Hammer je skutečné ztělesnění ocelových svalů a hřmícího srdce nefalšovaného amerického motocyklu. Je to dostatečná porce na pořádný rachot zmítajícího se dvouválcového kladiva.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - U motoru to vše začíná, zde se vše točí, to ostatní je zde jen obal, ale v podání Victory Hammer zatraceně dobrý obal. Jak s oblibou říkám, žádné navoněné h…. v alobalu.V kombinaci s příplatkovejma rourama se při rozjezdu dostavuje zvuková kulisa jak v dokumentu o dělostřeleckém rozstřelu severokorejských soudruhů. Celkový dojem navíc umocňuje mohutná zadní pneumatika, se kterou se zákonitě chvíli perete, ale vše se po pár průjezdech zatáčkou podá a motocykl drží jak přibitý. Naprosto úžasný je celkově velice hladký chod V motoru 50° OHC, který má navíc v celém spektru otáček neuvěřitelnou sílu. Pokud s dovolením opomenu celkové dokonalé zpracování a vzhled, je to pro mě asi největší přednost tohoto motocyklu. Představa motoru ve větším objemu u modelu 09 mi v podání s takto konstruovaným motocyklem vhání lehký mráz do zad. Usazení je velice pohodlné, vše padne do ruky a v ovládání jsem neobjevil při kratším seznámení žádný problém. Vzít spolujezdce je možné, ale lepší bude asi jízda sólo. Podobně jako u starších Moto Guzzi je zde krovka překrývající sedlo spolujezdce, kterou lze v případě potřeby snadno sejmout. Pojetí ovládacích prvků je spíše střídmější, nicméně kombinace dvou budíků analogového typu, několika kontrolek a především vytaženého světlometu spíše klasického vzhledu působí vcelku nenásilně. Ačkoliv se jedná o velice „mladou“ značku, která vznikla teprve před patnácti lety, její potenciál a sílá je dnes již patrná. Nástup Victory na trh se očividně zdařil a získává si stále více zákazníků. Je to především od počátku díky špičkové kvalitě a citlivě navržené modelové nabídce, která vychází především z potřeb amerického trhu.
Recenze
Oproti konkurenci je hlavní přednost značky na první pohled patrná. Tam, kde po zakoupení motocyklu jiné značky zpravidla zákazník po čase přemýšlí a investuje do řady doplňků a vylepšení, zde máte již minimálně z půlky hotovo v základu. Ráfky, páčky, pedály, řídítka apod. - všechny tyto díly exkluzivně a dokonale vyvedeny již v základní verzi. Navíc lze vše do posledního detailu navolit dopředu na webu. Samozřejmě i zde si lze vybrat z široké nabídky nadstandardních dílů, ale pravdou je, že motocykly jsou již v základu navrženy s maximální pečlivostí a kvalitou vlastní za normálních okolností spíše příplatkové výbavě a customu než sériovému motocyklu. Ten text tady je jen okopírovaný z redakčního testu Hamra. Snad to nikoho nepohorší. Sám bych to nenapsal lépe. A tady těm jde jen o to aby tu byly min.3 řádky a tam zas min. 5 a tak mám splněno i když je to šaškárna.
Tak přátelé, aby se to nepleto a kladivu nebylo v garáži smutno, pořídil jsem VISIONa ... ! WOW
Vždycky se mi moc líbil.
Nadherny stroj... na zivo fakt pecka.
Díky přátelé jedné stopy Ať letos ještě něco najezdíme. Přeji všem krásné a úspěšné dny.
no. je to paráda
Pěknej kousek , taky se mi moc líbí . Přeji hodně spokojených kilometrů .