PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 4art
Vloženo 28.4.2013
Aktualizováno 4.8.2013
Zobrazeno 5 499x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Bílé eNCéčko X s ABS a automatem

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Crosstourer: Crosstourer mě přivedl na myšlenku automatu, má kardan a je to správně velká motorka. Ale ta cenovka :-(. A je to velká těžká motorka a do toho se mi po varanovi už moc nechtělo.
Suzuki DL 650 V-Strom: Když bych oželel automat, tak Stromek by mohla být dobrá volba. Ale pořád je stejně ošklivej :-).
Honda VFR1200F: Krásná a sedí mi, ale zbytečně silná a nemá enduro posez.

První dojmy - Do Hondy jsem se šel podívat na Crosstourera. Ale nesedělo se mi na něm tak dobře, jako kdysi na Varaderu. Vedle stojící NC700X bylo jiné kafe - přišlo mi, že i když malé, je přímo pro mě.

Motorku bych doporučil pro - Obecně určitě skvělá motorka pro začátečníky a nebo pohodáře. Takovej čopr na kterém se líp sedí a je lepší výhled :-).

Recenze

NC mě fakt zaujalo. Přečetl jsem všechno, co o něm v češtině, slovenštině a angličtině napsali, dokonce i dvě recenze v němčině jsem dal . Všechna videa, co šla najít... A všechno mi říkalo, že vlastně nepotřebuji velkou motorku, že NC musí stačit. Rozhodně si mi líbil koncept. New Concept. Motor z auta, nízké těžiště, velký krouťák, nízké max. otáčky a relativně malý výkon. A automat, ABS, duální brzdy. A slibovaná nízká spotřeba. Pasoval jsem přesně do cílové skupiny .

No, tak dlouho jsem se na NC chodil dívat, až jsem ho objednal. V půlce ledna, bez svezení, jen na základě recenzí. V půlce dubna konečně dorazilo. Nechal jsem namontovat nějaké základní příslušenství - kufry a padáky Givi, hlavní stojan SW-motech.













První jízda byla až ta z obchodu domů. Automat super. Řadí výborně a i když to (stejně jako v autě) občas není na 100%, stejně maximální spokojenost. Horší to bylo s posezem, najednou mi přišla motorka nějaká malá, těsná. Ale to se časem poddalo, prostě jsem si musel zvyknout na nový stroj. Teď mám na počítadle něco přes 500 km a už mi to přijde, jako bych měl motorku odjakživa .

Vynikající je nízké těžiště, i s váhou 228 kg (bez příslušenství), se s NC dá v pohodě manipulovat na místě. Vzhledem k tomu, že ji parkuji v domě a musím prokličkovat skrz 90-ky dveře je to pro mě důležité .

Motor táhne krásně, i když proti litrovému Varaderu je znát rozdíl . Každopádně mi to nevadí, protože při mém stylu jízdy víc nepotřebuji. Zvuk je moc příjemný a i když jsem chtěl původně hned dát laďák, nebude to vůbec potřeba.

Co jsem musel dát, bylo vyšší plexi. Vybral jsem to od Givi. Sice není zrovna krásné, ale proti vyššímu hondímu má trochu lepší reputaci. Nicméně pro mě je i tak nízké - všechnu mi teď jde přímo pod štítek helmy. Chtělo by to ještě o 5 cm vyšší (mám 183 cm).

Brzdy zatím nejsou úplně OK, ale dle informací z UK fóra je to normální a sednou si až po 600-800 km.

Do terénu určitě není, je to asfaltová holka, a na mě kapku tvrdá. Ale možná za to může moje minulá motorka - Yamaha WR250R se zdvihy 270 mm, se kterou žádná díra neexistovala. S NCčkem je lepší se dírám vyhýbat .

Další info v deníku motorky...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 30.12.15 v 11:12 10b.

TPiller
TPiller napsal 24.09.14 v 08:39 10b.

Super popis a pěkné vedení deníku s fotkama,přeji jen další radost

context
context napsal 18.03.14 v 12:24 10b.

MCintosh
MCintosh napsal 30.05.13 v 18:54 10b.

Nádherná motorka

Waxin
Waxin napsal 29.05.13 v 20:54 10b.

To je jasnych 10

Více komentářů



TOPlist