v porovnání s nějakou stokilovou motorkou 125 ccm pochopitelné. Kupodivu ani zvednutí motorky ze země není nadlidský výkon.
Servis postupně provádím, měnil jsem olej, zadní brzdové destičky, řetězovou sadu (řetěz RK, kolečka JT) a vzduchový filtr (hiflo), během zimy vyměním svíčky a chladicí kapalinu.
Z doplňkové výbavy jsem dokoupil centrální stojan, plexislko s deflektorem od MRA a namontoval padací rám od RD-moto. Plánuji 12V zásuvku a postranní kufry.

Na delší cestování jsem v sezóně 2013 nenašel čas ani kumpány, snad příští rok aspoň někam pod stan. Často jsem ale přes léto jezdil z Prahy na Vysočinu, takže i bez delší poznávací cesty mám úspěšně naježděno cca 7000 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kovi85
Kovi85 napsal 28.06.13 v 14:02

Stříbrnej je stejně nejhezčí :) Nu, možná eště modrej :)

Toecutter.
Toecutter. napsal 22.05.13 v 20:27 10b.

Nádhernej Alpík a ta barva mu sekne !

majsner
majsner napsal 17.05.13 v 23:59

Dik panove, zatim jsem s ni spokojen.

radek89
radek89 napsal 16.05.13 v 08:41

krásný stroj

součí
součí napsal 16.05.13 v 07:56 10b.

dobrá volba, přeju spoustu km bez problémů

Více komentářů



TOPlist