renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 125 Virago (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hippieguy
Vloženo 2.5.2013
Aktualizováno 10.4.2014
Zobrazeno 7 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Popis motorky


Dva válce, 125kubíků. Jedno sedlo, pevná zadní stavba a zvuk co rozbije okno.
Yamaha Virago 125 Custom!

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki EL 125 Eliminator: Proč mít jednoválec, když můžu mít 2?
Daelim VL 125 Daystar: Proč mít jednoválec, když můžu mít 2?
Suzuki VL 125 Intruder: Moc drahá

První dojmy - Vůbec to nezatáčí, kde to má sakara neutrál? Ty řidítka jsou moc tlustý. Nedosáhnu na přední brzdu. Au moje prd**. Je to moc hlasitý! Z toho kraválu mi pukne hlava. Ale stačilo pár Km a zvyknul jsem si.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty s ocelovou zadnicí, co si nepotrpěj na pohodlí.

Doplňky na motorce - Lauf neznámé značky (chromovaná trubka). Rolka

Recenze

Přišlo jaro a čas na novou mašinu. Opět jsem v zimě brigádničil a tak jsem si moh udělat radost něčim, co už neni šrot a co se za jízdy nerozpadá. Od ledna jsem každej den projížděl motoinzerce a nakonec v sobotu 30. Dubna jsem si jel do Kostelce u Křížku pro tuhle krásku. Někdo by řek, že je to bastl, podle mě je to nádherně provedená stavba. Základem byla Yamaha Virago, ale moc z ní toho nezbylo. Původní je jen motor, přední část rámu, sedlo, přední blatník a kola.
Zbytek jako nádrž, výfuky, přední vidlice, brzdovej třmen, kotouč, zadní blatník a světla jsou sice z jinejch motorek, ale jako celek to ladí perfektně.
Zvuk je v první polovině otáček pěkně hutnej a hlasitej, ale jakmile se víc vytočí je už poznat, že je to jen dváca, ale díky charakteristice motoru se dá jet 70kmh s ještě důstojnym zvukem. Výkon je sice o trochu nižší než u minulý číny, což ale neznamená, že jede špatně. Jedinou výtku mam k ovladatelnosti. Díky dost čoproidnímu posedu jede pořád rovně a v zatáčkách je hrozně pomalá. Na svý starý číně jsem byl i přes nefunkční tlumiče a vůli v zadní kyvce znaltelně rychlejší, snáze se sklápěla do zatáček a ovládala.

K zadnímu hardtailu zatim nemam výhrad. Sedlo je odpružený a při bežný jízdě to neni ani poznat. Je pravda, že na dírách to skáče trošku víc. Ale je to úměrná daň za vzhled.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
djangi
djangi napsal 05.04.14 v 20:59

Na dírách skáče trochu víc věř tomu, že s tlumičema to skáče 4x míň... Sám mám hardtail, tak vím o čem mluvím jinak to vypadá fajn

Piwell
Piwell napsal 03.04.14 v 23:19

Pjercak
Pjercak napsal 09.12.13 v 16:56 9b.

Dobry hardcor na 125

PýDžej
PýDžej napsal 23.09.13 v 21:22

No slááává! Gratuluju, snad to už bude jezdit (i když trochu nejistoty zůstává ...jede furt rovně?70 je už problém?) Ale to vychytáš ... akorát - nedal jsi za to moc?

ALLF
ALLF napsal 29.08.13 v 18:08 10b.

vypadá dobře

Více komentářů



TOPlist