renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 640 LC4 Supermoto (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pakas
Vloženo 29.4.2013
Aktualizováno 25.2.2018
Zobrazeno 5 001x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Postrach sousedů, důchodců, zvířat a jiné verbeže – Kladivo značky KTM

Více fotografii

Motorka koupena od TomGSX1400 (Brno-Město)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR-Z400 SM: Pro občasné delší vyjížďky malý objem

První dojmy - Krouťák a síla motoru přivádí k slzám štěstí / Chování podvozku navozuje úsměv / Řev výfuku budí hrůzu.

Motorku bych doporučil pro - Šílenci, kteří se nemají rádi

Doplňky na motorce - Karburátor Mikuni TM-40, výfuková koncovka Akrapovič, otevřený boční kryt airboxu, blastery

Recenze

Po koupi první motorky (naháče) a zkušenostech (pádech) s ní jsem si udělal konkrétnější představu, jak by měla moje další motorka vypadat. Chtěl jsem něco, co:

  • nebude svádět jezdit nebezpečně rychle
  • bude schopné blbnout i mimo silnice
  • bude mít "spodek"
  • bude dostatečně jednoduché, abych si na něm mohl (skoro) vše udělat sám
  • nebude tak nákladné na opravy po lowsidech/zahučení do struh atd.


Po výzkumu (dlouhé hodiny strávené sledováním videí/motovlogů) jsem dospěl k závěru, že supermoto by mohlo/mělo právě tato kritéria splňovat.


Moto jsem zakoupil 31. 3. 13. Jeho historie byla poměrně zajímavá:
  • Nejdříve mělo dva německé majitele (první ho měl 3 roky, druhej ho měl rok a půl). Druhému majiteli bylo moto ukradeno.
  • Po 3 letech se ale našlo v Opavě a bylo navráceno pojišťovně (která už majitele dávno odškodnila). Od ní to po roce a půl na kšeft odkoupil člověk z Hodonína, od kterého se KaTooM nakonec dostal až ke mně. Na značky bylo moto postaveno až po 4 týdnech (26. 4. 13), jelikož bylo poškozeno VIN, které bylo nutno obnovit.

Jelikož servisní historie byla neznámá, hned po koupi jsem provedl následující:
  • Výměna benzínu a vypuštění plovákové komory karburátoru
  • Výměna oleje a olejových filtrů
  • Kontrola/seřízení vůle ventilů
  • Výměna chladící kapaliny
  • Výměna brzdové kapaliny přední a zadní brzdy
  • Výměna minerálního oleje ovládání spojky
  • Výměna vzduchového filtru
  • Čištění a namazání řetězu
  • Odstranění bezpečnostních přepínačů na stojanu a spojkové páčce (dělaly problémy, když mi moto chcíplo)

Ještě mě čeká:
  • Výměna řetězu a ozubených koleček
  • Výměna zadního brzdového kotouče a předních/zadních destiček
  • Výměna pneumatik/duší

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pakas
Pakas napsal 09.02.14 v 13:48

Tahle už je prodaná, ale mám teď druhou, o rok starší... Je to hold láska!

Terén mě láká dost, ale moc ho tu taky nemám a můžu si dovolit jen jednu moto, takže volím kompromis v podobě motárdů...

soused22
soused22 napsal 15.01.14 v 17:08

Krásný stroj taky po ní pokoukávám.Chtěl jsem něco do terénu ale enduro bud 300exc,450exc ale kolem domu moc terénu neni tak nevim jestli ji využiju ale láká mě to jak svin měl jsem 250sx a do smrti nezapomenu skvělej stroj a ted jsem se zakoukal do tohoto modelu.čus.

Machy07
Machy07 napsal 29.04.13 v 18:27 10b.

Máš ji luxusní

Více komentářů



TOPlist